Recenzii ale filmelor - "înainte de a vă întâlni" ameli moartea fericită

Eutanasia Melodrama cu Dyeneris Targarien

Recenzii ale filmelor -

Lou a fost dat afară din cafenea după mai mulți ani de muncă, și sa întors spre schimbul de muncă, în speranța că în zilele noastre dure ar avea o treabă bună. Era norocoasă, deoarece familia locală influentă avea nevoie din nou de o asistentă medicală pentru fiul lor cu handicap. Deci fata sa întâlnit cu Will, care a fost obosit să lupte pentru existență după ce a bătut o motocicletă, până la punctul în care se gândește la eutanasie. Lou are șase luni să-i ducă la viață pe tipul de viață și dacă nu reușește, Will va spune la revedere acestei lumi.

Recenzii ale filmelor -

Principala problemă a acestui film nemaipomenit a rămas în spatele scenei. La urma urmei, pentru întreaga manta prezentată în film, o ascunde o idee periculoasă, care nu participă la devenit minți puternice și oameni pur și simplu stupide, cum ar fi aceeași voință, a cărei natură nu a înzestrat talente Stephen Hawking, în loc să nemișcată corp. Acum, referindu-se la criza, unele subiecte îngust la minte și ușor se vor grăbi să fi recomandate îndeplinească ultima dorință a părinților lor în vârstă și frații și copiii grav bolnavi, astfel încât acestea să nu mai suferit. Suficient pentru a face turism evtanaziynym, iar problema este rezolvata - se va gândi unii, trimiterea de rudele lor veterinarku asupra țărilor eutanasiere în cazul în care este permisă eutanasia.

Desigur, creatorii imaginii nu doresc să fie percepută ca o creație de propagandă de plecare neautorizată din viață cu ajutorul Dr. Moartea infamă și ilk lui, dar acest subiect încă mai trebuie să lucreze cu atenție. Ce, de fapt, și a încercat să facă Sherrock și Moyes. netezind toate unghiurile ascuțite și lăsând uciderea legalizată în spatele scenei. Dar sedimentul a rămas.