Aventurile de la Copenhaga

Prieteni, ridicol de ridicol: am mers de-a lungul acestui drum mare de 3 ori, dar hotelul nostru nu a fost văzut. Transformat deja în toate străzile din apropiere, a trecut prin toate străzile învecinate, dar hotelul și nu au miros ((cred că am mers cu valizele în jurul cartier timp de o oră, a oprit câțiva trecători, dar destul de ciudat, nimeni nu ar putea ajuta. Am mers pe drumul spre bar, am vorbit cu barmanul - din fericire, acest hotel de știut și a spus același lucru, că hotelul este situat pe strada mare, în cazul în care ne-am întors la ea înapoi și minunea minunilor, hotelul este într-adevăr în valoare))).! )))))) Numai el este într-un fel foarte neatins și semnul este aproape invizibil, mai ales atunci când astfel încât să te duci pentru această parte ... cu mâna opusă se poate vedea în mod clar, dar acest lucru a trebuit să fie foarte greu de observat - în general, pentru a merge era necesar să capul ridicat și privi în sus, sau pur și simplu pe ușa hotelului pentru a observa că era imposibil .

Slăbită și sănătoasă nervoasă, pierdută în cele trei pini, am intrat în hotel. Și apoi cunoașteți deja istoria așezării. Așa sa dovedit că am avut o seară plină de aventuri. După ce ne-am stabilit deja în al doilea hotel, am decis să compensăm problemele morale cu o cină delicioasă într-un restaurant plăcut. Sa dus la centru într-un restaurant italian confortabil cu muzică live.

Vreau să vă spun despre un alt punct important pe care nu l-am luat în considerare în această călătorie în Danemarca. Prietena mea și cu mine am decis să facem un tur de autobuz de la Copenhaga. ca pentru o zi să inspecteze toate cele mai importante atracții ale orașului și abia atunci, a doua zi, dacă nu avem timp suficient, atunci ne putem întoarce la locurile pe care le-am plăcut și ne putem plimba acolo. Cred că mulți oameni știu și iau astfel de excursii de vizitare a cărților, efectuate pe autobuze speciale Hop On - Hop Off. Sunt în fiecare oraș mare și, recent, aceste autobuze au fost lansate la Moscova.

Aventurile de la Copenhaga

Sistemul întotdeauna aceeași: a cumpăra un bilet pentru 1 sau 2 zile, iar în acest timp puteți merge pe aceste autobuze ori de câte ori doriți - du-te la orice oprire, petrec atât de mult timp într-un fel sau altul atracții, după cum doriți și apoi, de exemplu, a reveni la aceeași oprire în cazul în care te afară și merge mai departe pe un alt astfel de autobuz. Apoi, din nou, coborâți la, sau nu pentru a merge, și așa mai departe. Autobuze predarea căști, și, trecând prin oraș trecut obiectivele turistice, vă asculta difuzarea de povestea ghidului invizibil în diferite limbi, inclusiv rusă, de pre-selectarea acestuia.

Astfel de autobuze sunt foarte convenabile. Dacă ați cumpărat un bilet, toată ziua sau 2 zile puteți călători în jurul orașului, fără să apelați la transportul public, cu toate acestea, conduceți numai pe traseul stabilit. Dar acest lucru este, de asemenea, bun, pentru că autobuzul trece peste toate atracțiile principale ale orașului, ceea ce este foarte convenabil dacă veniți într-un oraș necunoscut pentru doar câteva zile și îl puteți uita fluent aici. Mai ales, așa cum am spus, puteți să vă opriți și să petreceți cât mai mult timp pe cât doriți și apoi să mergeți în autobuzul următor și să continuați această călătorie.

Am cumpărat un bilet pentru o zi și am intenționat să mergem în același fel. Autobuzul de plecare a fost la ora 12 și, după cum sa dovedit, a fost penultima zbor în acea zi. Aceste autobuze de vizitare a mers pe jos la o oră după-amiaza din cauza programului de iarnă! În general, la sfârșitul toamnei, acestea reduc timpul de lucru: dacă nu mă înșel, lucrează de la 10 dimineața până la 1 dimineața. Aparent, în timpul iernii, astfel de excursii nu sunt deosebit de solicitate, și toți cei care vor să călătorească în jurul orașului în acest fel (și Copenhaga este foarte mic) reușesc să o facă dimineața. După cină, deja se întunecă și devine complet neinteresant. Probabil că este corect. Ei bine, cel puțin până la ora 15:00, lăsați autobuzele să plece!)

După cum puteți vedea, nu am avut noroc și, din păcate, timpul a fost scurt. Așa că am ieșit la stația de autobuz și am putut face doar poze cu obiectivele turistice, care au durat 5-15 minute. 15 minute am fost date numai Micului Siren))

Aventurile de la Copenhaga

Apoi, întoarceți-vă la autobuz și apoi pe traseu. Deci, prietenii mei, dacă doriți să-și petreacă mai mult timp la atracțiile interesante și nu se grăbesc după fiecare 10 minute înapoi la autobuzul cu grupul, trezesc bilete timpurii și apuca la una din traseul de dimineață și plimbare până seara, dar dacă vrei mai mult și a doua zi continuă, în general, ține cont de faptul că autobuzele turistice, se pare, poate termina munca lor timpurie, iar costul biletului de cel puțin o oră, cel puțin pentru o zi, la fel.

Și în cele din urmă voi amâna o altă greșeală pe care am făcut-o. Toate acestea, desigur, nu sunt greșeli teribile și nu prea grave, dar vorbesc despre ele, astfel încât să nu le repetați. La urma urmei, când știi deja cum să faci cel mai bine, poți să-ți salvezi mult timp și să nu faci ciocniri, așa cum sa dovedit pentru mine))

În general, chiar și la Moscova, prietenul meu și cu mine am decis să mergem la unul dintre cele mai bune cluburi din oraș și să dansăm acolo. Ca un fel de unitate, prezente discoteci europene, pentru a vedea cum totul merge la ei))) În ghidul de la Copenhaga este foarte recomandat un astfel de club în cazul în care publicul va un bun, tineri țipând nu mai vechi de 15 ani. Pe ea am ales și sa stabilit în hotel, a doua zi a cerut un alt tip de recomandare de la recepție - era personalul hotelului, localnicii, pur și simplu trebuie să știe unde să meargă și unde să se distreze. Tipul a răspuns că da, el știe acest club și că este destul de bun. Ne-am adunat și la ora 11 am fost chemați de un taxi. Clubul nu se afla în centrul orașului, a durat 10 minute, poate puțin mai mult. Când am plătit și am lăsat taxiul să mergem, ne-am apropiat de club și am fost foarte surprinși de tăcerea suspecte și de lipsa de oameni. Intrarea a fost la capăt, au găsit-o, au intrat și nu au crezut ochii lor: oamenii nu au venit la club, dar a plecat! Am întrebat ce este problema, de ce toată lumea pleacă deja și când începe disco-ul. Se pare că astăzi există concerte și tocmai a încheiat și discoteci aici pentru o lungă perioadă de timp deja nu trece - în general, un club de noapte, se poate spune, a fost transformat într-o sală de concerte))) acum nu discoteci de noapte, dar numai concerte de seară de stele și alte celebrități . Ei bine, moralitatea este clară - înainte de a merge undeva. în special în locurile recomandate de ghiduri de călătorie, nu prea leneș pentru a apela și de a afla dacă acestea nu sunt închise, iar dacă acestea sunt deschise toată ziua, aveți nevoie (și când vine vorba de restaurante și muzee - dintr-o dată au o zi liberă, orice se poate întâmpla).

Aventurile de la Copenhaga

Desigur, am găsit unde să ne petrecem timpul. A prins un taxi pe stradă și a cerut șoferului să ne ducă în centru și să aterizeze pe stradă, unde sunt baruri și discoteci. Ne-a adus în cel mai aglomerat loc din oraș. Nu a fost rău, dar dintr-un anumit motiv foarte puțini oameni au dansat și sunt distrați cumva bine, foarte ciudați, deloc ca noi. Una dintre aceste baruri, unde ne-am dus, a fost ambalat la capacitate - și în fiecare minut se apropia tot mai mulți oameni, toate grupate pe un grup mic, a ordonat o băutură la bar, DJ-ul a pus muzica locală nu este hit-uri populare care au rasunat in intreaga lume, și anume cântecele artiștilor danezi locali, tk. nu au cântat în engleză. Am petrecut aproximativ o oră în barul ăsta, am văzut cum a petrecut noaptea de sâmbătă danezii și a rătăcit în hotel. Ei bine, de Dumnezeu, pentru noi ruși, aceste distracții păreau plictisitoare și cumva ornate sau ceva de genul asta)) La o discotecă reală ca înainte de lună.

Deoarece acesta este unul dintre cele mai bune locuri din orașul în care am fost adus, în plus, un rezident local, prietena mea și cu mine am ajuns la concluzia că nu există pur și simplu disco (în înțelegerea noastră comună) de la Copenhaga. Fă-mă să mă gândesc dacă știi unde poți să stai în orașul ăsta! Dacă mă întorc în Danemarca, atunci sunt fericit să plec!)

ALEGE HOTELUL CU DREAMUL TAU;)

În pregătirea propriei dvs. călătorii - Călătorind visul dvs. următoarele servicii vă vor ajuta:

Căutarea și cumpărarea de bilete de avion

Căutați bilete de avion ieftine pe hartă

Prieteni, dacă vă după ce a studiat toate serviciile, și în timp ce lucrează cu ei, există întrebări, amintiți-vă că puteți apela întotdeauna la mine pentru sfaturi personale când planificarea călătoriilor independente. Mai mult decât atât, pot recomanda să vă o varietate de cursuri interesante pentru a se pregăti pentru aceste excursii.

Înregistrări similare:

Desigur, au existat greșeli în călătoria voastră. Dar, cred, ele nu sunt critice, nu este nimic de supărat. Toți sunt în viață, sănătoși, plini ...)))
Nu totul sa dovedit. conform planului. Dar, la urma urmei, în orașul nostru atacăm adesea aceeași rake, dar aici, în general, o țară străină. Deci, totul este bine! Și experiența este un lucru minunat! Trebuie să plătiți pentru asta. Prețul a fost mic, au coborât ușor, fetelor!
Mulțumesc, Anna, pentru articol, cred că pentru toate este util. Vom lua în considerare!

Salutări!

Cele mai apropiate călătorii

Unde sunt acum - MOSCOVA

În cazul în care vreau să - Hallstatt, Berna, Strasbourg, Colmar, Gent, Rothenburg ob der Tauber

Ceea ce imi visez este sa vizitez Cape Town si sa intalnesc cu pinguinii in ANTARCTIC (si asta nu este totul))

Un bilet în orașul viselor tale