Peter fm, filme, recenzii

Încărcați fotografia / adăugați prin URL

Fel basm Peter FM

Acum doi ani am vizionat filmul Peter FM. Privit la el cu plăcere. Imaginea Peter FM este o imagine frumoasă pentru o seară liniștită, relaxantă, pentru relaxare.

În general, nimic rău în ceea ce privește imaginea Peter FM nu pot spune, puteți vedea și să vă relaxați cu ea.

Uite înapoi, ai trecut prin fericirea ta?

Film starea de spirit. Am citit recenzia anterioară și sunt de acord. Scanăm sute de filme, dar nu toți sunt amintiți sau amintesc bine, dar asta e ce?

Peter FM nu are nici un complot răsucite. O poveste simplă despre întâlnirea unui tip simplu și a unei fete. O fată ciudată, dar o viață atât de reală și plină de bucurie. Și un tânăr talentat, nu ciudat. Tinerii aici vor fi mult în jur, mai bine, mai de succes, mai există. Da, acolo. Sunt numărați pe degete aici - toți eroii filmului. Dar aici este totul și toată muzica care înconjoară, cântece cu semnificație și magia unei întâlniri aleatorii care este în aer! Doar o aromă de iubire. Acest lucru în ciuda faptului că nunta și relația de lungă durată nu este cu acest băiat ciudat.

Acesta este modul în care se întâmplă în viață: două persoane sunt create unul pentru celălalt și nu există suficientă mică pentru întâlnirea lor. Suntem adesea atenți la accidente? Dar ar trebui să fie.
Filmul este puternic în această credință că undeva cazul ne va găsi și fericirea nu se va grăbi. Noi, uneori, nu ne uităm în jur!

Al doilea gând important pentru mine în film. Sunt doar doi, da. Aceasta este abilitatea de a începe o nouă relație, un loc de muncă nou, o viață nouă. Dacă poți, ești tânăr ca acești tineri eroi, care merg înainte fără o privire înapoi. Întreaga lor viață este înaintea lor. Dar cineva de la o vârstă fragedă este deja frică de o pornire. Au găsit un loc cald și au început să se mintă și să se ascundă de viața reală. Viața nu iartă. Pur și simplu merge. Treci peste tine. Nu vrei să-ți trăiești viața? Stați exact la preot))