Turgoyak cu corturi

Toată lumea care locuiește în Lacul Ural Turgoyak nu trebuie să prezinte, toată lumea știe deja. Turgoyak este pe bună dreptate numită perla din regiunea Chelyabinsk și este considerată a doua Baikal. Wikipedia spune că puritatea apei este așa cum este ea. Lacul este situat în apropierea orașului Miass, la aproximativ 130 km de Chelyabinsk, 40 de la Zlatoust și 300 de la Ufa.

După o „campanie - avtonomki“ de cinci zile cu rucsaci pe păduri, munți și pâraie Taganay, era necesar să se oprească undeva, înainte de călătorie acasă și de odihnă. Știam în prealabil că acest loc va fi Lacul Turgoyak.

Campingul "Blueberry"

În timp ce încă acasă, ne-am decis unde vom sta - se presupune că acest lucru va fi baza de odihnă „Nisipurile de argint“, dar, după cum sa dovedit, baza este vândut și nu funcționează pentru publicul larg. În schimb, adăpostul nostru era tânăr de bază - camping - „Blueberry“, ale cărui semne am observat chiar se apropie de „Silver Sands“.

Există un drum spre afine (este acoperit cu dărâmături proaspete, baza este de aproximativ 2 ani), pentru a conduce destul de mult și cu o viteză mică, plutind Lacul Turgoyak și micul său tovarăș - Lacul Inyshko. Am ajuns fără probleme în mașină.

Turgoyak cu corturi

Blueberry - bază ieftină și foarte confortabilă pentru cortul de camping pe Lacul Turgoyak

Baza afinelor. teritoriu

Baza pe care am ales-o a fost complet pregătită să primească oaspeții

Am ales un loc pe plajă, la câțiva metri de apă, înconjurat de copaci. Faptul că Turgoyak vreme foarte schimbătoare (probabil din cauza munților din jur), pot să apară brusc un vânt puternic sau ploaie (sau ambele împreună). Prin urmare, ne-am abținut de la ispite să se afle foarte aproape de apă.

Fundația Blueberry este situată într-o pădure de pini cu cenușă aspen și cenușă de munte. Personal, chiar iubesc pini, așa că am fost încântat de împrejurimile noastre :-)

Turgoyak cu corturi

Lacul Turgoyak, o bază pentru camping Blueberry. lângă Nisipurile de Argint. Pădure de pădure cu stropi de cenușă de munte și aspen - toate acestea pe țărmul celui mai frumos lac

Camping Blueberry este echipat cu mese, bănci și șemineuri. Pe malul de la Turgoyaka puteți vedea o baie nouă cu o ieșire la lac

Alături de noi a fost o saună - un cost de 1000 pe oră. Nu este ieftin și nu scump pentru acest loc. Pot spune că baia este bună, am închiriat-o a doua zi după toate plimbările noastre. Are o scară în lac pentru a înota într-un lac curat curat.

Turgoyak cu corturi

Turgoyak - un lac cu cea mai pura apa

Separat, merită menționat apa din lac. Nu pentru nimic, nu înseamnă că lacul este numit al doilea Baikal. Apa este foarte curată, dar rece. Pe transparență pot fi comparate cu Marea Roșie în Egipt, dar în jurul valorii de nu înota pește colorat și temperatura apei sub 10 grade :-)

Apa din lac este apa potabilă. Toată lumea adună apă în bowlers chiar din lac, nu am fost o excepție. Am mâncat chiar și de câteva ori nu fiert - eram încă în viață.

Mergeți pe insula Vera

După ce am rupt tabăra și am luat prânzul, am decis să mergem de-a lungul țărmului spre așa-numita insulă Vera. Insula nu poate fi atinsă fără barcă, unii au încercat să se rătăcească, dar numai într-un singur loc și la sfârșitul verii, când nivelul apei este puțin redus. Nu am îndrăznit să ajungem pe insulă prin înot, așa că am fost mulțumiți de o plimbare de-a lungul țărmului.

După trecerea la 300 de metri de tabăra noastră, am dat peste un pârâu, în cazul în care au fost observate castorii (am văzut personal, ceea ce arata ca un bizam, dar mama-in-law a spus că a fost castor, ca „vezi ce dinții scoate în afară“). Istmul poate merge la un jurnal special căzut, desigur, reprezentând un echilibrist :)

Turgoyak cu corturi

Drumețiile de-a lungul țărmului lacului Turgoyak sunt pline de surprize

Mergem de-a lungul țărmului Turgoyak, trecem pârâul de castor

Toți suntem un balancator puțin :) Terra Lacului Turgoyak a aruncat ocazional surprize

Mai departe calea era "calmă", am ajuns periodic la restul locurilor altor turiști sălbatici. Unii, aparent, au trăit mult timp pe țărm, au amenajat băi turistice.

Trasee turistice

Turgoyak cu corturi

Osty din baia turistică de pe țărmul orașului Turgoyak

Unii chiar și-au construit un tron

Ksiukh cel Mare. Turgoyak

Sau centru de petrecere a timpului liber

Kalyanokurilsk :) Pe malul de Turgoyak

Am decis că cadrul pentru Instagram :)) Deși sunt sigur că acest design are un scop mai util

De-a lungul coastei am întâlnit plăci stâncoase, asemănătoare cu dolmenii, dar acestea sunt doar cadouri geologice ale naturii, atracții arheologice care nu sunt legate

Turgoyak cu corturi

Pe drum am fost prinși în ploaie și am fost salvați de pescari, odihnindu-ne pe plajă, oferindu-ne să ne ascundem sub baldachin. De la pescarii, am aflat că în lacul Turgoyak stiuca, Rudd și chiar păstrăv, deși acesta din urmă este prins, pentru un motiv oarecare, numai de sub gheață. În acele locuri în care familia pescarilor se odihnea, nu pot conduce o mașină. Judecând după rutină, este necesar cel puțin "Niva".

Mukhorinskaya kurya

Nu am ajuns pe insula Vera, așa cum era de așteptat (nu era nimic de înot pentru noi), dar am ajuns la Mukhorinskaya Kurya. Ea este cea care împiedică reducerea distanței la insulă cu doi kilometri - trebuie să ocolești crawl-ul, întâlnindu-ți pe drumul tău păduri de mesteacan scufundate. Se pare că, acum 25 de ani, kuria a crescut considerabil, subminând cartierul și golful care trece prin acest loc de-a lungul drumului de coastă. Deci, ajungând la ea, am admirat împrejurimile și am căzut înapoi în tabără. (Pescarii considera fumatul un loc de pescuit de succes, dar poate fi, bineinteles, si minciuna) Coordonatele kurya - 55 ° 9'52 "N 60 ° 0'40" E, doar in cazul :-)

Pe fundalul insulei Vera, lângă Mukhorinskaya Kurya

Pe drumul înapoi la tabără ca am călcat în picioare locurile pentru vacanță „sălbatic“, am fost capabili de a colecta numărul nu bolnăvicios de bușteni, crengi și bastoane pentru foc - am avut unul și o jumătate de zi de gătit, fără costul de lemn. Deci, este foarte util să se plimbe de camping, nu numai pentru că locul este frumos, dar beneficiile financiare ale persoanei.

Am ajuns pe lac ușor nepregătit - cu o frânghie, dar fără scaun, dar fără cârpă. După cum am menționat, vremea pe lac este variabilă, poate sufla brusc vântul. Care, de fapt, sa întâmplat. Foarte repede am venit în minte smekalochka :-)

Turgoyak cu corturi

Smekalochka - conuri de pin în loc de cârlige de haine

Micul nostru lifhak. Verificat - pierderile sunt minime. Totul a rămas în loc!

Blueberry și Turgoyak sunt o pereche bună

Am petrecut la Lacul Turgoyak două zile, plata pentru toate distracție în camping 1500 ruble 400 ruble - cazare, 1000 - bai si 100 - un braț de lemn uscat pe prima noapte. Lemnul ne-a dat conștiința, așa cum spun ei, luați-o ca va transporta, lemnul a fost uscat, astfel încât $ 100 - nu este un păcat, totuși, că campingul pur curățate de moloz și copaci căzuți, la fel ca în tabără nu va colecta lemne de foc. Având în vedere ceea ce am primit un serviciu prietenos (oferit gratuit trepied) și modul în care a îngrijit camping (camping, important, tratat împotriva căpușelor), afine poate fi pus „excelent“.

Lacul este același. mai presus de toate laudă. Am decis pentru mine că familia aici în mod necesar pentru o săptămână pentru a se bucura de aerul curat de pin, apa rece ca gheata limpede, și poate un pește delicios - data viitoare vom merge acolo fără undiță nu va merge :-)

Lacul Turgoyak este un loc minunat pentru odihnă și meditație. Un loc unde vă puteți aduna gândurile sau puteți asculta muzică, bucurându-vă de peisaj

sau citiți o carte

Citiți o carte pe lac, de exemplu

sau doar să ai un moment bun :)

Turgoyak cu corturi

Toată lumea are odihnă proprie :)