Cele mai grave impresii despre vacanta in Hurghada

Sunt un turist care sa odihnit între 12.12.09 și 19.12.09 în Hurghada.

Și, pentru un motiv oarecare tur am fost vândut pentru 12574 de ruble, această sumă a fost calculată la rata de 31 de ruble 20 copeici pe 1 dolar la acea dată, și a inclus taxa suplimentară pentru combustibil la o rată de 40 $, cu toate că, de fapt, site-ul indicat , că suprataxa este de 30 de dolari, aparent 10 dolari sunt scutiți pentru nimic, ca un bonus pentru managerii agenției de turism. Aceasta a fost prima mea vizită în Hurghada, înainte de care m-am odihnit de 5 ori în Sharm el-Sheikh. Mi-a lăsat cel mai rău impresie despre companiile care participă la această sărbătoare, lucru despre care nu se poate spune despre Sharm el-Sheikh și "Tez-Tour".

12.12.09 07.30 Am zburat de la Moscova la Hurghada zbor 9819 compania aeriană COLAVIA de la Domodedovo.

11.30 a sosit, am fost întâmpinați de ghiduri „Mostrevel“ și dus la hotel cu mine la hotel cu decontate 2 mai multe persoane, cu același zbor am avut-o cu el a fost doar o geantă de voiaj pe umăr, și o valiza pe roți nu este greu. După o scurtă pauză, am primit cheile de la camera, am luat camera 161 la primul etaj al clădirii 3 etaje, și m-am dus să fie ocupat cu portar, și am vrut să dețină rularii o valiza pentru că a fost o ușoară, dar portarul a insistat.

Când am intrat în cameră, am început să-l examineze, și a văzut într-o baie care este murdărie și pete galbene, a trebuit să sun personalul de mai multe ori, astfel încât acestea să-l pună în baie - se spală ei, și curat a venit de mai multe ori și a spus ceva în propria lor limbă, și am dat seama că nu e murdărie care spălați, și că sunt întărite scaunul de la țigări, se pare că cineva a fost fumat până la mine, iar cada de baie a fost uneori rupt, și le-am cerut să schimbe camera, în curând a venit un om , care vorbea puțin în limba engleză și spuse: - Bine, domnule, ne vom schimba numere într-o cameră curată ", au spus că mă vor suna înapoi în 5 minute și vor pleca. Desigur, nimeni nu ma sunat înapoi și am rămas în această cameră. Pentru a nu fi fotografii nepotrivite, am atașat un atașament la această aplicație.

În tot acest timp mi sa dus la portar, și a dorit ceva, el a fost arată în valiza mea, și, evident, de așteptare pentru mine să agațe, dar nu am facut nimic pentru a da, spun vă mulțumesc, pentru că nu am întrebat, am fost gata el însuși să ia lui valiza, mai ales că acesta este primul etaj, iar ascensorul nu era necesară, în general, prin cele 10 de minute a dispărut și a existat oa doua persoană în aceleași haine, și a început să spună că „bacșiș“, nu am înțeles prima dată ce este , apoi a început să-mi spună că au plătit foarte puțin la hotel, așa cum spunea 60 de dolari pe lună și că toți clienții ar trebui să plătească l bacșiș, am refuzat să plătească, pentru că nu forțează pe nimeni, și nu a cerut portar a luat rola valiza mea, și cred că e treaba lor, angajatorul plătește pentru ea. În general, după ce a depus o plângere la mine pe viața mea timp de 10 minute, i-am spus că nu e problema mea că aveți un astfel de salariu, este că ar trebui să discutați cu angajatorul, iar dacă aveți ceva nu se potrivește respins, și în căutarea unui alt loc de muncă, acesta este un timp foarte lung nu se depărta de mine, și am fost de acord să-i dau 5 lire sterline este de aproximativ 1 dolar, el a spus că acest lucru nu este suficient, în general, am fost supărat, și l-au scos din cameră pentru o astfel de grosolănia - am fost de acord să și el încă tranzacționate.

În aceeași zi, o întâlnire cu un ghid a avut loc în aceeași zi. Ne-a adus de la aeroport, cu numele lui Vael.

23.30 Noaptea am aflat că în cameră nu trăiesc numai pe mine, ci și pe muștele și țânțarii; în plus, nu mi s-au oferit spray-uri și fumigatoare.

13.12, 14.12, 15.12 Următoarele trei zile au fost destul de repede si bine, am fost băi de soare pe plajă și fericit mers, singurul lucru pe care eu nu prea înțeleg - Sunt plătit pentru All Inclusive 4 *, iar dimineața, în restaurantul principal hotelului meu nu fructe și sucuri tetrapaketah, dar este doar verde pepene galben, fructe și sucuri au fost doar în după-amiaza și seara, cu toate că m-am gândit că plata pentru unică, în esență, prețul dublu și All Inclusive pot cel puțin conta pe un pahar de suc de la tetrapaketa și fructe.

Miercuri, dimineața m-am dus la micul dejun în restaurantul principal al hotelului - La Perla și ca întotdeauna nu am găsit fructe și sucuri. Acolo, lângă recepție în cazul în care au existat legume, aproape de o masă pe care a fost scris suc proaspăt $ 2 și au fost fructe diferite, am luat o portocală și a decis să se așeze la masă, și apoi vine la mine ofițer, și a spus, că aparent este doar pentru fructe proaspete, a luat portocaliu meu și pune-l înapoi pe masă, l-am întrebat, și apoi în cazul în care standul de fructe, ceea ce mi-a spus, că pretinsul aici, acolo și a indicat în cazul în care constanta este de pepene și legume verzi, am cerut să văd el, mi-a arătat un pepene galben și spune că este fruct, îi răspund că nu este fructe, și că acesta este, în general, o boabe și nu-mi place și ea este singură. Și ea a cerut să cheme managerul mi la masă, el a venit după 10 minute, l-am întrebat de ce în fiecare dimineață, fără fructe și sucuri pe ceea ce el a spus că în lor în propria lor limbă, iar cei care el a spus ceva, el a spus că nu, și totul pe că i-am spus că am plătit pentru All Inclusive 4 * și că nu pot conta nici măcar pe un pahar de suc dintr-o tetrapacket și fructe? În general, nemulțumit de această circumstanță, m-am dus în camera mea, unde mă așteptau vecinii mei, care erau împreună cu mine. Le-am spus povestea asta, desigur, și ei erau nemulțumiți de restaurant, dar ei plăteau pentru Half Board.

Am fost așezat pe canapeaua asta, în cele din urmă după 10 minute a venit managerul, care a vorbit cu mine și ma invitat la directorul general în biroul său, care a fost localizat în spatele recepției, se pare că a trecut, mă simt insultat, și dramatic generale Managerul a fost găsit și sa eliberat pentru a vorbi cu mine.

12.00 M-am dus la biroul său și a vorbit despre tot: fructe, sucuri, camere, alimente, insecte care trăiesc împreună și hamali pentru care dolarul nu este bani. El a numit în cazul în care a cerut în limba sa și apoi a spus că acum vă va schimba numărul la care i-am spus că eu și așa o mulțime de timp petrecut pe ea așteptând o întâlnire cu el, și că eu sunt acum merg la plajă, și nu intenționează să-și piardă nu minute el mi-a spus: „în viitor, chiar dacă se întâmplă ceva, vă rugăm să contactați-mă direct, nu se așteaptă nimic,“ a invitat portarii și a întrebat care unul dintre ei l-am stors bani, ne-am dus la ceea ce ți-a spus în seara va veni la plajă, vă vom schimba camera într-o altă cameră.

Proprietarul hotelului a continuat să spun că aici, în hotelul meu trăiește 5.000 de oameni, și toată lumea este fericită și toată lumea este fericită, și a spus că trebuie să înțelegeți că sunteți plătit foarte puțin și trebuie să facă acest lucru o reducere la defectele și pașii greșiți de serviciu și așa mai departe. RANG undeva, apoi mi-a dat telefon, nu a fost ghidul meu, care mi-a spus: „Bună seara, proprietarul hotelului nu vrea să te vadă la hotel, să fie mâine la ora 11.30 la recepție, vă vom ridica și schimba hotelul pentru aceeași pe nivel ", și a pus jos telefonul. Ca urmare, proprietarul hotelului am început să spun că mâine relocate, nu-mi place hotelul meu, nu vreau să trăiești aici, la care i-am spus că îmi pare rău că nu se califică să-și alunge, el a spus că nu-i pasă, i-am spus că voi returna banii, dacă aveți bani și a semnat un contract cu un operator de turism, care va lua turistii de la ei la hotel, ce fel de vorbire îmi place că nu-mi place, în general, ne-am despărțit. Și m-am dus să vizitez vecinii, le-am spus că sunt în stare de șoc, apoi dormeau.

09.00 Dormit, desigur, nu au de lucru, m-am trezit de mai multe ori în timpul nopții, rezultând în dimineața a mers la micul dejun cu vecinii, deoarece personalul restaurantului, deoarece au existat în șoaptă între ei, și se temeau să vină la masa noastră.

09.30 După micul dejun ne-am dus la plajă, m-am dus să-mi iau rămas bun de la un prieten pe care trebuia să-l fi pe plajă în acest moment, l-am găsit rămas bun de la vecini și m-am dus să colectez lucrurile.

11.40 Am venit la recepție unde erau ghiduri Hamdi și Vael. Hamdi același Snapper, care a promis că poliția mi-i că mi mai mult în Egipt nu este picioarele lui, el a spus că există o alegere de doar 3 hoteluri arestezi: Minamark, Mashrabov și Regina Style, am întrebat ce despre Minamarkom unde este și așa a spus, este un bun patru în centrul Hurghada, locul are o mulțime de europeni pot merge chiar acum, apoi chemat undeva și a spus că există, atunci am întrebat despre Regina Style, și același lucru sa întâmplat pentru a doua oară, și apoi el El a spus că există doar Mashrabov ea 4 stele du-te acolo nu ai de ales și Postat în general, sau du-te pe stradă, spun ei, vor rămâne.

12.30 În general, a venit la acest hotel, vom merge, el este într-o stare teribil este un vechi de 2-3 stele foarte aproape de centru, l-am întrebat rușii stând acolo este în spatele hotelului și există stele, au spus 3 stele, și toate vechi, i-am spus ghidul nu vor fi ocupate, acest hotel de 3 stele, el a spus că tipul de locuință sau vei fi pe stradă, în general, a încercat să sun recepția Mashrabov în Travco Mostrevel la linia fierbinte, a fost transferat apelul la vorbitori de limba rusa fata, I-am explicat situația, ea a spus că Ghidul senior va suna acum și va rezolva situația nimcheg nu sa stabilit, că așa cum am înțeles numit acest ghid, și el le spune că totul este în regulă, în general, tot aici, așa că trebuie să managerul sau managerul pentru a obține sau de a ajunge foarte greu, totul se decide la nivel local, pentru a evita problemele cu autoritățile, ca nepoliticos și să devină impudenți în privința clienților, deoarece nu au încetat, și nu încetează.

15.00 În general, m-am dus cu un ghid și a decis să cheme Alexandra la Moscova, pentru a afla ce ea a învățat sau nu, mi-a spus: -Am sunat în Mostrevel au luat legătura cu un ghid ghid turistic a spus că totul este în ordine clientul stabilit în Regina și stil mulțumit, că este, el mi-absentia acolo populate și mințit că totul este bine clientul este fericit, a fost la ora 15.00 la ora egiptean exact, din moment ce ghidul meu spune-mi suna un taxi pe cheltuiala ta! Ceea ce nu pot sta în picioare și spune-i că ai devenit destul de arogant ca eu sunt din cauza ta toată ziua pierdut (soarele apune la ora 17.00 și 16.00 începe să sufle vânt rece), așa că eu încă mai spun că trebuie să plătesc pentru un taxi, am a spus el, plătesc am plătit să vin aici, e treaba ta, în ea general, am condus la acest hotel Regina Style este situat central, pe strada principală, se presupune 4 *, mi-au arătat câteva camere, un hotel oribil am în viața mea El este văzut peste tot mucegai, insecte, toate murdar mobilier, vechi oribil, prosoape murdare, lenjerie de corp sE roi de spargere, TV nu a arătat nimic, apa se revarsă pe aproape jumătate din cameră, aer condiționat nu este umplut și mirosul de praf, camerele sunt murdare, pentru meu All Inclusive unde se poate lua numai băuturile carbogazoase, sucuri nu, nu este nimic la restaurant, bar și recepție nepoliticos, în barul de lângă piscină nu este nimic altceva decât sifon, pietricele plaja acolo teribil, murdare și sentimentul că se află printre cele mai vechi iahturi abandonate pe șantierul naval.

18.12.09 Cu o zi înainte de plecare, a ajuns să cunoască ghidul cu biletul, nu există nici o schimbare, și cât de mulți pleacă mâine. În hol, în cazul în care ghidurile vor întâlni turiști au fost oameni prea, de la „Mostrevela“ și m-am apropiat am salutat și a întrebat: „Poate mâine să zboare acasă, iar când autobuzul va veni“, la care el a răspuns: „Tu poți, dacă doriți,“ el a cerut să-i dea un bilet. Eu da, și i-am spus, de ce vorbești așa, spune el, eu vorbesc în mod normal, la oameni care stau în jurul valorii de prea toate în stare de șoc, și a zis el, Mohammed alias vorbești în mod normal, de ce ești cu el, și el le răspunde, el este un astfel de client controversat și aruncă în fața mea biletul de intoarcere, desigur, eu nu spun nimic despre zborul meu. Și am mers pe jos. Seara am venit să mă uit la standul că nu se schimbă nimic.

19.12..09 dimineață a venit cu lucrurile pe care le-am temut că cu un astfel de succes m-au nu vin, slava lui Dumnezeu a venit, și m-am dus la aeroport și a zburat acasă.

21.12.09 Am sunat Alexandra la agenția de turism pentru a întreba cum sunt tu, și de ce este că nu au făcut nimic să mă ajute, ea a spus că presupusa, și ce pot face, am sunat, așa mi-au spus că trăiesc și am calmat tip.

Acesta este modul în care funcționează "clubul Est-Kazahstan" și "Mostrevel".