Epidaurus, Grecia - recenzie de autor, ore de funcționare, prețuri, colectare de copii

Kid reia

Epidaurul din antichitate a fost considerat un loc de vindecare - un fel de tip sanatorial de stațiune. Acest vechi „spital oraș“ este situat în partea de nord-est a Peloponez, într-un cadru pitoresc de pe coasta de est a Peninsulei Argolic. Astăzi, acest punct de reper este foarte popular în rândul turiștilor care au ales un loc de odihnă pentru Peloponez.

Slava glorie a lui Epidaurus a fost câștigată datorită lui Asclepius - zeul vindecării. Ca legenda, Asclepios a fost cunoașterea de vindecare de înțelept Chiron Centaur, iar când sa întors acasă, a început să trateze oamenii. El nu numai că a vindecat bolnavii care au venit la el, dar a avut chiar și darul de a învia morții. Cu toate acestea, grecii antici credeau ca pacienții să fie tratați nu numai medicina, dar, de asemenea, a primit în timpul spectacolelor de teatru emoții variate, care este una dintre cele mai eficiente, în opinia lor, metodele de recuperare. Poate că acesta a fost unul dintre motivele pentru construirea unui mare teatru în oraș.

A fost construită în secolul al IV-lea. BC. e. și a impresionat orice vizitator cu măreția sa și acustica perfectă. După ce a fost în acest tur, va fi capabil de a experimenta personal efectul acustic (în special tinerii vizitatori se bucura de activitate): așezat pe partea de sus a unui banc intr-unul din teatru, puteți comunica fără să ridice vocea, un om care va sta pe partea opusă. E uimitor, nu-i așa?

Teatrul a fost dotat cu mai mult de 14.000 de locuri. Diametrul său este stadiul de 20 de metri, în jurul cărora există 55 de rânduri de spectatori, dintre care 21 cu un număr de locuri pentru oamenii de rând și 34 pentru numărul mai mic de preoți și conducători. Scaunele destinate noii nobili au fost în primul rând și s-au deosebit de celelalte, deoarece erau făcute din piatră roșie și aveau o spate. Vizitatorii la teatru din cele mai vechi timpuri au luat cu ei vin, mâncare și așternut, deoarece spectacolul teatral a durat toată ziua. Pentru a evalua performanța actorilor, au adus cu ei și o mână de pietre - în cazul în care nu-mi place jocul, publicul pur și simplu le-au aruncat cu pietre și alungat. Actorii înșiși erau în măști mimice. Fiecare dintre ele a trecut doar o singură expresie, o emoție, și dacă în cursul unui spectacol de teatru a fost necesară pentru a merge de la bucurie la tristețe, actorul schimba pur și simplu măști.

Datorita dimensiunilor sale și grandoare teatrul antic din Epidaurus pe lista Patrimoniului Mondial UNESCO. Astăzi, în acest loc anual festivaluri de teatru, la care au participat oameni indigene din toată Grecia, precum și turiști. În plus față de teatru de la site-ul puteți vedea ruinele templelor dedicate zeului de vindecare, dintre piscinele cu ape termale, camera a servit ca o recepție pentru pacienți, precum și structura pentru evenimente sportive, care sunt aranjate în mod regulat.

Toată lumea poate vizita Muzeul Arheologic, care este aproape de ruinele teatrului (costul de intrare este inclus în prețul biletului). În el puteți vedea o mare colecție de instrumente chirurgicale cu care să faceți operațiunile, vă mulțumesc note care au fost făcute special pentru pacienții vindecați, imagini de piatră ale corpurilor vindecate.

Nu departe de ruinele orașului antic este orașul Ligurion cu un interesant muzeu de istorie naturală (deschisă de joi până duminică, de la 9:00 la 17:00), biserica bizantină Agios Ioannis-Elemonos și miceniene „piramide“ de-a lungul drumului de nord-est. La sud de săpăturile orașului provin zona de plaja stațiunii de Palea Epidaurus, în zona în care se poate vedea, de asemenea, un alt teatru antic, cu toate acestea, este mult mai mic.