Bicicleta pentru copii s-line lexus trike grand - "alegerea unei biciclete nu este de echitatie, ci de mers pe jos

Astăzi vorbesc cu tine despre un triciclu de copii cu mâner pentru control.

Context. Aici, chinurile minții mele. ) Alegerea și altă erezie.

Pentru o lungă perioadă de timp m-am îndoit dacă eu sau nu (deoarece copilul a împlinit recent 2 ani), dar m-am gândit că (o am doamnă leneș într-un scaun cu rotile nu mai este solid și interesant), precum și alte moduri de transport, este necesar (de exemplu, copil) este încă devreme, dar a decis să cumpere.

Mai intai m-am uitat la Pookie (numele aha-ha) sau Ketler, dar nu le-am vazut spre vanzare in magazinele off-line si asteptam deja o luna (si mi sa spus sa astept). Și apoi m-am gândit (mă liniștit) că în aceste biciclete, roata din față nu este controlată de mâna părintească. Numai tu poți să-l blochezi (dar încă există o portiță și, în cele din urmă, crește) și împingeți, în timp ce îndoiți bicicleta cu copilul pe coturi, dându-i direcția corectă, împingând mai departe. Și copilul meu, nu e deloc independent (eu însumi nu aș fi condus unde ar trebui) - Am simțit că conduc, că împing cu psiho.

Mulți, desigur, au criticat foarte tare toate aceste a Lexus, "aceasta nu este o bicicletă, ci o cărucioră". În general, așa este. Dar exact asta am nevoie. Deci, avem un triciclu normal fără mâner, dar este mai distractiv pentru noi decât transportul (altfel aș trage apoi copilul și bicicleta în cele din urmă).

Obosit de așteptare în cadrul ordinului și după ce mi-am dat seama că nu am nevoie de această "bicicletă de calitate, marcă, dar funcțională", am decis să mergem și să cumpărăm imediat o bicicletă de tip Lexus disponibilă.

Am condus întreaga familie la centrele de vânzări (cu copilul, doar pentru testul bicicletelor). Apoi a început "caruselul" - la prima vedere toate bicicletele sunt la fel.

Criteriile mele pentru alegerea unei biciclete "ala Lexus".

În ciuda faptului că toate aceste biciclete păreau la fel, au existat diferențe. Prin urmare, am hotărât că:

• Hood ca un cărucior, nu am nevoie, copilul este deja mare (ahaha) timp de 2 ani, așa că am chiar să ia o pastilă acoperiș. Prin urmare, nu văd nici un motiv să plătesc prea mult pentru această capotă.
  • Roți gonflabile. Inițial mi-am stabilit acest obiectiv, deși vânzătorii (cei care nu aveau în stoc cu gonflabile), intimidați de povestirile de groază care "străpung și totul". Ei bine, este inca necesar sa incercati sa pumnii. Există cazuri. Dar, apoi, și cumpărați o bicicletă pentru adulți cu roți din plastic. Și tu poți schimba în mașină pentru roți de plastic ..;) În general, cred că gândul meu prins. Pentru atenuarea accident vascular cerebral, lipsa de rușine și confortul copilului, luați cu roți gonflabile!

Ca rezultat (comparând modelele), m-am oprit la aceasta:

Bicicleta pentru copii s-line lexus trike grand -

Câteva "promisiuni ale producătorului". Cui este interesant să se descopere și să citească.

* Am observat că vânzarea este un model cu roți gonflabile și convențional (mai ieftin). Fiți atenți!

Biciclete LEXUS TRIKE GRAND (S-Line)

Roți gonflabile + pantaloni scurți.

- Aceasta este o bicicletă pentru copii sigur și multifuncțională.

La fel de potrivită pentru fete și băieți.

Designul unic al Lexus trike GRAND combină armonios eleganța și puterea. Puterea care poate fi văzută cu ochiul liber. GRAND va avea cu siguranță un statut în clasa sa.

Noua formă a cadrului demonstrează un lucru - o aspirație independentă înainte. Un ampatament mare și aripile de pe roțile din spate accentuează silueta neobișnuită.

Forma plată a capotei întărește această impresie. Noua geometrie a cadrului oferă bicicletei o excelentă controlabilitate, ușurința de a întoarce cârma în lateral, menținând în același timp moale în timp ce conduceți, netezind orice suprafețe rutiere inegale.

Tija metalică de-a lungul ramei conectează volanul și mânerul părintei, ceea ce face ușor utilizarea motorului. Acesta este un sistem foarte fiabil și robust.

Dar inginerii noștri l-au perfecționat și au adăugat un mecanism prin răsucirea faptului că puteți ajusta lungimea tijei pentru confortul de a controla stiloul părintelui.

Modelul GRAND deplasează centrul de greutate mai aproape de mijlocul bicicletei, ceea ce vă permite să echilibrați dinamica și să călătoriți fără probleme.

Partea cea mai de jos este o încălțătoare anti-alunecare confortabilă. Un copil își poate pune picioarele într-o călătorie când un adult își administrează o bicicletă. Iar el poate să-l ia atunci când se pedalează. Cu mișcarea ușoară a mâinii, picioarele sunt îndoite și retrase complet sub cadru. Mecanismul este atât de ușor încât poți să o faci în 3 secunde.

Roți gonflabile cu potsionnikami. Liniștit și silențios pe asfalt.

Capac de protecție: detașabil;

Cadru: metal. pe greutatea unui copil de până la 25 kg.

Dimensiunile bicicletei: Lungime: 85smShirina: 65cm • Mâner Înălțime mamă: 100smVysota direcție: 57smVysota locuri: 33 smHarakteristiki: barei de protecție 28x20cmOt rapel pe bancheta din spate: 36cm de pe scaunul la pedale: 32cm de scaun la sol: 34cm de pe scaunul footrests: roți 27smRazmah: 52cm de mânerul mamă la sol: 105smSumka (trunchi): Rotile din spate 26x14sm: direcție 21x7smOt la sol: 54cm roții din față: 25x8smVes biciclete: 10 kg

Acum, sub sub-elementele:

Bicicleta pentru copii s-line lexus trike grand -

1. Acest model are o roată gonflabilă (de fapt, pentru mine a fost o prioritate în alegere).
  2. Chiar și în selecție am acordat atenție scaunului. Din moment ce copilul meu este deja mare, bicicleta va fi folosită fără chilot. (În acest ciclu, aceste chilotei sunt complet eliminate și rămâne scaune excelente, cu o inserție de la kozh.zama (* există încă un strat subțire). În alte biciclete, nu va fi perceput aceste pantaloni scurți (dar sunt pliate, pe care mi-a placut (copilul va sta pe butoanele -zastezhkah, materialul va primi murdar, iar motocicleta arata foarte Malyshkovym cu el. unele dintre aceste chilotei sunt eliminate, dar centrul scaunului rămâne vizibilă, scoate în afară șuruburi cu cap, prin intermediul căruia scaunul este atașat la cadru., în general, să plătească vnimanie- să fie convenabil copil pe Eden nu dacă va aluneca de pe ea (și mai bine, de asemenea, să ia copilul cu el.) În această bicicletă pentru mine sidushka ideală + are încă un plus de spate (de asemenea, cu inserție moale). Și în cazul în care copilul este ustal- se poate sprijini din nou pe ea) Această spate suplimentară poate fi eliminată mai târziu.

De asemenea, atenția acordată pedalelor (deci nu erau destul de mici și nu erau alunecoase). De preferință, cu inserții de silicon non-alunecare. În această bicicletă pedalele sunt realizate sub formă de urși (în centrul coșului). Plastic. Dacă ar fi existat mai multe inserții de silicon, prețurile nu ar fi acolo. Cu toate acestea, punctele de odihnă au depășit. Deci, pedalele sunt relativ bune în această bicicletă. Ei bine, și uita-te imediat la bandwagon (și pentru mine a fost, de asemenea, obligatorii). Este convenabil de folosit (copilul să ajute)? Pe măsură ce se dezvoltă, este fixat. În general, aici aș dori un pas mai masiv (mai larg).

Barei de protecție. În general, nu este necesar un copil după 1,5-2 ani. Deși, în unele cazuri, o folosesc. Atunci când un astfel de copil dorește să păstreze lama în mână \ suc \ ramura-stick (și, în acest caz, sau nu se agață de rul- sau de o singură mână. Dar trebuie să mergi undeva (nu opri). M-am dus copilul nu este bamper- a căzut velosipeda- pentru că mâinile lui sunt ocupate, nu ține nici de aceea această vară am elimina bara de protecție nu lasa viitorul este în valoare, în orice caz, am observat că în barele de protecție biciclete de asemenea diferă principal: ... această fabricare materiale, fixare și metodă de îndepărtare \ ridicare În această bicicletă, bara de protecție este aproape perfectă: materialul țesătură-m yagkaya top (non-traumatice), descheiat și a eliminat în mijlocul mâinii, și de a urca în sus (acorde o atenție!), în unele bara de protecție modelyah- numai divorțat în mână și totul. Deci, se dovedește că trebuie să fie complet eliminate sau cu bicicleta, sau de a folosi tot timpul. Și eu (e), aveți nevoie de o bară de protecție de la caz la caz. Clasp în această răsucire bumper- (deși este mai convenabil și mai rapid) butoane. prin urmare, bara de protecție nu este idealnyy-, dar foarte aproape de ea.

Ajustarea bicicletei și a altora. Această bicicletă are 2 poziții de scaun (puteți să-l înșurubați puțin mai aproape și puțin mai departe). Stiloul-mamă are de asemenea două poziții. Mă simt confortabil cu creșterea de 171 cm și cea mai înaltă poziție a mânerului. Parasolarul este atașat pe scaun și nu pe mânerul parental (atunci când vă întoarceți, acesta rămâne deasupra copilului). Mi-am luat propria mea. De asemenea, există un coș pentru jucării, o pungă pentru lucruri mici pentru adulți și o oglindă pentru un copil. Nu este suficient un clopot și un coș în față; copiii încă mai plac "lucrurile de care au nevoie". Aripi peste roțile din spate (BOG) - genial (cât mai multe aruncări ca și pentru mine), dar sunt mai bine cu nimi- pentru că dacă după ploaie Bicicleta în spray de roțile sunt nu numai picioarele, ci și copilul.

Bicicleta pentru copii s-line lexus trike grand -

Observ că în toate aceste biciclete există un joc ușor al butonului de control. Și totuși, mi se pare că stiloul, care este într-un fel dublu, este mai puternic (poate părea) decât unul singur. Toată lumea știe că aceste biciclete "Alya Lexus" cel mai dureros loc este stiloul. Vânzătorii sunt sfătuiți să nu folosească mânerul ca o pârghie (dacă este ridicată la bordură) și conduce până la partea din spate a bordyuru- și ridicați două din spate se ocupe cu rotile roll-le pe bordură, apoi roata din față. Ie pentru a apela la bordura înapoi în față. Sper că ideea este clară.

De asemenea, mi se pare, dacă în spatele axei era un întreg. și nu două piese, aceasta a făcut bicicleta mai puternică. Cu toate acestea, în această bicicletă, din păcate, există două pumnii.

* Fotografia nu este vizibilă, această axă se află sub sacul de bagaje.

Ei bine, și copilul se află pe o bicicletă. Fiica 2 ani, înălțime 89 cm, greutate 12,5 kg. Scaunul este înșurubat la cea mai apropiată distanță. Înainte ca pedalele să iasă, dar aș vrea să mă apropii (totuși, atunci când dorește, el se preface că se răsucește). Păstrează, picioarele pe stand. Sunt obisnuit cu pozitia pedalei \ stand timp de 2 zile. (Chiar înainte de asta, uneori ne-am călcat pe motocicleta unei fete a la Chizhik - și deci o altă înălțime / locație a picioarelor - până la pedalele de acolo nu ajunge deloc).

Bicicleta pentru copii s-line lexus trike grand -

Atât de multă fericire pe plimbări).

Motocicleta nu este perfectă, dar decentă. Prin urmare, recomand.

Prețul de achiziție este de 136 de dolari.

PS Ca pe Internet, există multe recenzii proaste ale fratelui său gemene Lexus Trike GRAND NEW AIR, se plâng de calitatea spectacolului - mirosul, jagul și alte lucruri. La mine astfel nu este remarcat. Apoi, după o perioadă de funcționare, voi actualiza recenzia.

Anastasia Bird
Ce bicicletă confortabilă! convenabil, și eu și copilul) În timp ce este fericit. Și mai mult, o să văd cum se comportă în timpul operației.

LINKA-Malinka
multumesc pentru sfat, vom lua in considerare anul viitor - in timp ce mic pentru un astfel de transport))) Sau poate chiar mai perfect va veti gasi.

galar87
mulțumesc! Puternic sau nu, va fi vizibil chiar și după un an de funcționare.
Și dacă sunteți în legătură cu forma, atunci da, atât de masivă.

Kirra
Și am refuzat anul trecut de pe această bicicletă, în favoarea mai ieftin. Da, e grozav și arată de partea de modă, Asta mi-am cumpărat și eu. Arată minunat, și cel mai important, copilul este confortabil în el (ceea ce înseamnă că sunt și eu fericit). În mod mai ieftin, nu este așa. În cazul în care este mai scump, poate fi și mai abruptă, dar și asta mi-a aranjat.

Pentru mine era important ca nu numai să mă descurc pe mare, dar copilul însuși ar putea să o facă. Pentru mine, scopul de a cumpăra această bicicletă a fost acela de a mișca rapid copilul de la punctul A la punctul B fără eforturile mele fizice (de exemplu, să-l duc pe mâini pe jumătate). Pentru călărirea unui copil avem o simplă tricicletă simplă fără mâner (dar a mea mai este pe ea mai devreme.) Nu poate. Așa că am cumpărat-o pe asta. Da, există copii care, în ultimii 1,5 ani, disecă. Dar, a mea nu este unul din acești copii.
Mai mult, îmi place mai mult ca un alergător și biciclete cu două roți. Dacă triciclul nu ne-ar fi dat, nu aș cumpăra. Am avut astfel (pentru mine) o gamă ideală: o bicicletă pe trei roți cu un mâner-runaway - o bicicletă cu două roți.

Yenko
Bine! Convenabil! Bine sau nu, este prea devreme să judecăm.