Cossacks 3 recenzie

Actual pentru platforma: PC

Soțiile noastre - tunul încărcat

Cossacks 3 recenzie

Algeria poate câștiga prin inundarea inamicului cu arcași la începutul jocului.

Și ce fel de probleme va avea un volley de artilerie asupra unei astfel de brichete de ființe umane - să gândești teribil. Ea vine la absurd: un singur nucleu poate calma zeci de soldați cele mai rezistente - de exemplu, hetmans cu tărie că nu este nimeni în cavalerie ucraineană. Apoi stai și gândește-te, întâmplător sa întâmplat sau a fost conceput intenționat. La urma urmei, o parte din "glitches" de "Cazaci 3". permiteți dezvoltatorilor patch-urilor lor neobosite, să cedeze multe standarde de bungling.

Din acest motiv, există riscul de a se plictisi de cele cinci campanii - pentru Sfântul Imperiu Roman, Anglia, Rusia, Rzeczpospolita și Franța, a căror parcelă nu se bazează pe libertatea de acțiune, și declanșând script-urile. Simți cât de subțire este gheața? Aici ai fost ordonat să salvezi sclavi din robia turcă. rafturi profit în cetate și a fost împușcat din tunurile ienicerii, în timp ce au visat guriyah și nici măcar nu a încercat să reziste, dar sclavii încă nu doresc să rupă cătușele. Spuneți corect: un sclav pentru o zi este sclav pentru totdeauna. După astfel de momente înțelegeți că este mai bine să aveți o petrecere pe o carte aleatoare împotriva AI sau a jucătorilor live (diferența este că aceștia din urmă cunosc mai mult de o manevră și jumătate).

Dobânda scade, domnule

Cossacks 3 recenzie

Joci mai mult pentru astfel de momente.

Cineva va dori de modă veche: răzbunare fanii de mult timp amintesc cum zdrobit suedezii de la Poltava în „Pentium“ și în cazul în care este necesar să se pună barăci, deci cu mare probabilitate naderut nou-veniți fund în multiplayer. Și ar fi grozav, nu scârțâi jocul pe coturi și să-i oferiți cât mai multe oportunități ca în original. Este greu de crezut, dar este mult mai convenabil să gestionăm armatele mari în "războaiele europene" decât în ​​noua creație a SGC. - cel puțin pentru că alocarea de "unități" în afara ecranului este imposibilă. Și de ce a redus numărul națiunilor și faza de construcție? Rotiți degetele după fiecare întrebare - nu este suficient pentru ambele mâini. Cu alte cuvinte, nu a evoluat doar grafica, dar din perioada triasic Jurassic - up al secolului XXI atât de departe: soldații au devenit tri-dimensională, iar textura s-a adăugat la rezoluția. Este suficient acest lucru pentru a justifica tripla în titlu?

Punerea unui rating scăzut la "cazaci" este foarte dificilă - este ca și cum ar fi aruncat soldații din plastic care au fost depozitați într-o cutie de trei ani, sau arde desenele copiilor lor. Dacă aveți cele mai călduroase amintiri despre original (și altfel nu puteți fi), atunci injectarea nostalgiei va schimba oarecum schimbul de 800 de ruble pentru 800 de megaocteți de "școală veche". Cu toate acestea, acest lucru nu va dura mult ca o afacere a secolului. Dacă faceți patch-uri cu joc, este destul de util ca un remake HD, dar ca a treia parte a seriei de cult - din păcate. Să sperăm că acesta este cel mai bun mod de a strânge bani pentru dezvoltarea companiei S.T.A.L.K.E.R. 2. Deși cine înșelăm?

Pro: dezvoltatorii eliberează patch-uri cu viteza țăranilor din joc; o ocazie de a reaminti clasicii; lupte masive rare; Grafica este simplă, dar fermecătoare în felul lor; puteți juca pentru Rusia și Ucraina.
Contra: bug-uri - multe dintre ele; aici este incomod și depășit; remake-ul este incomplet și prea scump; coloana sonoră se transformă uneori în cacofonie și deranjează repede.

Cossacks 3 recenzie