Pieptene de impresii osetine

O poveste despre modul în care am petrecut 4 zile în Osetia de Nord - Alanya. Am mâncat plăcinte, mai mult decât în ​​întreaga mea viață înainte, și mi-am pompat calitățile de conducere de-a lungul drumurilor montane, și, de asemenea, am fost inspirat de peisajul frumos.

Calea are o lungime de 604 km

Pyatigorsk
În Pyatigorsk, pentru a doua oară în viața mea, surpriză - tramvaiele sunt integrate cu drumul. Ie aceștia împărtășesc drumul, dar Pyatigorsk nu oferă nici o garduri suplimentare ca o bordură. Mă plac ca pe un șofer (nu-i mulțumesc celor cinci muncitori?) Că tramvaiele nu merg des. La sediul "Caucazului necunoscut" stocăm zeci de litri de apă "Talaya" și cafea delicioasă. Eu, în mod normal, nu iau mâncare, pentru că trebuie să lăsați un loc pentru plăcintele Ossetian. Și da, sunt mai mulți dintre noi.

Vladikavkaz
La Vladikavkaz mergem pe neașteptate, de la planurile de astăzi - și o cină. Te poți relaxa. Vremea nu se comportă într-un mod ospitalier, ascunde cel mai important lucru - munții, pe care ar trebui să-i vedem deja cel puțin la orizont.

Vedere de la hotel

Situat în Vladikavkaz lângă moscheea Mukhtarov, în hotelul "Vladikavkaz"

Sunni moschee Muhtarov, Vladikavkaz

Sunni moschee sau Mukhtarov, pe malul stâng al Terekului. Se pare ca este una din moscheile din Cairo. Trei ani îndrăgostiți de filosoful de ulei de la Lisabona din Lisabona, a construit un monument de arhitectură, ca un dar pentru poporul local și în primul rând pentru viitorul său soție

Pieptene de impresii osetine

Hotelul se întâlnește cu William Gagiev de la Comitetul pentru Turism din Osetia de Nord, zâmbetul acestui om face clar faptul că aici suntem invitați. Ore desfășurare a lucrurilor, așezarea și fotografierea simultană a apus de soare în Vladik și suntem deja graba la restaurant „Bavaria“, pentru a se asigura că gustul plăcinte osete

Gastro turneu?

În a doua zi, călătoria noastră a evoluat lent într-un gastro-tur, plăcinte, salate, si o cantitate incredibila de produse alimentare și de miel delicioase, munți alimentari și când va acei munți, care a ratat camera mea? Ei spun în curând =). Este de remarcat faptul că plăcatele au fost, de asemenea, o încărcătură binevenită în mașinile noastre.

Dintre cazurile din oraș au rămas:

Pieptene de impresii osetine

Afacerile din oraș au fost finalizate deja după prânz și tot timpul ne grăbim spre Dargavs, orașul morților. Din păcate, nu pot spune exact cum ne-am oprit. Dar după o oră de studiu de hărți și fotografii, voi presupune că a fost prin satul Husyr. Drumul este foarte abrupt. Pietre pe ambele părți, gropi adânci, pante la un unghi decent și suficient de înguste. În Osetia am auzit o expresie - "Sunt o câmpie", care implică o divizare în locuitorii câmpiilor și a munților. Deci, eu sunt un șofer simplu și drumuri montane pentru mine deschidere =) Binecuvântarea care a făcut fără leziunile lui Terrano. Și da, a fost un warm-up, vor exista drumuri mai rău înainte.

Singurul minus al călătoriei pentru mine personal este un ritm foarte rapid. Am fost la volan și, absolut, n-am avut timp să privesc și să marchez pe hartă în mișcarea mișcărilor unde suntem. Mai mult decât atât, s-au sărit peste imagini și multe specii au rămas doar în memoria pasagerilor. Pentru mine însumi pentru viitor, cu siguranta voi lua un ritm mai mare de a vizita Osetia de Nord. Când scriam raportul, am petrecut mult timp din partea hărții pentru a restabili traseul de-a lungul drumurilor montane

Dargavs este orașul morților. Necropolisul Ossetian, format din 99 de cripte de piatra deasupra solului. Ea a fost formată din cauza epidemiei de ciumă pe teritoriul republicii în secolele XVIII-XIX. Acum este un monument de arhitectură, la care vin localnici și turiști.

Pe drumul spre cascade Midagrabinskimi

Mai departe ne îndreptăm spre cascadele Midagrabinskie, aici este cascada Big Zeigalan - cea mai mare din Rusia. Nu știu de ce, dar versiunea pe care o reprezintă cea mai înaltă din Europa este replicată activ. Ni sa spus același lucru, dar verificarea casei a arătat că deținătorii de evidență ai Europei se află în Norvegia.

Cascada mare Zeygalan are o înălțime de aproximativ 600 de metri. Datele variază, deoarece nimeni nu făcea o oprire precisă.

la traseul cascade prin locuri pitorești, dar vremea a decis că o dată în Osetia nu este suficient, și sunt de acord cu ea. Norul descendent nu a permis să se bucure de toată frumusețea, dar filmările s-au dovedit a fi atmosferice. Apropo, cascada mare Zaigalan nu a putut fi văzută, norul a ascuns-o. În fotografie - unul dintre cascade, dar mai mic. Da, înainte de a vizita cascadele trebuie să obțineți treceri la postul de frontieră.

Pieptene de impresii osetine

A doua noapte se desfășoară în tabăra de tineret "Bars", care se află în Fiagdon de Sus.

Zorii impresiilor

A treia zi a fost remarcabilă, poate cea mai fructuoasă din punct de vedere al numărului de locuri vizitate. Și totul a început cu un zimbet frumos asupra Fiagdonului de Sus.

Pieptene de impresii osetine

Fostul sat minier al orașului Fiagdon superior se află în defileul Kurtatinsky. Populația este puțin peste 1100 de persoane

O altă priveliște naturală a cheiului Kurtatin. Canyon de Karagavan, în care râul Phiagdon este fixat într-o pungă de piatră.

Dzivgisskaya Rock Fortress - un complex de structuri defensive, grade de conservare, situat în satul aproape pustiu Kurtat Dzivgis variind. Data infiintarii cetatii nu este cunoscuta - numele adevarate ale castelelor sunt necunoscute stiintei. Complexul de castel Dzigis este alcătuit din șase 6 peșteri de diferite dimensiuni, la care sunt atașate fortificații de piatră.

Rezervația Harisjin - Tsei - Donisar

Poate că a venit cea mai dificilă parte a drumului montan, după satul Kharisjin. De aici, prin Pasul Arkhon, puteți ajunge de la cheiul Kurtatin până la Urzdonskoe. Pe drum sunt deschise vederi incredibile și există și un drum spre satul abandonat Donisar. Aici este un monument arhitectural - turnul Hestanovs-Dzuttagovs. Și satul în sine este unul dintre cei mai înalți munți din Osetia de Nord.

Pasul Arkhon
Pieptene de impresii osetine

Potrivit lui William Gagiev, aceste locuri au fost vizitate de nu mai mult de 5% din locuitorii republicii

Alunecarea ceasurilor

A treia noapte a trecut în satul Verkhny Zgid. Un loc cu peisaje montane șic, cu toate acestea în Osetia de Nord există multe locuri uimitoare.

În ultima zi a călătoriei noastre, ne-am dus la Cheile Digorskoe. Pe drumul care cheamă în locuri importante.

Uruhsky Ahsinta Canyon, de asemenea, cunoscut sub numele de Digora Cheile este o piatră de cinci kilometri de reducere a diferențelor în crestele stâncoase, „Rout“ timp de secole de apele râului Urukh. Un pod de beton a fost aruncat peste canion, numit "Ahsinti Head", în poporul comun - Podul Diavolului. Pe acesta există un drum spre satul Didinata lăsat de populație. Dacă priviți din josul podului, puteți vedea cum râul Urukh se mișcă printre roci la adâncimea de optzeci de metri.

După ce canionul sa dus la Cheile Digor. Natura aici este dură și munții se toarnă periodic pe drum, zdrobind-o în bucăți. Te simți atât de mic când treci printr-un bolovan de mai multe tone care ocupă banda viitoare. Dar a fost unul dintre cele mai frumoase locuri pentru toate zilele.

Adânc în vale nu ne-am dus, și a mers la următorul drum pietruit spre satul Hanaz, aici este castelul „Frigate“ - sună ciudat pentru zona acoperită de straturi de legendă și în cazul în care totul are un nume.

Înapoi a coborât pe solul de lut, ploaie destul de puțin vărsat pe acest pământ. Dar era suficient ca mașina să se simtă independentă și nu întotdeauna să-și îndeplinească exact comenzile care i-au fost date. Am coborât în ​​siguranță și din nou în fața noastră drumul, asfaltul și fără gropi, dar lipsiți de munți pe laterale și lungi.

gust care stăruie

Osetia este un taram de chei fara precedent, aici frumusetea uimitoare a muntilor si cascadele prabusite. Dar pentru mine nu a fost complet deschis, desigur 4 zile este un pic de timp pentru un astfel de teritoriu saturat. Sau poate din cauza ritmului, care nu este chiar al meu. Toate acestea sunt subiective, dar îmi place să mă bucur de munți, să întind momentele, să beau ceai privindu-mă la vârf, pe care norul îl trage chiar acum. Și în acest moment, în capul tău, "norul împachetează" negativul și vanitatea pe care o absorbim în orașe. Simt ca am incercat placinta Ossetian, dar aici in Krasnodar. Mă voi întoarce cu siguranță la Osetia de Nord

Pieptene de impresii osetine

Apropo, folosesc de obicei maps.me - un navigator excelent pentru călătorii independente. În RSOA are o acoperire foarte slabă, deci merită să căutați locurile în avans.

Harta călătoriilor noastre

Canyon of Ahsinta: 43.058772. 43.809412

Castelul "Frigate": 42.997500. 43.808056

mulțumesc

Proiectul "Caucaz necunoscut" pentru organizarea călătoriei și a invitației

Partener permanent al Kukarta, compania "Klyuchavto" pentru 4 mașini excelente

Grupul de companii "Bavaria", pentru cazare caldă și mâncare excelentă pe teritoriul Osetiei de Nord - Alania

Personal, pentru William Gagiev, pentru o primire călduroasă și care ne însoțește timp de 4 zile. A devenit sufletul companiei, care reflectă diversitatea recepției Ossetian.

Soslan Pliev, pentru "Cartea nr. 2"