Relaxați-vă pe râu sau cât de frumos puteți petrece un weekend! Bloguri de pescuit

Următorul weekend este mâine și vom decide să petrecem vineri seara la foc, și o bună companie este prezentată pe râu. Potrivit prognozei "uneori puțină ploaie", dar nu suntem opriți în special, mai ales că nu ploile toamnei. Aproape două sute de kilometri și suntem pe un râu frumos, unde anul trecut am avut un weekend excelent, precum și roluri interesante, cu "întoarcere" bună și iazuri mari și gropi. Toate aceste condiții au creat amintiri plăcute în capul meu, precum și vise de o nouă luptă cu un adversar demn.

Aproximativ 21 de ore, Danya și cu mine hotărâm să mergem de-a lungul locurilor familiare și să-i lăsăm în căutarea unui prădător de seară. În amurg, încerc să înțeleg locul unde a fost atât de minunat anul trecut, dar natura râului este complet necunoscută pentru mine. Da, chiar și vremea, începe să se întristeze, departe de noi dezvăluie o imagine a unei furtuni care se apropie. Noi decidem să ne întoarcem la tabără, în plus, amândoi au reușit să uite farurile.
Conversația pentru o cină delicioasă a fost întreruptă de o ploaie începută, care sa intensificat cu fiecare minut. Noi decidem să mergem la culcare, după cum spun ei - "Dimineața, chiar mai înțeleaptă decât seara". Ceasurile de alarmă sunt înfășurate la 3.30, dar ploaia de pe acoperișul mașinii, în care am încercat să dorm astăzi, doar a fost tensionată. În jumătate de adormit am văzut o lună strălucind în față și am căzut într-un vis de câteva ore. M-am așezat acolo și nu am putut înțelege "de ce alarma nu a sunat, este deja lumină", ​​uitându-mă la ceas, am înțeles totul, timpul este de numai 3.10. Am hotărât că era timpul să mă ridic. Și Danya ieșise din cort. Dimineața "ritual" ceai de băut, și înainte de a râului.

Vremea, ne promite numai emoții pozitive și ne grăbim în locurile pe care le cunoaștem. Dar unde sunt rulotele, unde sunt întoartele? Râul sa schimbat complet, după inundațiile de primăvară, care a fost unul dintre cele mai puternice din acest an, exact pentru ultimii 5 ani.

fotografie de anul trecut, a stat în mijlocul drumului, în acest an, chiar și un metru de la țărm nu poate pleca.

Ostrovul a dispărut aproape, și a creat o îngustare excelentă a râului și o rolă magnifică. Râul a devenit mai larg, aproape de două ori, iar copacii căzuți au fost adăugați. Mai multe mulaje aduce biban, care cade la picioarele cârlig, de data aceasta muscatura a avut loc în copie chineză a «Duo», dar mi set odinarniki, să se facă cunoscute.

Danya, în acest moment, de asemenea, capturiază okunkov. Predator mai mare, a început să arate activitate, dar toate atacurile sale au loc în coroanele copacilor căzuți. Pereprobyvala aproape tot ce am avut-o cu mine de momeli, în timp ce încerca să nu-i lase pe acești copaci, am rupt sdalsya.Danya tocuri jig-capete, pentru care a zîmbit un pic de noroc, o zhereshka.

Decidem să ne mutăm în locuri deja cunoscute din pescuitul anterior. După o jumătate de oră, suntem deja într-un loc nou.

Cu prima castură, o prind un mic pervaz, un wobbler, care ridică imediat starea de spirit. În plus, chiar și un astfel de bărbat frumos, este foarte plăcut să vă prindeți de la Black Hole Spy, care oferă multe emoții pozitive.

Danya și Alina tocmai vin și se apropie. Alina, la fel ca prima aruncare capturile schuchku.Reshaem mici dispersa râu, Danja și Alina merg în locuri cu un flux liniștit în căutare de știucă. Mă hotărăsc să dau drumul.

Am ocupat locuri deja cunoscute, dar timp de o saptamana vegetatia din rau a crescut, iar capturarea pe vanturile inecatoare este imposibila! Și chiar și la suprafață există cârlige constante. A trebuit să îndepărtez toate cârligele inferioare, aproape toate vrăjitorii imediat plutiau. Și imediat a apărut cel puțin inadmisibil, dar tchki. Un mic cățeluș, întotdeauna însoțit de momeli, dar foarte rar atacat, iar atacurile erau de neînțeles. Dar bibanul începu să-și piardă puțin tremurul.

Zherekh a aranjat, de asemenea, performanțe în locurile cele mai densă de rulare, în ciuda curentului rapid, în groapa din apropierea țărmului, în pahare polarizate, a fost posibil să se observe breme mari. Înfățișându-se, bărbații frumosi din bronz au ajuns la cel puțin 1,5 kilograme, nici măcar un mare asp, nici măcar un metru de la ei, pe țărm, mai ales că nu-i deranjează.
Sunt momeală, căutam ceva care ar putea interesa pește, dar peștele "a fost luptat", doar unul, de cel mult 2 ori, acest mușcătură a încetat. Tolley pentru pești afectat următoarea schimbare de vreme, tk. din nord-est au întins nori negri, tunete ar putea fi auzit și ar putea vedea fulgere intermitente, felts pește a reușit să ploaie în seara să mănânce un singur tip de padenki, care flutura în momentul sosirii noastre.
În general, pescuitul, chiar pescuitul, dar o vacanță bună într-o companie bună a fost un succes. A urmărit Spy 185 cu găuri negre, cu croissante, pe care încă nu am atâta timp cât vroiam, am fost mulțumit de felul în care spinningul se comportă cu acest tip de momeli.

Aș putea chiar să prind o coajă mică, pe una din crotoni, o momeală, pe care încă nu o știu. O odihnă bună. Un pește ... Pește, încă mai prindem.