Recenzii după blefaroplastia pleoapelor superioare și inferioare, fotografii înainte și după

ochi expresivi cresc dim cu vârsta și scădere din cauza suspendate deasupra pleoapelor, riduri și piele perfidie pliuri scot în evidență vârsta noastră. Elimină defectele estetice ale pleoapelor și chiar schimba conturul ochilor ajută blefaroplastiei - populara ramura de chirurgie plastică. Înainte de a decide asupra unei operații, trebuie să studiați cu atenție procedura de funcționare a acesteia, să aflați despre contraindicații, să citiți recenzii și opinii despre chirurgi.

Procedura de corectare este indicată atunci când pleoapele atârnă (vârstă sau patologică), pungile sub ochi, coborârea colțurilor exterioare. La cererea pacientului, incizia oculară este corectată operativ (de exemplu, cea de est este înlocuită cu cea europeană). În plus, plasticul poate elimina proeminența țesutului gras pe pleoape ("pungile de grăsime"). Există, de asemenea, o blefaroplastie ne-chirurgicală.

Examinări și contraindicații

Operația implică manipularea în zona țesutului ocular orbital, prin urmare, trebuie consultat oftalmologul. Punctele și lentilele de contact (dacă există) trebuie prezentate medicului. O examinare generală va ajuta la identificarea bolilor în care blefaroplastia este contraindicată:

• hipertensiune arterială sau intraoculară;
  • glaucomul și detașarea retinei;
  • afectată funcția tiroidiană;
  • sindromul de ochi uscat;
  • boli cardiovasculare;
  • diabet;
  • tumori maligne;
  • scăderea sau creșterea coagulabilității sângelui;
  • boli grave ale organelor interne.

Operația este efectuată într-un spital sub anestezie generală timp de 1,5 până la 3 ore. Durata intervenției depinde de volumul său (1 pleoapă sau toate cele 4 operate) și combinații cu alte proceduri plastice. În acest caz, chirurgul nu afectează globul ocular, astfel încât vederea nu suferă în timpul operației.

Blefaroplastia pleoapelor superioare

Incizia pleoapelor se face acolo unde există pliuri naturale ale pielii, astfel încât sutura postoperatorie nu este vizibilă. Medicul distruge hernia grasă, fixează mușchii pleoapelor și glandele lacrimogene (dacă este necesar). În cele din urmă, pielea în exces este îndepărtată, restul secolului este "lustruit", cusăturile sunt suprapuse peste incizie.

Chirurgie plastica de pleoapa inferioara

Liniile secționale sunt, de obicei, sub genele, de-a lungul conturului dermei cosmetice. După ce a făcut tăieturi și a împărțit straturile de piele, grăsime și mușchi, chirurgul îndepărtează excesul de grăsime. Dacă este necesar, tăiați pielea și mușchii întinși. Apoi se aplică cusăturile.

Tinerii fără intervenție chirurgicală extrasă sunt adesea realizați prin metoda transconjunctivă. Prin conjunctivă, pe partea interioară a pleoapei, se face o puncție sau o mini-incizie pentru a îndepărta grăsimea. Această opțiune nu lasă cicatricile, scurtează perioada de recuperare, nu întrerupe expresiile faciale și nu afectează incizia ochilor.

Opinii ale pacienților după blefaroplastie

"După ce am citit recenziile, am vrut să scot pungile de deasupra și să-mi atârnească pliurile deasupra ochilor. După ce a aflat cât de mult pleoapele superioare și inferioare blefaroplastie circulare, am decis să fac totul în același timp, ca două operațiuni separate sunt mai scumpe. În ansamblu, sunt fericit cu rezultatul, deși sa manifestat numai în 5 luni. Aproape toată perioada în care purtam ochelari negri și încă nu folosesc cosmetice. "

Evgenia Golubeva, Khabarovsk.

Am avut hernie grasă sub ochii mei și pungi mici pe partea de sus. Chirurgul mi-a ascultat cu atenție și a spus că cel mai bun pentru mine este Blefaroplastia transconjunctivala pleoapelor inferioare si a pleoapei de sus de obicei. A funcționat într-un complex. Cronica de vindecare este după cum urmează: umflarea și echimoze au fost prin 7 zile, roșu - într-o săptămână și o lună mai târziu am văzut rezultatul final, ceea ce este foarte fericit ".

Valeria, regiunea Leningrad.

„Starea pleoapei inferioare ma deprimat, pur și simplu: hernie, piele agățat, vânătăi - și toate acestea în 28 de ani! Plasticitatea pleoapelor ma speriat, mai ales posibilele complicații, și nu afacerea masculină. Dar chirurgul ma convins, și am decis să încredere în el - mai ales așa cum a făcut anterior o intervenție chirurgicală oftalmică, ochiul cunoaște structura și are recenzii bune. Ca urmare, totul a decurs fără complicații 10 zile mai târziu, m-am dus să lucrez cu vânătăile rămase, dar peste o săptămână și nici o urmă. "

Stanislav Grigoriev, Moscova.

"Pentru mine, blefaroplastia pleoapelor superioare a fost la un pret ridicat - au existat complicatii sub forma de conjunctivita. După operație, cusăturile au fost desenate puternic și erau de diferite lungimi. Dar apoi, cicatricile s-au rezolvat treptat (o lună și jumătate mai târziu). A fost uscăciune în ochi, am frecat-le constant - a existat o descărcare de gestiune: sa dovedit că conjunctivita. Acum, totul se termină și, la 5 luni după operație, mă simt deja.

„Chirurgia pleoapelor a devenit o necesitate pentru mine în '34: Am structura pleoapei inferioare este că există pungi în timpul unui zâmbet, adăugând zece ani. La o lună după operație, toată lumea sa ascuns de ei și apoi a plecat într-o femeie frumoasă. După cusături, totuși, au existat dungi ușoare (ca o căptușeală). După 4 ani, totul rămâne în vigoare: nu se târî și nu este întins, astfel încât nu a suferit în zadar ".

"În ciuda celor mai opuse răspunsuri, am decis că numai blefaroplastia va readuce la ochi ochiul meu. Sa dovedit că pleoapa plastică transconjunctivală la vârsta mea nu mai este făcută, trebuia să fac clasic. Odată cu introducerea anesteziei, a existat o senzație teribilă, după operație a fost dureroasă să clipească. În plus, din cauza hematomului a trebuit să facă o corecție. Dar chiar și după aceea, a existat o umflatură întunecată - se pare că cusatura sa despărțit.

Zhanna Lavrentieva, Moscova.

"Am o pleoapă" asiatică "și o predispoziție genetică la îmbătrânirea timpurie (edemul pe pleoape). Când am citit recenziile, am ales blefaroplastia laser pentru a schimba incizia ochilor. Operația a fost efectuată acum o lună și jumătate, a durat doar o jumătate de oră. Perioada de reabilitare sa încheiat deja, acum există linii greu de observat în faldurile pleoapelor superioare. Nu există probleme de sănătate, cu excepția faptului că sensibilitatea din secțiunile inciziei nu a fost încă recuperată. "

Rezultatele corecției pleoapelor. Avantajele și dezavantajele operației

Evaluarea preliminară a succesului operației, nu mai devreme de 1,5-2 luni. În acest timp, țesuturile devin din nou flexibile, cicatricile se dizolvă, umflarea și vânătăile se desprind. Rezultatul final al operației (acest lucru este confirmat de aproape toate evaluările) este vizibil după 3 până la 6 săptămâni, după formarea cicatricilor și dispariția edemului postoperator.

Avantajul blefaroplastiei tradiționale este durata efectului - 7 - 12 ani, și uneori mai lungă. Aceasta se datorează unei soluții cardinale a problemelor: corecția musculară, îndepărtarea herniilor, îndepărtarea excesului de piele și a grăsimii subcutanate. Prețul metodelor non-chirurgicale este mai mic, dar mărturiile pacienților indică faptul că rezultatele lor nu durează mai mult de 4 ani și necesită întreținere cu ajutorul unor proceduri speciale.

Minusurile chirurgiei plastice de operație reprezintă o serie de riscuri operaționale (acestea vor fi discutate mai jos), durere, perioadă de recuperare prelungită, preț ridicat. O injecție nereușită poate fi dizolvată cu ajutorul enzimelor speciale, operația are un efect ireversibil.

Riscul de complicații

Recenzile de blefaroplastie nereușită sugerează că uneori este asociată cu incompetența chirurgului sau cu o încălcare a tehnicii procedurii. Medicii spun că pentru a evita cele mai multe probleme permite respectarea strictă a regulilor din perioada postoperatorie.

Deci, consecințele negative caracteristice ale operațiunii.

• Sângerare. Se întâmplă în prima zi și la o dată ulterioară. Pentru a reduce sângerarea, medicul vă sfătuiește să încetați să luați anumite medicamente înainte de operație.
  • Hematoame. Mai puțin frecvente după operație - aproape toate recenziile sunt raportate despre ele. Periculoasă este sângerarea internă: este evidențiată de un sentiment de raspiraniya în ochi, o creștere a vânătăilor. În acest caz, numai medicul vă va ajuta, efectuând o puncție a sângelui acumulat sau oprind sângerarea. În caz contrar, pot apărea sigilii sau noduli subcutanați.
  • Ectropionul - inversarea pleoapei inferioare, este extrem de rar. Uneori, cauza este de a elimina excesul de piele și necesită oa doua operație. Recenzile complicațiilor după blefaroplastie ale pleoapelor inferioare confirmă opinia chirurgilor că prevenirea eversiunii pleoapelor este o gimnastică specială și un masaj. Aceste proceduri tonifiază pielea pleoapei și a mușchilor circulari.
  • Uscarea ochilor. Poate provoca plastic transconjunctival sau leziune la nivelul glandei lacrimale. Se recomandă utilizarea picăturilor de hidratare
  • Dublarea în ochi (diplopia). Se remarcă când mușchiul oblic al globului ocular este deteriorat în timpul manipulărilor pe straturile interioare ale pleoapelor. Viziunea binoculară este stabilită în două săptămâni.
  • Formarea cicatricilor keloide. Este foarte rar și este asociat cu caracteristicile individuale ale corpului. Cicatricile sunt eliminate prin hardware sau medicamente, uneori prin intervenții chirurgicale.

Complicațiile după blefaroplastie sunt destul de rare. Cel mai adesea, rezultatele operației sunt pozitive - acest lucru este confirmat înainte și după fotografii de blefaroplastie, feedback pozitiv de la pacienți. Riscul de efecte secundare și de operații repetate scade cu alegerea corectă a chirurgului plastic. Experiența și abordarea sa competentă, combinate cu comportamentul responsabil al pacientului, reprezintă cheia unei operațiuni de succes

Perioada de reabilitare după corecția plaselor pleoapelor

Conform recenziilor, blefaroplastia pleoapelor necesită o perioadă de recuperare cu o durată medie de aproximativ o lună. Adesea, pacienții întreabă cum să se comporte pentru a nu cauza complicații postoperatorii. Iată recomandările specialiștilor.

Cât costă blefaroplastia?

Prețul mediu al blefaroplastiei în diferite clinici este dat în tabel.