Alegerea naturii

În secțiunea de rating există statistici despre toți bloggerii și comunitățile care au căzut în topul principal. Evaluarea bloggerilor este luată în considerare pe baza numărului de postări care au rămas în partea de sus, a timpului de găsire a postului în partea de sus și a poziției pe care o ocupă.

Iată o poveste. Pentru a alege natura și a pregăti filmarea unui documentar despre poveștile folclorice rusești, ne-am dus în regiunea Tver. Există un vrăjitor familiar care a promis să arate muzee și locuri rezervate. Au ajuns la el și are un muzeu adevărat acasă. Când muzeul local (Rzhev) a închis-o, el ar putea să salveze totul și să-l ducă acasă.

Să mergem și să vorbim cu muntele sacru. A adunat și a plecat. Am condus pe drumuri murdare aproape toată ziua. Ne-am oprit noaptea la unul dintre cele cinci lacuri.

Am scăldat - apa este rece. Am învățat de la vrăjitor multe despre apă și foc. Ne pare rău, nu puteți scrie în ele în mod special. În timpul incendiului, vrăjitorul a cântat cântece vechi, despre ritualuri și cu vechile cuvinte rusești.

Și apoi uite, și o săpată.

Vrăjitorul jură, dar suntem incomod. Pământul din movilă, ca praful, este puțin adânc și ușor. Mâna vrăjitorului în muntele de pământ excavat a lansat și a scos decorurile metalice din primăvară!

El chiar a început și a scos oasele.

Ne-a cerut să plecăm și să facem ceva la baron timp de cinci minute.
Mergem mai departe. Aici este un stejar la intrarea în superbul nostru munte.

Stop! În plus, nu există nici o călătorie. Mergem doi kilometri pe jos. Așa se întâlnește.

Au venit. În partea de sus, cu excepția iarba, nu crește. Din partea de sus în opt laturi cu raze, la aceeași distanță unul de altul, sunt plantate stejari în trei circumferințe.

Și în jos fiecare fascicul de cinci stejari. Și mai jos, fie un "curl", fie sunt plantate cu un triunghi cu o altă distanță egală. Impresia unui loc foarte neobișnuit și vechi.

Încă există mici iazuri cu apă cenușie.

Și acestea sunt încă rezervoare provocate de om.

Și, pe de o parte, la poalele muntelui este săpat un canal întreg, dar apa nu curge.

Și s-au mutat înapoi. Și, nu, cel mai important lucru! Măsurarea distanței dintre stejari trebuia să fie lovită, deoarece GPS-ul nu funcționa. Am patut in padure timp de cinci ani in competitii de trofee si nu am avut niciodata un GPS pentru a lucra. Și aici am avut trei, și nu unul, a văzut sateliții în câmp deschis într-o zi frumoasă de vară însorită.
Într-un șoc ne întoarcem. Am sărit în sat - există un alt colector de antichitate.

Un urs prins pe un urs. Se spune că sunt pline.

Casa lui este foarte veche și neobișnuită pentru noi. Am decis să-l împușcăm, dar puțin mai târziu. Ne întoarcem invers. Au încetat să se scalde.

Și fuzionează cu natura.

Pe drum spre casă ne-a fost prezentată o moară de granit. Ei bine, rămășițele ei.

Aceasta este o astfel de biserică.

Și un semn rutier neobișnuit.

Seara, am ajuns acasă și odihnit cu infuzia de rădăcini magice, care, prin modul săpat în secret vrăjitoare.

Despre Armata Roșie mai târziu, dar deocamdată.

Așa se schimbă clădirile construite la începutul anilor patruzeci ai secolului trecut. Repararea Tadjik-Uzbek în sanatoriu numit după Chakalov. În același timp și a apărut podeaua. Principalul lucru este să nu lăsați originalul. Și corectitudinea culorilor este corectă. Siding este al nostru.

Armata este destul de popular costum intern „Gorka“ - 3000 de ruble de la stîlpul infamiei Boeing doborâte la pescuitul de mirare cum în cantități de masă, el ajunge la LIH.

E timpul să explicăm. În urma discuției post de ieri (deși această dezbatere, toate pur și simplu turnat emoții), care a provocat o rezonanță mare și ar putea fi chiar văzută ca o mulțime de impingement meu blogopriyatelyami, vreau să clarifice câteva puncte. Ya

Dumnezeule, Dumnezeule. Ce groază de nenorocire. Potrivit lui NTV, această emisiune de televiziune thrash este acum discutată despre modul în care demonii ajung în oameni. Mă așez pe canapea, mă uit, și doar uluit gândesc cât de mult oamenii au nevoie de psihoterapie. Chiar nu-mi place asta.