Călătorie spre Parcul Național Seoraxan din Coreea de Sud și Templul Naxan

Când eram în Coreea de Sud, mă întrebam dacă să meargă pe coasta de est a peninsulei coreene către orașul Sokcho sau nu. Pe de o parte, am vrut să petrec mai mult timp în Seul, iar pe de altă parte, am vrut să merg undeva și să văd Coreea în afara capitalei. M-am gândit până la ultima și, după două zile de la sfârșitul călătoriei, am decis că mai trebuie să plec și imediat m-am dus la stația de autobuz pentru a cumpăra un bilet la Sokcho. Scopul principal a fost vizitarea unuia dintre cele mai interesante parcuri naționale din Coreea de Sud - Parcul Național Seoraksan. Apropo, de la Sokcho puteți naviga în Rusia cu feribotul.

Ia să Sokcho este cel mai ușor cu autobuzul la una dintre stațiile de autobuz din Seoul (Dong Seoul Bus Terminal sau Gangnam Terminal Bus Express), autobuzul ruleaza aproape la fiecare 30 de minute. M-am dus la stația de autobuz Dong Seoul, este chiar lângă metrou Gangbyeon stația de linie 2. bilet one-way costă 17.000 Won, am plătit carte și mi-au dat un bilet, iar când m-am întors acasă, am dat seama că cartea mea de plată nu a trecut (casierul nu Am verificat plata) și, de fapt, am primit biletul gratuit. În ciuda distanței de aproape 200 km pe un drum de munte (pentru mine a fost o surpriză faptul că cea mai mare parte a teritoriului Coreei - este dealuri și munți) autobuz confortabil este la doar 2:15 minute de la stația de la gară, ținând cont de oprire de 15 minute în mijlocul drumului.

Parcul Național Seoraksan

În Sokcho am ajuns la ora 15 și imediat m-am dus la Parcul Național Seoraksan. Dacă veniți de la stația de cale ferată din Seoul Dong Seoul, apoi la sosirea în Sokcho au nevoie de aceeași parte a străzii pentru a găsi o stație (pentru a merge la gară și du-te dreapta, opresc la 30-50 de metri) și să ia autobuzul 7 sau 7-1, autobuzul merge chiar până la intrarea în parcul național, călătoria costă 1100 câștigați.

2) Parcul Național Seoraksan

4) Templul lui Sinheungsa

În ciuda faptului că, în Seoraksan am ajuns destul de târziu și nepregătit (în blugi și pantofi de oraș), am decis să merg la o piesă mică pe partea de sus a muntelui Ulsan Baudouin - una dintre principalele atracții Seoraksana.

Conform informațiilor din broșura emisă de mine la intrarea în parcul național, pista de pe Ulsan Baudouin durează aproximativ 4-5 ore (dus-intors), care rulează cu nerăbdare să spun că mi-a luat 2 ore (1:00 până la 10 minute acolo și 50 minute).

În ciuda faptului că aproape jumătate din drum - o pistă pregătită, uneori chiar și acoperite cu un etape de acoperire, cauciucată, pantofii, în cele din urmă am ucis și mazoli câștigat. Dar nu a existat nici o cale înapoi, numai înainte, nu am putut pleca fără să vizitez vârful acestei stânci grandioase.
10)

Călătorie spre Parcul Național Seoraxan din Coreea de Sud și Templul Naxan

Aproximativ o oră de urcare rapidă și sunt pe partea de sus a rockului Ulsan bawi.
15)

Cu vremea care nu era atât de norocoasă, era acoperită de zăpadă și pe o parte valea era complet acoperită de ceață.
17)

Călătorie spre Parcul Național Seoraxan din Coreea de Sud și Templul Naxan

18) Ceața se târâse treptat prin creastă de la o vale la alta.

19) Descompunere verticală

20) Cu excepția mea și a veverițelor deasupra nu era nimeni

Călătorie spre Parcul Național Seoraxan din Coreea de Sud și Templul Naxan

22) Templul lui Sinheungsa. Sper că nu voi fi acuzat de propagarea fascismului.

24) Pe una dintre vârfurile învecinate se află o căruță de cale ferată, astfel încât oricine poate să meargă leneș pe jos, poate să urce la vârf în cabină.

În Sokcho m-am oprit la fată Giselle din Canada, pe care am găsit-o prin comunitatea Couchsurfing. Nu am putut comunica cu adevărat și nu ne cunoaștem, dar cel puțin nu trebuia să căutăm un hotel în Sokcho în ploaie.

Seara, după o ceasca de ceai cu prietenii ei, ea ma sfătuit să merg la Templul Naksan, despre care nu știam nimic. M-am îndoit dacă merită să mergeți acolo dimineață sau imediat să mergem la Seul, dar ea a recomandat cu tărie să o fac și am ascultat. Sa dovedit că nu pentru nimic, templul Naxan a fost locul cel mai plăcut și interesant pentru întreaga mea călătorie în Coreea de Sud.

Naksan Temple

Templul Naksan (Naksan Temple sau Naksansa) este situat lângă Sokcho de-a lungul drumului spre sud de-a lungul coastei. Din oraș până la ea puteți lua autobuzul 9 sau 9-1. În cazul în care puteți merge, vă puteți adresa șoferului.

Templul se află într-un parc confortabil și liniștit lângă ocean. Acolo puteți să vă plimbați de ore, bucurându-vă de atmosferă.

Coreea de Sud este o țară foarte sigură, infracțiunea internă este la un nivel foarte scăzut, nu vă puteți îngrijora siguranța și siguranța bunurilor dvs. personale. Dar, în opinia mea, acest lucru se realizează prin încălcarea libertății personale, am abordat deja acest subiect în prima parte a raportului privind călătoria în Coreea de Sud. De exemplu, pentru a asigura securitatea, coreenii au făcut aproape peste tot camerele de supraveghere. Doriți să vă simțiți în siguranță, dar în același timp știți că oricine vă poate urmări în orice moment? În țările dezvoltate, aceasta este deja norma. Deci templul lui Naxan nu a scăpat de această soartă.
30) O astfel de imagine poate fi văzută peste tot în Coreea de Sud.

Călătorie spre Parcul Național Seoraxan din Coreea de Sud și Templul Naxan

Dar chiar și acest lucru nu poate rupe aura pozitivă care domnește în acest loc.
31)

Din templu, o frumoasă priveliște a parcului național Seoraksan
32)

Călătorie spre Parcul Național Seoraxan din Coreea de Sud și Templul Naxan

De aici se poate vedea chiar Muntele Ulsan Bawi (Ulsan bawi), pe care l-am urcat cu o zi înainte.
35)

36) Oceanul Pacific Infinit

Călătorie spre Parcul Național Seoraxan din Coreea de Sud și Templul Naxan

37) Statuia lui Haesugwaneumsang (nu un joc de cuvinte translatabil)