Călătorind prin Rhodos, organizat și independent

Ei bine, în cele din urmă avionul se duce, se pare, chiar în mare. Dar nu, e în regulă, aici este aeroportul insulei Rhodos. Grecia antică ne întâmpină imediat, pentru că aeroportul poartă numele vechiului grec Olympian Diagorosa. Dacă ați studiat la școală, atunci, probabil, amintiți-vă povestea unei femei care, în ciuda interdicțiilor, a infiltrat în competiția olimpică. Fiii ei au câștigat, a alergat la ei cu bucurie, dar cu hainele ei au fost probleme, și toată lumea a văzut că era o femeie. Au vrut să o execute, era obișnuită, dar au făcut o excepție pentru mama Olimpienilor. Deci, această femeie era soția diaconului olimpic, copiii și nepoții lor erau, de asemenea, binecunoscuți olimpieni și toți vin din Rhodos. Iar descendenții recunoscători și-au imortalizat numele de familie. Mai mult despre aeroport. În Grecia există o expresie a "albului", înseamnă ceva de genul "încet, neîngrijit". Deci, grecii care trăiesc sub acest motto au construit un aeroport în Rodos ... 14 ani. Numai o bandă de bagaje a fost modificată timp de 6 ani: montat, dar a constatat că ceva nu era în regulă. Cine a fost acolo și a văzut această bandă, ei vor spune "ceea ce este de 6 ani de făcut. "Și sunt absolut de acord cu ei.

Noi (și eu, soțul meu și fiica adultă) a avut o odihnă timp de o săptămână, dar în această săptămână o mulțime au 2 excursii organizate și 2 excursii separate într-o mașină închiriată, în ziua sosirii, ziua plecării și două zile de plajă complet leneș, timpul a zburat nu de - Greacă, nu "albă"!

Orașul (ceea ce am văzut) sa dovedit a fi o ramură a pieței Cherkizovsky, după cum au spus călătorii noștri. Într-adevăr, turneul sa încheiat la începutul străzii Sokratos, iar acestea sunt două rânduri de bănci și nimic mai mult. A trebuit să ne abatem de pe margini (bine, am avut o hartă), am venit pe un restaurant frumos în curte, unde papagalul verde lucrează ca bătrân. Am încercat să vorbesc atât de ușor cu el, în greacă i-am spus "Kalimer", iar el se îndreptă de partea lui, cu ochii înfundați, nu înțelegeam, evident, accentul meu la Moscova.

Călătorind prin Rhodos, organizat și independent

În general, îmi place aceste gorodochkov medievale (în timpul său, în incantarea sălbatică a rămas din Tallinn, Creta Rethymno) și așa că am vrut să merg acolo încă o dată, pentru a se îngropa în orașul vechi, dar nu a mers.
Această excursie ne-a fost utilă pentru că mergeam înainte și înapoi pe drum, care urma să conducă independent. Aceasta a fost prima noastra experienta de a inchiria o masina in strainatate, asa ca daca consideram excursia ca pregatire pentru o calatorie independenta, atunci a fost destul de util. Și faptul că a adus un lichior verde pe 7 ierburi de la probleme de stomac, în 50 de grame de bule, pentru suveniruri. Fiica mea din Rhodos încă nu a rezistat și a cumpărat o brățară în design grecesc.

A doua excursie a fost pentru întreaga zi "Miracole ale insulei Rhodos". Bineînțeles, pe o insulă atât de mică ar fi posibil și în mod independent să conduci, dar ar fi o excursie numai pentru noi cu fiica mea, soțul meu ar fi ca la locul de muncă, de conducere. Și aici am fost luați, pe drumul spre tot ceea ce sa spus bine (ghidul Lena, turul Beleon, mulțumesc foarte mult). Am condus de-a lungul coastei Mării Egee, Marea Egee un caracter foarte diferit, rapidă și este un paradis pentru surferi și kayakers.

Călătorind prin Rhodos, organizat și independent

Au fost pe ruinele orașului antic Kamiros, în satul de munte Embon, capitala vinului din Rhodos. Au urcat ruinele unei cetati antice de cavaleri ioniti.

Călătoria sa dovedit a fi educativă și practică, am primit, de asemenea, tratamente și am făcut cadouri; La prânz am fost hrăniți delicios și am hrănit catelul local; am adus de acolo miere de pin și miere de cimbru, de la Madagastia (beți deja!). Și înot, de asemenea, într-un loc cu un nume romantic Kiss de două mări. Cazat cu partea din Marea Egee, Marea Mediterană cu noi și deci în fiecare zi la hotel a fost. Eu, în Creta, am sărit pe valurile din Marea Egee în timpul meu, iar soțul și fiica mea erau noi și foarte mulțumiți.

Rent a luat Nissan Note, sa dovedit că a fost de două ori într-o zi, dar nu într-un rând. La prețul de acest lucru nu a afectat - 35 de euro pe zi. În prima zi înainte de pranz, am fost înotați în Golful Afandu. Prima impresie, este cea mai strălucitoare - toată lumea îi plăcea foarte mult. Fiica s-au grabit peste pietre, fotkala tot ce mișcă (șopârle) și nu se deplasează (pietre, flori ...) Apa este limpede, golf ordonat, protejat, apă caldă, barca unele navigatie aproape de drifting - frumos!

Călătorind prin Rhodos, organizat și independent

Pentru noi să plecăm, și aici la o cafenea mașina de poliție! Și avem drepturi rusești! Când contractul a fost încheiat, drepturile nu au fost nici măcar cerute, doar pașaportul, dar ghidul hotelului a avertizat că este o încălcare, iar pedeapsa pentru conducere fără drepturi este de 350 de euro. Ea a mai spus că principalul lucru nu este să încalce nimic, pentru că este doar că nimeni nu verifică documentele, nu o găsesc acolo. Deci, a trebuit să mergem la cafenea și să mâncăm înghețată, până când poliția a plecat. Nici măcar nu am venit la mașină cu ei, îi pasă de Dumnezeu.

Iar după cină am mers la orașul Rhodos. Mai intai am ajuns in suburbiile sale, in supermarketuri, care au aproape 4 bucati aproape acolo. Am vizitat două. Pentru că, din primul motiv, din anumite motive, nu au existat meta-xe. Am cumpărat ulei de măsline, unul este mai verde (Minerva), celălalt este mai ușor și mai ieftin. Ouzo. Ciocolată locală. Măsline din plastic (ele sunt, de asemenea, clasificate ca lichide, ambalate în bagaje!) Brânză de oaie. O bucata de feta, paste din rosii uscate si halva de miere a fost cumparata la aeroport intr-un djutik. Apropo, în legătură cu prețurile. 0,7 litri de metax în supermarket costă 8,70 euro și 1 litru la aeroport 15,40 euro. "Aici și conta" (c)

În această zi, a umplut 5 litri, dar nu a mers prea departe și a ars câteva litri, probabil. Când au luat masina pentru a doua oară, am luat-o și a spus da plin de culoare tânăr Platon, care ne-a condus la mașină și au încheiat contractul, și a lăsat a doua mașină de a părăsi nivelul de benzină este mai mică decât a fost instalat. Încă am întors mașina cu un nivel mai mult decât am subliniat. Fie că mașinile sunt economice, fie că distanțele din Rhodos sunt atât de mici :)

A doua oară când am primit albastru Noutik, l-am numit imediat Vasilko. Dimineața am mers la biserica inferioară din Tsampika. Mănăstirea ei numită mai des, dar mi se pare că această traducere specială - utilizarea moni Word și într-adevăr mănăstiri în înțelegerea noastră și ușoară pentru biserici mari, este mult mai probabil să apară în capela mică a Greciei. Până în prezent, nu avem provocări o metodă care ajută Agia Tsampika, dar încă a băut și a luat cu el o sticlă de apă sfințită, a cumparat icoana a luat ulei, aprinde o lumânare. Biserica este frumos, alb cu ornament roșu, iar curtea pavata cu pietricele de mare, există un pavaj comun - prundiș, situat la marginea, mersul pe jos nu este convenabil, dar foarte frumos.

Călătorind prin Rhodos, organizat și independent

Și apoi - să înotăm! Am coborât la plajă. Dumnezeu, cel mai pur nisip de culoare crem ... Numai el ne-a ars picioarele noastre păcătoase nu mai rău decât o tigaie în lumea interlopă! Au luat o umbrelă și două paturi, 8 euro. Totul este dotat: cameră de schimb, duș, pare a fi o toaletă gratuită, dar în fața mesei există un bărbat care ia un "vârf" cu plăcere. Apoi, fiica mea a început să fie "obosită", iar soțul meu a vrut să "ia o poziție orizontală timp de o oră" și am plecat acasă.

Dar pe drum s-au oprit pentru a avea o gustare în taverna de la marginea drumului, tk. Timpul de prânz la hotel a trecut deja. Am observat această tavernă chiar și atunci când mersul pe plajă - drumul principal la plaja este îngustă, dar destul de un drum asfaltat, iar într-un singur loc ca mărgelele pe un fir înșirate de-a lungul acestei taverna, câteva piese într-un rând. Ne-a plăcut faptul că intrarea ei a fost decorat cu două fântâni, sufluri Vodicka, tenyok, răceala sub marchiza în fața parcare pentru autoturisme, toate bune. Masa noastră stătea pe iarbă sub o uriașă nucă (un copac, bineînțeles). Copertine de viță de vie, deoarece strugurii liliputochnymi, măslin în spatele gardului, pini de-a lungul drumului. Lemon, caise - și ambele sunt deja în fructe. După plajă se coace - paradisul pământesc! Iar pentru copii există mare de divertisment: glisează și Leagane și leagăne, și case, și hamace, și jucării.

Fiica din hamac se zguduia în timp ce noi eram "ordonați" de "albășor". Glumesc doar, nu e exact acelasi lucru ca "trabuc"! Ne-a servit pe toți (a fost ocupat de 4-5 mese), un grec bun în comunicare, fussiness în mișcările sale nu a fost, dar a reușit totul și a servit rapid. Și știe deja câteva cuvinte rusești, spun ei, încep să învețe cu adevărat rusă. Și bine, am venit acolo - la următoarea masă un cuplu rus plătit; am așteptat factura - o mare companie rusă sa așezat la o masă din apropiere ...

Călătorind prin Rhodos, organizat și independent

După un pui de somn după-amiază la fiica a refuzat să meargă în altă parte pentru a merge (ea se pregătea pentru o discotecă noapte cu o prietena in Faliraki, am întâlnit o fată de la Ivanovo, și boozed-l), și soțul meu și m-am dus la plaja Traganou. Când mă pregăteam pentru o excursie, am dat peste o fotografie de peșteri chiar pe plajă, lângă mare pe foc pentru a merge acolo. Aici, la forum au intrebat cum sa ajungi acolo. Oamenii au spus că mai mult de un kilometru pentru a merge off-road sau pe jos pentru a merge, în cazul în care partea de jos mașinii și roțile nu sunt asigurate. Sa dovedit că, de la drumul principal se face o întoarcere la semaforul cu semnul "Traganu". Pe kilometrul de asfalt și vă aflați pe plajă, parcare gratuită. Numai atunci de-a lungul mare, pe pietricele din stânga 300-400 de metri (eu nu sunt puternic în metri), am trecut peste stâncă și imediat l cunosc! Singurul lucru pe care deranjat, această figuri luminoase de pe bolțile acestor peșteri - inventar trebuie să fie de succes, totul este luat în considerare. Există peșteri prin intermediul, în cazul în care vă puteți urca destul de mal, nu neapărat peste mare pentru a obține, cum se spune. Nu că există niște frumuseți speciale, dar locul poate fi numit "trebuie să vezi".

In timp ce noi am fost acolo au urcat și înotat pe mal stătea un tip cu o fată, grecii, au avut o discuție serioasă, dar ne-au văzut, nu au fost întrerupte, dat seama că noi nu bum-bum. Cu toate acestea, nu au fost necesare cuvinte aici. Ea ia spus ceva reproșat cu lacrimi în glas, sa așezat, strîngînd mâinile în spatele capului său, și apoi a spus ceva, am auzit cuvântul „rău“. Și apoi sa sculat! "Îți pare rău? Îți pare rău? "Și apoi altceva și în mod clar numele este Anastasia. Acum, ce crezi tu? Și am decis că a schimbat-o cu Anastasia și acum ea și-a cerut scuze.

Pe drumul spre masina a decis sa bea, de preferat portocaliu proaspat. De-a lungul coastei, chiar deasupra plajei, un număr de cafenele, a început să crească în scurt, dar nici măcar nu au fost lăsați să intre în pridvorul deschis - tipul a ieșit într-o formă de protecție și a spus că a fost o instituție închisă numai pentru armata greacă. A cerut scuze, a continuat. Proaspăt pe plajă nu a fost și am decis să o bem în Faliraki. Pe principalele locuri de drum uitat mort, au pornit un set familiar de semafoare și apoi a văzut o mașină de poliție de lângă închiria o mașină și înțelege în mod clar polițistul conducătorului auto. Ne-am intors la stânga lui și a plecat, și a decis să poți trăi, iar în ultima zi (a doua zi a trebuit să plece), fără a Frechet nu va căuta aventura pe ... ei bine, știi. După aceea, am pedepsit sever sotul meu pentru iarnă pentru a-mi corecta drepturile internaționale, la dracu astfel de nervi! Apropo, beat proaspăt într-o cafenea care stă alături de Grecotel, începe cu ea la cumpărături mall, în cazul în care ultima zi au fost coborâte toate resturi de euro pentru suveniruri, și fiica ei chiar carte „degresa“ un pic prin achiziționarea de memorie este tot ce ai nevoie și nu este necesar.

Călătorind prin Rhodos, organizat și independent

Mi-a plăcut cu adevărat Grecia (în general!), Și Rhodes (în general!), Și Grekotel (în general!), Și toate vacanțele noastre grecești mici, în special!

Vă mulțumim pentru feedback!

Pentru noi să plecăm, și aici la o cafenea mașina de poliție! Și avem drepturi rusești! Când contractul a fost încheiat, drepturile nu au fost nici măcar cerute, doar pașaportul, dar ghidul hotelului a avertizat că este o încălcare, iar pedeapsa pentru conducere fără drepturi este de 350 de euro. Ea a mai spus că principalul lucru nu este să încalce nimic, pentru că este doar că nimeni nu verifică documentele, nu-l găsesc acolo. Deci, a trebuit să mergem la cafenea și să mâncăm înghețată, până când poliția a plecat. Nici măcar nu am venit la mașină cu ei, îi pasă de Dumnezeu.

Toată chiria și deplasarea în mașină cu drepturile "noastre" (IDP face doar în cazul în care)

berezhenogo Dumnezeu are grijă.

Citat:

Dreptul tău, am înțeles disputa este inutilă))) Mulțumesc din nou pentru sfat!

Am citit-o. La fel ca majoritatea turiștilor ruși, Beleons te-a încurcat și a ajuns la serviciile lor. Pentru asta nu-mi place petrecerea asta. Drepturile internaționale sunt necesare numai prin asigurare în caz de accident. În conformitate cu drepturile obișnuite pentru Europa, toată lumea patinează, dar aici sunt celelalte reguli? Funny, cuvântul potrivit. Din nou la Beleon - acest operator de turism a dat un munte de mulcire, dar punctul din acesta este zero! FULL ZERO! Nici măcar nu voi compara aceeași broșură cu Argonftis - totul este mult mai informativ și mai informativ. Și despre amenzi, despre țară și harta este închisă. Biletul de autobuz către Felerimos costă 4 euro 10 cenți. În Faliraki 2 euro 20 de cenți. În Lindos, aproape 5 euro. Aproape 10 euro pentru un sărut de două mări. Mașina este profitabilă numai pentru o familie mare sau pentru plaje / golfuri îndepărtate.

Vă mulțumim pentru feedback.
Recunosc taverna "Atiri". Am stat acolo foarte sincer.