Chulochka, bucătăria cu ocazia aniversării și iubirii se află în tarabe

"În capul meu sunt mii de momente, zeci de locuri și sute de povești. Dar voi începe, probabil, de la preistorie până la sfârșitul anilor '60, când bunicii mei cu apoi încă un tata tanar sa mutat de la Gomel, Brest, „- povestește despre copilăria lui în Brest Natalia Kovalyova în concursul« TUT.BY Brest din copilarie.

Bunica și bunicul a lucrat la momentul la Brest tricotajelor Factory și a luat un apartament în populara „Hrușciov“ în districtul tânăr „Vostok“. Toți vecinii de pe veranda cunosc reciproc, au lucrat împreună și compania prietenoasă în apartamente acum gol sărbători nou acasă, și apoi zilele de naștere și alte sărbători. Anii au trecut, iar în adolescență tatăl meu a fost dus de fotografi. Am tras foarte mult, pe camera "Zenith". Și datorită lui, am fost norocos pentru a vedea favorit oraș și districtul copilăriei, el a fost crescut și mai frumos.

Tata sa întâlnit pe mama mea, și după nuntă, ea sa mutat de la centru spre est, în cazul în care după un an m-am născut, și mai târziu fratele meu. Așa că am trăit șase într-un mic trei camere "Hrușciov" la etajul cinci.

În timp ce mama și tata lucrau, bunicii mei aveau grija de mine și de fratele meu mai mic. Copilăria mea a trecut în cel mai verde și mai spațios micro-district "Est". Ne place să trăiesc într-o cutie: curte, plopi înalți, „Yubileyka“, prima și singura dată zgârie-nori Brest dvadtsatietazhki, muzeu de avion, Birch Grove, molid în parcul de soldați internaționaliști, o fantana din apropierea Palatului Culturii, „ciorapi“ ...

Îmi amintesc cât de aproape de cină bunicul meu și am mers prin școala școlii nr 10, de-a lungul parcului de autobuz, sala de mese din localitate, și acolo piscina "Lazurny", una dintre puținele și masiv vizitate la începutul anilor 90, și astăzi o clădire dărăpănată și inutilă. Ne-am dus la "stocare", unde au jucat la fântână și au așteptat bunica mea, care urma să termine schimbarea.

Bunicul a rămas să lucreze a doua schimbare, și ne-am grăbit acasă cu bunica lui, dar, uneori, a fugit un magazin local „nouă poveste.“ Așa cum a fost interesant pentru a vedea, pentru grefierul că un polonic mare turna smântână grăsime ne-a adus un borcan de sticlă, sau cum se taie untul dintr-o mare bucată, cum ar fi blocuri, sau unt de arahide doar galben.

Și când am intrat în gastronomia de la restaurantul "Jubileu". Întotdeauna a fost un miros de vanilie și roșii proaspete. Ai venit, dar nu știu ce vrei: Sugar covrigei, tort „ciuperca“ sau coș cu cremă, care este întotdeauna murdare nasul și stick la cer. Dar mai ales ne-a plăcut "sodă" în automatele. Nu atât băutura în sine, cât și procesul de spălare a unei pahare fațete cu o mică fantă de apă. Încă îmi amintesc unde și ce departamentul a fost în magazin, cât de gustoase a fost „fund“ stick-ul cu trei dungi sau pâinile pe drumul lor de origine, clinchetul sticle goale de lapte atunci când le-am efectuat pentru a trece.

Când părinții mei au avut o zi liberă, ne-am dus la o plimbare cu avionul, și o dată fratelui meu și chiar a reușit să ia înăuntru până tanti Casierie unchii adulți a spus despre muzeu. Dar tot ceea ce rămâne în memoria este tapet cu model și om mustăcios fotografie pe perete. De multe ori am vizitat parcul de soldați-internaționaliști. Rularea printre copaci înalți de pin, aer curat, cauta proteine, conuri colectate și bastoane, a jucat un castel din lemn, din care podeaua scârțâia sub picioare, iar turnul părea să ajungă la cer. Iar în timpul iernii ne-am înecat acolo în zăpadă și am răsturnat cu vântul pe sanie.

Cresterea usoara, disparitia in curte, jucarea de fotbal sau ascunderea si cautarea, intregul curte astepta un camion de gunoi, apoi alerg dupa el si a facut mana soferului. Copiii îndrăzneau cu umilință în casa portarului și încă nu am idee despre ce este înăuntru. În curtea noastră era încă unul, și nu numai plăcile lui dărăpănate și murdare amintesc de o copilărie frumoasă.

Curtea noastră era foarte prietenoasă. Nu au existat restricții sau diferențe în ceea ce privește vârsta sau sexul, am petrecut timpul împreună. Împreună s-au dus la piața gumelor de mestecat "Love is ...", "Turbo" sau pentru un pahar de semințe de pe ruble. Și dacă au ieșit în curte, unde bunica nu mai sună de pe balcon, atunci toți s-au adunat. Cea mai îndepărtată călătorie și, totuși, periculoasă a fost marșul până la locul de construcție abandonat al fabricii, unde astăzi se află centrul comercial "Crown". Nu ne-am urcat într-o clădire pustie, ne-am îngenuncheat în noroi mlaștos și am prins mărăcini, după ce am alergat la clădirile cu douăzeci de etaje și am condus un lift. Copilăria nu știe nici o teamă. Deoarece nu era teamă de câinii vagabonzi. Ei au rătăcit în grupuri mici în curtea noastră și eu, copil, am auzit de mai multe ori loviturile de capturare a fraților noștri mai mici. Așa că am prins animalul nostru de companie, curtea Bima. Câinele alb și negru nu-i plăcea sufletul în fiecare dintre noi și l-am iubit înainte de a-și pierde pulsul. Întreaga curte, bunici, mame și tați, copii. Toți i-au hrănit. Și el, ca un semn de recunoștință, ne-a urmat în autobuz sau a alergat cu noi la piață sau la magazin. Dar în orice butoi de miere există o lingură de gudron. Catch a luat-o pe Bimka cu el, iar prin accidentul accidental sau accidental, câinele a murit în mașină pe drumul spre adăpost. Întreaga curte a râs și speram că, după ce mă întorc de la școală, ar fi alergat să mă întâlnească.

Și lasă-mă să nu mai trăiesc de mai mulți ani, dar îmi amintesc cu căldură Brest așa cum a fost înainte. Foarte verde, în cazul în care copacii salvat de la ploaie și de căldură, familiară, deși uneori cu drumuri pavate slab, care au fost fără sâmburi și pete chel, care a crescut, uneori, pătlagină, pe care ne-am lipit de genunchi invinetita. Când mașinile nu au zgomotos, iar oamenii nu s-au grăbit să înțeleagă unde. Orașul sa schimbat, undeva a devenit mai frumos, dar este foarte simetric și „gresie“. Cu toate acestea, seara este plăcut să se plimbe pe străzi familiare și alei, pentru a vizita diferite cartiere și bucura de oraș crește și se modifică precum și crească și să se schimbe pe noi înșine.

Alte povestiri ale concursului "Brest din copilarie":