Piața din piața Nha Trang xom moi

Nu suntem iubitori de piețe, adesea mergem acolo doar din curiozitate. Deoarece Slava și cu mine nu avem un sistem alimentar standard, rareori cumpărăm fructe, nu mâncăm pește, iar Slava nici măcar nu mănâncă carne de piață. În general, întregul sortiment, care este prezentat pe piețele din Asia, nu este interesant pentru noi. Sosind în Nyachang și ofigev din prețurile vietnameze în magazine, am decis să încercăm norocul nostru pe piață. Cea mai populară piață turistică din Nha Trang este Cho Dam. pe care sunt vândute în principal haine, iar piața pieței Xom Moi este mai cunoscută printre cele locale. Ei s-au dus la el doar de dragul cartofilor, sperând că, chiar dacă pentru un kilogram nu ni se va cere doi dolari, ca în magazine.

Piata Xom Moi din Nha Trang - impresiile noastre

Abordând această piață, am simțit deja "mirosurile" și am observat gunoiul din jur. Într-adevăr, oamenii locali nu observă această duhoare, murdărie și condiții nesanitare? Ca și cum acești oameni sunt de pe altă planetă. Vietnamezii, ca și în alte părți, pe piață se mișcă pe motocicletele lor preferate, am început din nou să-și acopere covorașele.

Piata Piata Xom Moi din Nha Trang

Primul lucru care ne-a prins ochii a fost găinile, cocoșii și porumbeii vii în cuști murdare. Vietnamezii i-au tratat foarte crud. Una dintre găini a fost întoarsă cu capul în jos și cu labe legate, ambalate într-un pachet obișnuit paletelen, vinându-l în viață. A fost atât de înfricoșător. Gloria, deși a încercat să-mi închidă ochii, dar deja m-am săturat de ceea ce am văzut.

Ei au crezut că ar fi mai bine să nu meargă pe această linie pentru a nu răni psihicul cu câini dezmembrați, șobolani prăjiți și alte exotice vietnameze. care poate fi văzut pe piețele locale. Ne-am dus la magazinele de fructe, dar fructele, deși erau mincinoase, dintr-un anumit motiv nu aveau nici o dorință să le cumpere.

Vânzătorii locali nu inspiră încredere

Nu s-au găsit cartofi aici și ne-am înecat într-o clădire acoperită. Ei vând haine, țesături, produse cosmetice, articole de uz casnic, mâncăruri și chiar bijuterii.

Cele mai multe fete vietnameze nu se îmbracă foarte bine

Nici nu m-am uitat la haine pentru mine. Trecuți la centrul pieței, au găsit contoare goale, umplute cu gunoi. Dacă sunt șobolani atât de mulți pe șoselele din Nha Trang seara, atunci mi-e teamă să-mi imaginez cum totul aici se rotește noaptea.

Înainte de a ne muta într-un loc nou, citim bloguri despre oamenii care trăiesc în acest oraș. Unii băieți au scris că pe această piață cumpără mâncare. Există o întrebare logică, în fața căreia poporul rus ar putea mânca, că vin și cumpără produse pe această piață. Acesta este un real teren de reproducere pentru șobolani, gândaci și infecții.

Piața din piața Nha Trang xom moi

Am fugit în aer încât nu m-am îmbolnăvit să văd. După ce ia spus lui Slava că aceasta a fost prima și ultima vizită la o astfel de piață din Nha Trang. El a fost doar pentru. Mai rău a fost doar piața din Cambodgia. Probabil, suntem prea răsfățați, dar nu putem depăși dezgustul și nu cumpărăm produse aici. Deși înțelegem că în supermarketurile din depozite, cârnații și gandacii se pot târî peste tot. Piața este situată lângă Catedrala Catolică din Nha Trang. Pentru mai multe informații despre cum să ajungeți pe piață, consultați harta.

Piata Piata Xom Moi pe hartă:

Bună, Ol! În timp ce sunt dornic să se bucure de pluses, vreme bună, plajă pitorească, mare, dar dezavantajele pentru noi sunt semnificative, unele dintre ele nu pot fi ignorate.

Nu cred că țara sa deteriorat oarecum de-a lungul anilor, cu excepția faptului că prețurile au crescut. Deci, dacă ți-a plăcut totul atunci poate și acum nu va mai fi nici o respingere. Deși, dacă Vietnamul a fost prima țară în care ați călătorit în străinătate, ați putea fi dezamăgit după Taya și Cambodgia

Nu, Vietnam am fost după Taya (și Tai înainte de Vietnam, a fost de mai multe ori și a fost aproape complet izezzhena, inclusiv insula magnifica Koh Lipe, și în acel moment favorit Koh Tao), după Malaezia, inclusiv insula Perhentianskie pe care acest lucru vrea să se întoarcă și Cambodgia (Siem Reap), deci a fost deja ceva de comparat
Poate cu 7 ani în urmă, încă nu erau atât de mulți turiști în Vietnam, cel puțin vorbitori de ruși pe care i-am întâlnit numai în Mui Ne.
Ei bine, mai avem mult timp înainte de a călători în Vietnam - ne vom gândi, poate vom schimba direcția spre altul :) Deși gusturile tuturor sunt diferite. Nu mi-a plăcut deloc India și mulți sunt încântați.

Atunci nu există nici un motiv să vă faceți griji. Am dat oa doua șansă Vietnamului, dar din nou nu sunt mulțumiți de țară

Și pentru mine, din păcate, Vietnamul a fost, așa cum a fost și a rămas cea mai respingătoare țară) Nicăieri nu este atât de dificil pentru noi să trăim. În mod literal, ne obligăm să trăim aici, pentru că nu există nicio modalitate de a schimba din nou țara. Și astfel, pentru aceste 3 luni, au existat multe mișcări.
Citim, de asemenea, blogurile oamenilor și am observat că în multe dintre ele există în mod necesar o propoziție în text care spune: Am rămas în Vietnam și am fugit. Pentru fraza - au fugit din Vietnam deja obișnuit, citirea oamenilor)) Așa că vom scăpa, sper că în curând și niciodată nu veniți aici. Dar Ol ar trebui să vină la tine, mai ales dacă ești impresionat de țară.

În Asia, aproape orice piață este un teren de reproducere pentru insecte. Isllyucheniya foarte rare - în piață Saigon Bien Tan, dar el este mai mult shmotochny pe Petalinke în Kuala Lumpur este, de asemenea, mai curat pentru a fi, dar încă insecte mici prins, și în ansamblu, ținând seama de standardele lor de salubritate din Nha Trang, poate nu cea mai rea opțiune.

A doua piață Nyachang, doamnelor Cho, este mai curată. Nu miroase, nu există halde în mijlocul pieței. Poate pentru că el este mai mult shmotochny decât bacanie.

Ei bine, naibii .... Ultimele două imagini - este în general ATAS (((Mi-aș dori să protesteze la faptul că piețele din Asia peste tot așa, pentru că dreptul de departe de noi există două rynochke decente și curate, dar, cu toate acestea, ele sunt mai mici decât de cinci ori)).)

Si eu vorbesc de asemenea) Un astfel de sherner va trebui sa fie perchezitionat, undeva in Malaezia, Sri Lanka sau Thailanda. Și în Vietnam - norma vieții. Mi-e dor de piața Pattaya cu o fetiță.

Ceea ce vezi și auzi depinde într-o mare măsură de ceea ce ești.