Stânci de mănăstiri - turism în Kuban

Mănăstirile Rocks sunt foarte populare în afara zonei printre turiști, alpiniști și alpiniști. Stâncile se află pe pintenii de nord ai orașului. Kotsehur. Pentru prima dată acest obiect a fost încercat de către muncitorii din Krasnodar în anii '60. Am început să dezvolte o nouă trasee de alpinism, care au dat un nume destul de neobișnuit :. Sail, bunicul, WC, cele mai competitive, nave, mici competitive, gunoi, saruturile, etc. Rocks Manastiri - o facilitate de rock unic, cu o varietate de căi - de la simplu, care poate fi du-te la coarda de sus, la o complexitate destul de decent, care necesită o muncă într-o grămadă de tipi, un echipament special de protecție și de un bun nivel de competențe alpinism și alpinism.

Este o creastă stâncoasă destul de lungă, cu o înălțime de aproximativ 10 până la 50 m, intersectată aproape la jumătatea drumului Melnichnyi. Pe latura sudică a rocilor se găsesc căi de complexitate variabilă, înalte de aproximativ 20-25 m. Pietrele sunt destul de bine păstrate și curate. În partea de nord, traseele sunt mult mai dificile și au o înălțime de până la 40 m. Dar în prezent sunt rupte și abandonate în locuri. Pe cealaltă parte a coastei Mill există roci complexe de Razryadnye, aproape de ele mici. Calea cea mai impresionantă este "Moartea imperialismului" - locul cel mai dificil de agățat, cu șuruburi umplute.

Rocks Mănăstirile sunt compuse din gresie întunecată. Această rocă s-a dovedit a fi mai rezistentă la procesele de eroziune decât rocile din apropiere, motiv pentru care ele se extind deasupra suprafeței sub forma unei crestături de aproximativ 3 km în lungime.

În jurul valorii de stânci există o pădure de fag și stejar, un număr mare de pini cresc aproape de pietre. Brook Mill, tăind prin creasta nisipoasă, curge cu ea o cascadă de aproximativ 5 metri înălțime.

Există multe căi diferite spre stâncile mănăstirii, dar este cel mai convenabil pe drumul de la st. Kholmskaya și satul. Pshada la orfelinatul "Alpinism". Din sat. Pshada la adăpost este posibil să conducă pe un vehicul off-road sau transport auto.

Stânci de mănăstiri - turism în Kuban
Vedere a munților Papai de la mănăstiri
Cascada Mill
stâncă Ded
casa sub Muntele Sahalin
stâncă din Titanic
stânci Mănăstiri

cascada Ruffe Grafskie

Traseul de decontare Pshada - stânci Mănăstiri - așezare Pshada.

Lungimea de 35 km, timp de rulare 1,5-2 zile.

În sat. Pshada de la oprirea finală trebuie să mergeți de-a lungul drumului spre nord. De la furculiță până la orașul Oblego, ar trebui să mergeți mai departe de pe drumul principal. Mai departe, drumul traversează râul Pshada de mai multe ori, zburând și curbându-se în jurul acestuia. La toate curbe și furci este necesar să se păstreze drumul principal care a fost traversat, merge în amonte de râul Pshada.

După depășirea celui de-al șaptelea ford, drumul se îndreaptă spre malul stâng, în dreapta se află o curățenie mare. Pe această polare există un cartier de pădure Pshadsky. Apoi, în anumite locuri, drumul este foarte înfășurat, uneori merge direct de-a lungul canalului râului Pshada. Aproximativ 5 km de drumul Pshadsky Lesnichestvo, în mijlocul râului, faceți o buclă uriașă, întoarceți-vă spre sud. În acest loc r. Pshada ia râul. Popeye. Ei fuzionează în direcții opuse, aproape de a se întâlni. Stânga râului. Papay, pe râul drept. Pshada. Trebuie să mergeți pe drumul de lângă sat. Popeye.

După aproximativ 1 km, drumul se întoarce din nou și urmează spre nord-vest. Mai departe, drumul continuă să curgă, de multe ori trece pe râu. Mai întâi în 8 km, spre stânga sunt parcelele de grădină abandonate. Aproximativ 800 m. La stânga, există o poiană mare, cu rămășițele pădurii Papay. După încă un kilometru, curățarea, care anterior era o colonie corecțională, acum era doar ruină. Apoi, la 1,5 km spre stânga, dincolo de râu, puteți vedea ruinele caselor, un pod și în spatele podului un adăpost construit din pietre de râu. Acest loc este numit poz. Novosadovy.

De la Novosadovoy la mănăstiri este posibil să treacă prin două opțiuni: pe drum prin adăpostul "Alpinistsky"; și de-a lungul traseului prin Rufele Grafskie.

De la Novosadovoy trebuie să mergeți pe drumul principal. Drumul va traversa râul de 2 ori și după aproximativ 2 km va ajunge la adăpostul alpinist. Din adăpostul de la periferia nord-vestică există o traiectorie marcată care duce la bordul de-a lungul râului. Papay, apoi urcă de-a lungul pârâului Melnichny. Aproximativ în 30-40 de minute calea va duce la cascada Mill.

Plot de decontare Novosadovy - tract Grafskie Ruine - stânci Mănăstiri - cascadă Melnichny

Lungimea de 5 km, timpul de funcționare este de 1,5 ore

În perioada de primăvară-primăvară a apei "mari", râul Papia nu trebuie să fie traversat.

Direct în sat. Râul Novosadovy trebuie să se întoarcă de la calea principală spre stânga și să traverseze râul Papai de-a lungul podului. În spatele podului din dreapta este o cale marcată. Trebuie să mergeți. După aproximativ 50 m traseul se întoarce spre stânga și merge în amonte de-a lungul afluentului râului. Popeye. După ce mergeți aproximativ 1,5 km, traseul trece printr-un vechi sit de exploatare. Apoi calea duce la cascada din tractul Grafskie Ruins. Din acest loc, calea merge spre dreapta și urmează paralela creasta stâncilor Manastirii.

După aproximativ o oră, traseul duce la cascada Mill.

decontare traseu nou - valea râului Big Hubley - Pass Papaysky (Arch) - tractului negru Aul - Popeye valea râului - casa de copii „Alpine“

timpul de funcționare 2-4 zile (în funcție de pregătirea grupului), nivelul de complexitate II, lungimea 45 km, diferența de altitudine + 750 m

În sat. Nou de la oprirea finală pentru a merge în direcția drumului principal către est, mergând spre cursul superior al văii râului Bolshoy Khabl. După 500 m de la marginea satului, drumul se ridică brusc. După urcuș, pe partea dreaptă, există o stâncă înaltă, o pantă maro, spre stânga, uneori acoperită cu arbuști de tăbăcărie a tăbăcării. În acest moment, drumul coboară considerabil. După o mică coborâre, sunt privite casele - aceasta este partea îndepărtată a satului. Nou, numit printre populația locală ca "Grushki". Aproximativ aproximativ metri prin furculița 800. La stânga, drumul urcă în sat. Pinul Grove. Trebuie să mergem mai departe. Apoi, pe toate colțurile și furci, ar trebui să rămânem pe drumul principal, este clarificat mai clar pe fundalul restului drumurilor și alunecat. Trebuie remarcat că drumul din această zonă este dificil de atins chiar și în vară, uneori se întâlnesc puddleuri cu adâncime mai mare de 1 m. Aceste obstacole ar trebui evitate de-a lungul marginea drumului, unde în locurile unde există trasee mici. După circa 8 km drumul traversează râul încă o dată, care din acest loc continuă spre stânga drumului și trece printr-un defileu îngust numit Poarta ursului. Acest chei este cel mai îngust punct din valea râului Hable. Aproximativ 1 km spre dreapta este un izvor și între copaci o bancă mică este cuie. Mai mult, la 1 km de primăvară, drumul trece din nou pe râu, anterior existând un pod de jgheab, de unde erau doar ruine. Înainte de bord, drumul spre dreapta, la 500 de metri de la rândul său, lasă o mică cabană de vânătoare, numită "Sakhalin Hut", în rândul populației locale.

În partea de sus a trece Papaysky la stânga și la dreapta lăsând drumul, principal și călcată - este îndreptată în jos, în valea râului în tractul Popeye Negre Aul. Mergem pe drum. Mai departe, pe toate furcile și colțurile, rămânem pe drumul principal, care curge pe valea râului Papaya. Dupa aproximativ 1,5 ore plecam spre ur. Black Aul. Acest loc este important să nu pierdeți, este ușor de recunoscut de către o furculiță clară în drumul principal merge la stânga sus Black River Valley, drumul nostru mai puțin ezzhena, merge dreptul de a Wade peste tatăl râu și merge spre aval. De asemenea, există o curățenie mare, în fața luncii, în apropierea căii de rulare, curge un curent curat bun. Din acest loc până la adăpost, mergeți aproximativ o oră. Drumul în locuri va merge direct de-a lungul albiei. La toate curbe și furci este necesar să păstrați drumul principal și să mergeți în jos pe râu. Adăpostul este în partea dreaptă a drumului, este imposibil să treci fără să îl observi. La stâncile Mănăstirile din adăpost trebuie să urmați calea descrisă în itinerarul anterior.