Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Buna ziua tuturor! Noi înșine suntem din Sankt-Petersburg. Suntem eu (D.), soția mea (A.) și fiul meu - un om de opt ani (M.).

Din moment ce trăim într-un oraș în care soarele iese din nori de mai multe ori pe an, uneori trebuie să urcăm pe un avion și să zburăm oriunde arată ochii noștri. Ochii pilotului.

De obicei, acest val de splină acoperă de două ori pe an - în primăvară și toamnă. În această primăvară au planificat să sară la Marea Roșie, dar planurile de vicleșug ale lui Muammar Gaddafi (interesant, a scris corect?) Căci păcălirea poporului său a făcut ajustări planurilor noastre. A trebuit să fac schiuri în cealaltă direcție, și anume spre insula Rhodos (Grecia). De la criza noastră la "a lor". Viza finlandeză Schengen este disponibilă, ca și în cazul oricărui rezident al orașului nostru.

Începeți de la aeroportul "Pulkovo-2" 28.04.11.

Aterizare la aeroportul local. Zece minute mai târziu primim valizele. Totul este ca de obicei.

Vremea a fost diferită de cea de la St. Petersburg, dar era neprofitabilă să fie diferită de celelalte stațiuni mai calde din acel moment al anului. Dar din moment ce în zona de toamnă numărul de oameni din familia noastră ar trebui să crească la patru, acest fapt (lipsa de căldură) pentru soțul meu, ei bine, eu, de fapt, chiar într-o oarecare măsură mulțumit.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

O oră de călătorie cu autobuzul cu un ghid - și suntem în hotelul nostru de zece zile - "Miraluna Village".

Atunci când a comandat turneul, a fost poziționat ca un turneu de cinci stele, dar experiența noastră turistică cu vizibilitate spectaculoasă a scos la iveală o stea pictată. Numărul "Cameră de familie", adică doua camere, pentru adulti - cu un pat mare, pentru copii - cu unul mic. În grădiniță există un televizor, un DVD player. Canalul rus nu a fost acolo (totuși, cu trei zile înainte de plecare a inclus ceva de genul "Rusia-24") - o veste bună. DVD-playerul nu citește discuri rusești - veste proastă, pentru fiu.

Ziua a fost petrecut în căutarea și înghițirea.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Apa din Marea Mediterană sa dovedit a fi rece, în numeroase piscine nu este mult mai cald. Ce ar trebui să fac?

Răspunsul a fost găsit rapid. Deja la prima ședință în prima zi cu ghidul nostru pe „Natalie Tours“ Ivana, am fost invitați să profite de ajutor în închirierea unei mașini. Motivația este simplă: Comanda prin Ivan - locul desenăm pe hartă unde este posibil și este necesar să se meargă la Rodos, la punctul în care vă puteți parca gratuit în centrul orașului Rodos, în cazul în care să mănânce, etc. Nu rezervați prin Ivanna - noi nu explică nimic din toate acestea, și oferă pentru a profita de tururi ghidate de autobuz „Natalie Tours“, la un preț mediu pe 50 de euro. O altă alternativă - obligarea autovehiculul într-un birou de rulare pe site-ul (de exemplu, «Fiat-Panda» pentru o zi costa 35 de euro timp de 3 zile - 70 5 - 105, dar nu avem pe nimeni la nimic pe hartă nu este vopsit).

Deci, a doua zi la roșu hotelul nostru frumos Customize (ha, ha, ha) Chevrolet Matiz Topless MT laveta cu alunecare pe acoperiș, cu acționare electrică. În Rusia, această unitate a fost vândută ca Chevrolet Spark. Pentru toată distracția (trei zile) Maksayev CASCO greacă cu semne de tremor mână 95 de euro rescrie datele din permisul de conducere, pentru a primi un indiciu, de a descoperi un rezervor gol, kilometraj pe contorul de parcurs de aproximativ 25 mii. Km. dimensiunea motorului este necunoscut, dar cilindrul - patru.

Mergem la benzinărie, opa! - benzină 1,75 euro / litru (70 ruble). Nu este surprinzător faptul că în flota insulei, astfel de bukhas predomină (într-adevăr, o dată văzut "Porsche-Cayenne" - părea să fie ceva nativ, rusă).

Cu gânduri grele despre soarta cetățenilor greci obișnuiți s-au mutat spre orașul Rodos, unde trăiește cea mai mare parte a populației insulei.

Dacă cineva nu știe, în formă insula seamănă cu un oval, dacă conduci de-a lungul perimetrului acestui oval, atunci pe kilometrajul se vor adăuga circa 200 km. Într-o direcție mergeți de-a lungul Mării Mediterane, înapoi - Aegean. Sau invers.

Suntem la aproximativ 70 km de hotelul nostru în oraș. Drumurile sunt bune, o parte este în curs de reconstrucție. În medie, toate deplasează aproximativ 80 km / h. Dubla linie solidă - nu este un obstacol pentru depășire oameni Aboriginal, și noi, cu toate acestea, ajunge din urmă pe acest tarahtelke, mai ales în deal - angoasa, ai recolta de gaz - și există un vid. Într-un viraj ascuțit Matiz încercând să ridice un picior (roată) și transforma într-un triciclu, dar nu suntem mulțumiți de perspectiva, deoarece acoperișul este deplasat în cazul răsturnării, am putea deveni un guvizi care zguduie din scrumiera.

Sosind în orașul Rhodos, înainte de intersecția am apăsat pedala de frână - frânele aproape au dispărut - supraîncălzite. Amintiți-vă, tovarăș, Chevrolet Matiz - mașina nu este pentru drumurile montane!

Parchează în parcarea gratuită (la recomandare). Mergem în orașul vechi - frumusețe!

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Undeva aici era Colosul din Rhodos.

Am mers în jurul orașului. Am avut o mușcătură. Viața se îmbunătățește.

Muzeul local - 6 euro de la un adult, copilul - 0 euro. Audioguide nu este, nimic nu este clar.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Apoi, piața locală a grecilor obișnuiți. Surprins de mărimea mazărelor, dar a cumpărat căpșuni.

A doua zi - mergem în parc Șapte fluxuri (surse). Intrarea este de 0 euro.

De undeva pârâurile se sparg. Spun că vei bea apa asta - vei arăta mai tânăr timp de zece ani. Fiul (8 ani) a băut, dar în spațiu nu sa dizolvat.

Aici este un hibrid (Honda CR-Z) întâlnit în parcare.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Continuăm călătoria. Ne îndreptăm spre un anumit munte. Din moment ce oferă priveliști uimitoare, este păcat că soarele nu a fost atât de strălucitoare, iar valea a fost în ceata (de altfel, Rhodos este foarte diversă vegetație - locuri de conifere intercalate cu palmieri).

În mijlocul drumului am întâlnit ceva asemănător unei fântâni / piscină, în care înotau niște pești ciudați.

Au coborât din munte, s-au oprit la o tavernă locală. Este gustos.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Apropo unde mâncau, au luat bere pentru ei înșiși. Nu știu, poți să conduci acolo? Dacă nu, sper că nu mă veți preda autorităților elene.

Ne-am mutat în direcția unor săpături arheologice. Am sosit - săpăturile din anumite motive nu au funcționat în această zi, deși pentru ei a fost o zi lucrătoare.

Am decis să mergem la Kiss de două mări. Dacă cineva nu știe, atunci aceasta este o coasă, pe ambele părți ale căror mări este Marea Mediterană și Marea Egee, adică două mări sunt unite într-un singur loc. Teoretic, pe acest scuipat poți să te plimbi uscat, dar în acea zi apa a învins pământul, așa că am vizitat frontiera virtuală.

Ne întoarcem la bază.

A treia zi. Mergem în orașul Lindos. (Apropo, autobuzele ruta spre toate orasele, de exemplu, de la hotelul nostru la Lindos a fost de aproximativ 20 km, de călătorie - 2,5 euro, la Rhodes - 6 euro). În Lindos există un castel pe munte. Acesta este scopul nostru. Am sosit și am parcat gratuit.

Pe deal puteți urca pe măgar pentru cinci euro într-o singură direcție.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Dar în Rusia pentru acești bani, aș prefera să cumpăr câteva sticle de tinctură de păducel, așa că mergi pe jos.

Urcând pe munte, aflat la ușa castelului, vedem inscripția: "Lunea este o zi liberă". Nu ne obișnuim. Dar în jurul - frumusețea.

În orașul vechi, cumpărați suveniruri, cumpărați un ghid pentru Rhodos.

Așa sunt camioanele.

După Lindos sunăm într-un oraș, după părerea mea, numit Ghenadia.

Populația locală salută și zâmbește. De ce? Ei au, de asemenea, o criză financiară.

Ne întoarcem la bază.

Trebuie să fie luată roaba.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Rezultatul: timp de trei zile am condus aproximativ 400 km, benzina a fost inundată pentru 40 de euro (aproximativ 23 de litri). Când am mers până la hotel, becul nu ardea, bine.

Lasă cheia la recepție, domnul nu vede tremurul.

Apoi au trecut câteva zile fără griji.

Ne trezim una din zilele următoare - e grozav. Nu există nici o cale de ieșire - mergem la biroul de închiriere din hotel pentru a pleca - da niște landau. Fiat Panda pentru 35 de euro, dar există un vis albastru - Nissan Micra MT pentru 40 de euro pentru o zi. plângând, primesc cheia de la hatchback-ul albastru-albastru de la tânăra doamnă (fără tremur). Avem un om în Rusia pe o astfel de mașină nu va înțelege, deși am despre culoarea și mărimea complexelor de mașini.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Întreaga mașină este în regulă (ca în cazul unui grindină) și o dentură medie. După remarca mea, așa cum o voi da înapoi, mi-au dat o mână, spun ei, nu distrage atenția.

Kilometrajul este de aproximativ 70 mii km. O jumătate de rezervor de combustibil. Pe panoul de bord, dzhekichan-ul se aprinde (când a intrat, a întrebat de ce - răspunsul: "contactul a plecat", "plutesc" - m-am gândit). În cutia de veste a găsit o carte de service cu o singură marcă de întreținere de 37 mii km în urmă cu doi ani.

Unde să mergem? Ne amintim că săpăturile arheologice au fost aruncate la noi pentru prima dată, nu le lăsăm să-și vadă simțurile și să meargă acolo.

„Micro“ în fundal „Matiz“ uitat super masina, în plus față de motor mai puternic si este complet diferit de comportament pe drum - „Nissan“ a mers după mișcarea volanului. iar la "Chevrolet" suspensia din spate a încercat să depășească partea din față.

Folosind această ocazie, a trebuit să mă apuc de pe drumul montan, ducând la plângeri din partea pasagerului din spate de vîrsta de 8 ani, care suferea de dureri abdominale. După o mică oprire la cel mai apropiat magazin, a mers la a doua rundă. Ca urmare, plângerile pasagerului anxios din față. Simptomele au fost similare. Amânați recoacerea pentru următoarea vizită la Rhodos.

Deci, vom merge la săpături. Rezultatul nu este o operație destul de corectă a navigatorului (Shi), kilometri în plus a călătorit 30. Într-unul dintre satele i-am ajutat într-adevăr mama mea (eu nu știu ce să-l numesc, dar femeia era în haine ecleziastice). La fel ca în Rusia, dar tânăra conducea un nou Fiat Sedici (Suzuki SX4) și recomandările ea ne-a dat bine engleza.

Deci, săpăturile. Admiterea este de 4 euro pentru adulți, 0 euro pentru copii. Era interesant și frumos.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Ramane timp, decidem sa mergem in valea fluturilor. De la mijlocul până la sfârșitul lunii mai, norii de fluturi intră, atrasi de mirosul rășinii unor copaci. De când am fost acolo la începutul lunii mai, am reușit să vedem două fluturi în total.

Admiterea pentru adulți este de 3 euro, copiii - 0 euro. Total: fiecare fluture pentru 3 euro.

Mergeți foarte în sus, puțin obosiți.

Este timpul să vă întoarceți la bază și să returnați mașina.

Rezultatul zilei este de 200 km și 20 de euro pe biți. Benzina a lăsat mai mult de jumătate din rezervor.

Pentru toate timpurile (600 km) pe șosele a fost îndeplinită o mașină de poliție. Nu am văzut niciun accident, probabil că m-am uitat rău.

În viața obișnuită, în St. Petersburg, merg la X-Trail în primul corp, 2,5 MT. Cheltuieli pentru oraș 12-13 litri. 1 litru de 26 de ruble. Un kilometru mă costă cu aceeași sumă de bani pe care o petrec cei simpli din Rhodos care călătoresc în jurul insulei lor.

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

Dar după 3,5 ore suntem la Pulkovo-2, 40 de minute așteaptă bagajul - și suntem acasă.

Reluați-vă: mergeți la Rhodos - luați permisul de conducere cu dvs. Beneficiați de o sumă relativ mică de bani pentru a atinge istoria, a vedea cum trăiesc grecii simpli și ... Fiecare pentru el însuși va găsi avantaje suplimentare dacă profită de sfatul meu. Sfat # 2 - nu uitați să vă luați muzica preferată pe CD-ROM-uri, deoarece radioul din mașină este o raritate.

Mulțumesc tuturor. Sper că acele zece minute în care ați petrecut lectura acestei povestiri nu au fost irosite și dacă vă duceți la Rhodos, informațiile de mai sus vă vor fi utile.

Numai în seara asta m-am întors din Creta. Rhodes a văzut în fereastra avionului :)
Ghiduri bune de la Natalie, de la Pegasus, au oferit autoturisme de la 60 de euro pe zi. A trebuit să iau hotelul Chevrolet Athos 1.3 (pe pictograma ghidonului?) Pentru 154 de euro timp de 6 zile. Ghidul lui Pegasovsky ia îndemnat să-i închirieze de la ei asigurări complete, pentru care vor plăti toate amenzi. Cu privire la drepturile "internaționale" întinse, brațul balansier a fluturat - vin niște copii normali și ascundeți aceștia.
Benzină în Creta la diferite stații de benzină (chiar și o rețea) pentru prețuri diferite, sistemul nu a prins. Cele mai ieftine au fost în orașe de 1,6, de obicei alimentate cu combustibil pe 1,74-1,8.
Nu am văzut accidente, dar toate gardurile de la Rethymnon la Heraklion au fost încurcate. Am văzut cum de câteva ori poliția a oprit mașina. Structura pe Creta este ciudată, vechea nu este ștersă, una nouă este pictată. Cretanii au un obicei de a atrage semne, uneori nu înțelegeți ce este un semn. Camerele au fost văzute doar înainte de poduri, de-a lungul întregii semne rutiere sunt "controlate de radar", de fapt sunt puține. Surse de lumini de trafic în plus față de obișnuit întâlnit:
1. în care în loc de verde al doilea galben
2. cu două secțiuni clipește, cu o săgeată galbenă îndreptată într-o direcție.
3. cu două secțiuni clipește, cu săgeți schimbând culoarea de la roșu la verde.
A lăsat săpun proprietarului hotelului aștept o fotografie de la radar :)

Am luat cu mine un navigator cu hărți IGO încărcate prima de Grecia (vă rog, nu este completă). Ca urmare a acestei Shelezyaka mi-a dat un tur gratuit al centrului din Creta (așa cum sa dovedit de principalele situri istorice din zonă), deschizând calea inversă de Spili în Bali, în munți direct prin orice sat mic. În timp ce ruta a fost pusă de-a lungul autostrăzii.

După ce călătoresc pentru o varietate de serpentine din Creta cu concluzia lui soție: gardul de plasă streamer rabitsyna instills un sentiment de crengi de beton in comparatie cu serpentine gard absently vooobsche :)))

Și că cartea de la Natalie nu a fost postată cu notele)))

banda pentru mișcarea vehiculelor speciale nu este pe stânga, ci pe dreapta și în ciuda selecției sale, solidă, dacă nu există un transport special pe care îl poate și ar trebui să fie, nu este o încălcare.

Este undeva în regulile locale prescrise sau inferențe personale?

Moonshine. Fac băuturi pentru adulți. Casă.

Și că cartea de la Natalie nu a fost postată cu notele)))

Călătorie înrudită

Pe Bukahs în Rhodos (o călătorie în Grecia cu mașinile închiriate)

"Arată bărbat" de la Komsomolsk-on-Amur la St. Petersburg prin Lacul Baikal, Altai, Orenburg și. Primorye, sau cum am devenit "Yuri Gagarin"