Redați și inserați cai și ponei recenzii și recenzii despre carte, isbn 978-5-9287-2053-7, labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

Redați și lipiți. Caii și poneii

Labyrinth În această serie, cititorii mici vor găsi o mulțime de sarcini interesante și informative, și interesante și un joc cu autocolante va ajuta la memorarea informațiilor utile. Pentru fiecare copil există o carte, indiferent dacă îi plac animalele sau buldozerele, camioanele și tractoarele. Seria dezvoltă inteligență, gândire logică, imaginație și memorie și, de asemenea, spune despre lumea din jurul nostru. În fiecare carte există mai mult de 70 de autocolante. Pentru copii 5-7 ani.

Preț: 293 RUB
  • Redați și lipiți. Caii și poneii În această serie, cititorii mici vor găsi o mulțime de sarcini interesante și informative și interesante și un joc cu autocolante va ajuta la memorarea informațiilor utile

Cartea este magnifică! Va fi plăcut tuturor fanilor cailor, precum și copiilor care vor să afle mai multe despre aceste animale uimitoare. Fiica mea mi-a plăcut cu adevărat, a făcut cu mare plăcere și bucurie!
    Cartea este destul de subțire, format A4, pagina 12. Capacul, deși moale, dar suficient de puternic. Hârtie acoperită, font mare, clar. Mi-au placut imaginile cailor - fotografii frumoase, pline de culoare! Câteva autocolante sunt copii cu dimensiuni reduse ale altora, însă există foarte puține astfel de cazuri. Pe fiecare pagină există sarcini, deși acestea sunt simple și simple. Din păcate, nu există aproape nicio informație și, deși cartea spune multe despre cai, aproape totul este transmis prin autocolante. În cartea 4 coli cu autocolante există semnături pentru a determina ce etichete aparțin unei anumite pagini. 2 inversări (paginile 2-3 și paginile 10-11) sunt goale și nu există sarcini sau instrucțiuni despre ele. După ce ați citit și ați executat toată cartea, puteți să le decorați după gustul dvs., să veniți cu o poveste interesantă și să decorați povestea cu autocolante vesele. În plus față de selectarea autocolantelor cu cai pe contur, există și autocolante cu protecția călărețului, elementele necesare pentru curte pentru cai. Pe ultima pagină există o fotografie care trebuie completată și terminată cu autocolante. Postiturile în sine sunt ușor decojite din hârtie dacă sunt lipite incorect, nu rupeți, nu stricați hârtia.

Achiziția a fost foarte, foarte mulțumită! Prin conectarea imaginației puteți să vă prezentați sarcini suplimentare, cu autocolante rămase pentru a decora notebook-ul sau notebook-ul, cartea aduce împreună copiii și părinții, dezvoltă abilitățile motorii, răbdarea, precizia, asiduitatea. O astfel de carte poate fi dată copiilor cu vârsta cuprinsă între 3 și 7 ani, iar copiii cu mare entuziasm o vor face!

Știu totul despre 5 păsări.
    32 de poze