Rigide peste noapte în munți - gândurile femeilor

- Sho Again - îmi ceri vocea unui lup dintr-o desene animate sovietice.

Da, eu însumi sunt în șoc. Am început să frecventez ceva cu aceste nopți dure. După ce am fost aproape expulzat de vântul furtunos în Munții Altai, nu am negat că voi continua să fiu extrem de precis și atent.

Și că prima noapte într-un cort în natură era doar un fel de supraviețuire.

Deși totul a început să fie ceremonios și nobil.

După ce am cumpărat o bicicletă, am fluierat și am zâmbit, m-am dus în afara orașului Dalat.

Apropo, un pic de ajutor.

Dalat este un oraș vietnamez în munți. E mereu grozav aici. înălțimea de la nivelul mării de aproximativ 1500 de metri. De fapt, pentru acest scop, colonizatorii francezi au construit-o pentru a se salva de căldura tropicală din Vietnam.

Într-un hotel local, mi sa dat chiar și o pătură groasă de iarnă, ceva de genul unui pat de pene. Am acoperit-o cu capul, pentru a nu îngheța, pentru că Nu există încălzire în aceste case.

Și din acest oraș trebuia să merg pe drumul de la munte spre mare. Lungimea acestui drum este de 133 km, iar prin naivitatea lui am crezut că, de când călătorisem de la o înălțime de 1500 de metri la o înălțime de 0 metri, nu m-aș fi supărat.

Fantezia mea a pictat imagini de culoarea curcubeului: iată-mă, încet și încă fluier, mă rostogolește pe coborâri lungi, undeva jos și jos. Mă opresc adesea, fotografiază, am prânz pe iarbă etc.

În general, un marshmallow solid în ciocolată, și nu o plimbare cu bicicleta în munți.

Cu toate acestea, chiar și atunci am înțeles că nu merită să meargă tot 133 km într-o singură zi. Muschii nu sunt utilizați și puteți șterge orice cu utilizare neobișnuită. Prin urmare, planul a fost simplu: în prima zi, conduceți 50-60 km și petreceți noaptea în munți.

Și de atunci pe toată această întindere de 133 km nu există orașe și orașe mari, apoi am decis să petrec noaptea într-un cort. Adevărul este că nu m-am deranjat să studiez cu atenție harta.

În mintea mea, a funcționat simpla matematică: o dată la 133 km voi coborî la 1500 de metri, așadar pentru 60 de kilometri voi coborî la 700 de metri. Este logic Atunci mi sa părut că da.

Ei bine, la 700-800 de metri este deja mult mai cald și noaptea în cort ar trebui să treacă destul de calm.

Singurul lucru pe care mi-era îngrijorat era mâncarea. pentru că așezările pe drum nu se așteptau, apoi m-am oprit lângă magazin și am cumpărat tot felul de lucruri de înaltă calorii: kozinaki, dulciuri, câteva rulouri etc. De asemenea, am luat 3 litri de apă cu mine. Nu știam dacă ar exista fluxuri de-a lungul drumului.

Și așa, încărcată de lucrurile mele, de provizii și de apă, am plecat de la limitele orașului. Ceasul era exact la ora 11 dimineața.

Inițial, drumul era simplu. Sa dus într-adevăr pe orizontală, apoi pe jos. Uneori, au apărut doar scurte up-uri, dar nu le-am acordat prea multă importanță.

Zona din jur cu fiecare kilometru trecut a devenit mai frumoasă și frumoasă.

În general, Dalat, deși este situat pe lățimea tropicilor, însă natura este la fel ca noi. Nu există palme și iarbă groasă. În locul lor - păduri de pin, cu un așternut roșu de ace de pin căzute. Dacă nu știam că mă duc în Vietnam, aș fi crezut că este Siberia.

Pe șosea erau foarte puține mașini. Dar cei care au condus - mi-au salutat cu bucurie și mi-au făcut semn cu mâna. Aproape toți trecătorii au făcut același lucru.

Într-un singur loc a fost construcția drumului, așa încât și excavatorul a oprit săparea de pe pământ și a privit afară să-mi dea mâna.

Toată această afectivitate și frumusețea naturii mi-au dat un val pozitiv. Am călătorit și am experimentat o ușurință extraordinară.

Dar după cîțiva kilometri coborârile s-au oprit și a început o urcare lungă, lungă spre munte.

- Ca pe munte merg la mâncarea marină - ideea mea despre drumul din față a fost spartă.

Voi merge mai departe și voi spune că în acea zi urcarea mea totală a fost de 1200 de metri. Ie dacă colectați toate urcușurile pe care le-am depășit, veți obține înălțimea lui Aipetri în Crimeea sau Bokora în Cambodgia. Și acest lucru nu este atât de mic, mai ales când conduci o bicicletă încărcată.

În general, din cauza tuturor acestor șocuri, viteza mea a scăzut brusc, am început să mă duc în sus, ca o broască țestoasă. Ca urmare, în câteva ore a fost posibil să se îndepărteze de Dalat cu doar 30-40 km.

A început să mă deranjeze. La urma urmei, m-am gândit să cobor în jos în întuneric, astfel încât noaptea nu a fost atât de rece.

De ce mi-a fost teamă de o noapte rece?

Din cauza lucrurilor calde n-am avut nimic cu mine. Nu există veste, jachete etc. Toate hainele mele au constat din trei tricouri, pantaloni scurți și o pereche de șosete scurte de sport.

De asemenea, am avut o pătură mică, care mi-a fost dată de călătorii mei familiarizați cu bicicleta. Era o pătură de fleece subțire, luată de ei pe avionul din Emirate. Nu era destinat pentru nopți care nu erau în natură. Este doar un voal îngust care vă salvează de la un aparat de aer condiționat enervant.

De asemenea, nu aveam un covor de turism pe care de obicei dorm în corturi. În schimb, purtam un leagăn de plajă obișnuit, țesut din benzi de plastic.

Și cortul însuși nu era adaptat pentru o noapte în munți. Dacă numai pentru că nu avea un acoperiș, în loc de ea - o plasă de țânțari. Aceasta înseamnă că orice ploaie cea mai slabă va cădea direct înăuntru. O ploaie în munți este un eveniment comun.

În general, înțelegând întreaga situație, pe care o conduc eu, am început să mă gândesc la ce să fac în continuare.

Nu existau hoteluri pe drum. Da, că hotelurile, chiar și satele erau o raritate pe această serpentină montană. În total, am călătorit în 2-3 sate, în care căutam în mod activ un sacou și jachete de vânzare. Dar n-am găsit nimic de genul ăsta.

Dacă aș fi știut ce noapte mă așteaptă, aș fi, bineînțeles, să încep să întreb pe timp de noapte oamenii locali. Dar am sperat încă o șansă.

Speram că va avea loc o coborâre puternică în spatele virajului următor și mă voi ridica brusc în jos. Speram că noaptea nu ar fi prea rece. Sau că hotelul se va întâlni în curând. Sau că voi găsi un sacou și o pălărie.

Cu o oră înainte de apusul soarelui, când soarele mi-a luminat imediat corpul - am început deja să îngheț. A devenit clar că ar fi rece noaptea, dar nu mi-am imaginat cât de mult.

- Foc de tabara! Exact, asta mă va salva! - Am hotărât că, dacă ar fi înghețat complet, aș dizolva focul și o să mă înghită dimineața.

Doar acum n-am avut meciuri sau brichete. Apoi am început să aștept traficul. Minutele de la 2 la orizont au apărut biker. M-am oprit și, din toată aerul meu, mi-am dat seama că vreau să vorbesc cu el. Motociclistul a început, de asemenea, să se oprească.

- Ai un incendiu - mi-am făcut semn, de parcă aș fi vrut să fumez.

Omul scoase un pachet de țigări și o brichetă. Întins la mine. Am luat doar o brichetă și i-am dat o factură de 10.000 dong (aproximativ 30 de ruble). Nu a înțeles imediat ce aveam nevoie, dar când l-am înțeles, a luat banii și mi-a explicat ceva.

El a arătat drumul în direcția în care conduceam. După cum mi sa părut, mi-a explicat că nu există așezări în față, dar există o coborâre puternică.

- De asta aveți nevoie! - M-am gândit, l-am mulțumit și am mers mai repede, să caut această coborâre lungă.

Iar coborârea nu ma făcut să aștept - literalmente un kilometru mai târziu, am văzut un drum care se îndoia și coborâse undeva în jos.

- Ura! - sufletul meu sa bucurat, - a fost într-adevăr purtat departe Este într-adevăr de căldură

Cu toate acestea, după cum sa dovedit, nu sa bucurat nimic.

Drumul a coborât într-adevăr. Dar nu atât de mult încât aerul sa încălzit. Dar este atât de departe încât pădurea de pini de pe marginea drumului sa terminat și eram în zona unor păduri și vânturi.

Acest lucru mi-a complicat mult sarcina. A petrece noaptea într-o pădure de pin este mai ușor - mult spațiu chiar pentru un cort, o mulțime de lemn de foc.

Și acolo unde am ajuns, nu aveam un singur metru de zonă plată. În jurul valorii de toate a acoperit o vegetație tropicală tipic - iarba înaltă, tufișuri mici și copaci tineri. Dar e în regulă, iarba poate fi răsturnată. Dar aici trebuie să pună păsările

Am simțit cu toate simțurile mele cât de multe bug-uri și gandaci în această junglă. Nu e de ajuns să dormi acolo ... Nu prea însemna că în noaptea aceea scholopendra ma dus din pădure în brațe cu un cort.

Trebuia să plec fără odihnă. Soarele fusese deja setat, începea să se întunece. Vântul înghețat mi-a străpuns.

Deci, deși eu sunt un om destul de dur, dar în această situație nu am putut merge fizic mai departe. Era necesar deja cel puțin undeva să se oprească, pentru a nu prinde pneumonia.

Și nu era unde să se oprească, la fel. Eram gata să pun cortul oriunde, pe orice pământ 2-2, dacă nu avea o iarbă groasă. Dar problema a fost că un astfel de resturi nu există pentru câțiva kilometri.

Și aici ar trebui să plătim un omagiu umorului, despre care am vorbit la începutul povestilor mele. Am devenit brusc veselă pentru că eram din nou într-un fel de F, îmi pare rău pentru expresie.

Nu știu, poate că sunt într-adevăr un masochist, dar cu cât e mai greu pe drum, cu atât mai mult vreau să râd. "Lasă furtuna să devină mai puternică ..."

Cu toate acestea, în acel moment doar zâmbeam. Dar noaptea mă înconjoară cu vocea, dar nu voi merge înainte.

O atitudine veselă a adăugat un pic de endorfină sângelui, ceea ce a făcut cautarea unui loc pentru trecerea cortului cu mai puțin agonie. Când a fost aproape întuneric, am văzut că lângă drum, la aproximativ 30 de metri distanță, era un câmp șifonat.

Aparent, ceva recent a crescut, iar acum țăranii vietnamezi au recoltat recolta, dându-mi șansa de a înființa tabăra.

Într-o altă situație, n-aș pune cortul în acel loc - alături de drum, zgomotos și niciun punct de vedere exterior pentru nimic. Dar în acel moment a fost atât de rece încât am fost de acord cu orice, doar ca să mă ascund în cort de vântul ars.

În 15 minute totul era gata. Cortul este instalat și mai sigur prin coți și frânghii în caz de furtună. Deși viața ma învățat ceva.

Am pus bicicleta pe pământ și am fixat-o cu un cablu la arcul cortului. În cazul în care cineva decide să fure o bicicletă, atunci cortul se va scutura și mă voi trezi.

Naiv. Chiar am crezut că aș dormi

Urcând înăuntru, nu am putut să observ că nu există vânt înăuntru. Adevărat, nu era așa de cald cum mi-ar fi plăcut, dar cel puțin oasele nu s-au rupt.

- Și asta - a devenit oarecum ofensator.

Ridicându-mi capul, mi-am amintit că cortul nu avea un acoperiș. Și deși stelele străluceau deja pe cer și ploaia era cam așa cum nu era prevăzută, m-am forțat să ieșesc în stradă pentru a închide o gaură în tavan.

Pentru asta, mi-am rupt haina de ploaie, am cumparat inapoi in Thailanda. A fost făcut din celofan obișnuit, așa că am pus-o pe acoperișul cortului și am legat colțurile de arcade. Sa dovedit nu foarte frumos, dar din picături mici de ploaie am fost protejat.

Acum a rămas doar să aranjeze un loc pentru somn.

După cum am menționat deja, aveam de gând să dorm pe șezlong pe plajă. Aceasta este o bucată de plastic, pătrată de trei ori. pentru că țara a fost rece, am decis să nu o desfac și să o las în poziția pliată. Stratul triplu este încă mai cald.

Apoi am început să scot în rucsac pentru a obține o pătură. Apoi așteptam o găsire fericită - pantaloni subțiri de vară. Am uitat complet de ei, ei se aflau pe fundul rucsacului, doar pentru caz. Se pare că a venit acest incident și i-am tras direct peste pantaloni scurți. Nu a fost mult mai cald, dar am făcut tot ce am putut.

Apoi am scos covorul, m-am acoperit și am simțit o căldură plăcută.

- Wow! Și ceea ce mi-a fost îngrijorat - sub patura era într-adevăr destul de confortabil. Chiar aveam o certitudine sigură că voi avea un somn bun în seara asta. Doar acum covorul era foarte îngust, nu ma putut închide complet.

Dacă l-am tras în partea stângă, atunci partea dreaptă a fost deschisă și invers. Cu toate acestea, chiar și în această poziție am fost destul de cald, așa că foarte curând am adormit. Era cam la ora 20.00.