Vesuvius cu mașina

am descoperit că, de fapt, mașina noastră se afla la 50 de metri de hotel. Se pare că am făcut-o. că trebuie să puneți noua mașină pe această platformă. Doriți asta? Aici suntem cu. în sus. Acolo începe aproape o piatră pură. Dar mașinile nu sunt vizibile. Pe stâncă de sus și spre dreapta se întinde. Spațiul arde cu pasiuni, cum ar fi erupția lui Vesuvius. ilustrate în imaginile adorate pe pereți. aripi de valuri, fugind de bărci, Vesuvius somnoros la orizont - această imagine este greu de uitat. ) înconjurat de palmieri, lămâi și flori. Nu erau aproape nici turiști și mașini. Doar localnicii se grăbeau.

sus nu a văzut? Marea, golful, Napoli, Vesuvius. insulă - vedere de sus. Frumoasă, desigur, dar nu așa. Un pahar de pahar de lamaie înghițit, cu vedere spre Muntele Vesuvius, era un model de corectitudine ideală.

acolo a fost. Se pare că parcarea mașinilor de închiriat și a sediului principal nu se află la aeroport. telefon mobil? Așa e. Prin urmare, comportamentul mașinilor pe șosea poate fi uneori dificil de logic. nu a fost, așa că imediat a urcat mașina la Templul lui Zeus - nu atât de mult pentru a rătăci în jurul istoric. Caserta, Vesuvius. Pompeii. oră (undeva în jurul prânzului) a venit la Vesuvius. Lăsând mașina în parcare, s-au mutat în sus. Drumul. într-o cafenea din apropierea ieșirii din apropierea amfiteatrului, sa întors în spatele mașinii pentru o parcare "de ruinare", a dat 10 euro.

Cel puțin aceste mașini. pe. Vesuvius. pentru 6 euro pe bilet (direct la box-office în fața lui Vesuvius.

pe o barcă de-a lungul coastei Amalfi - vulcanul Vesuvius - complexul palat și parc din Caserta. decent), o parcare neînțeleasă pentru mașini. nici un magazin, am văzut câteva standuri cu fructe. nu au mers niciodată, totul este mai mult în mașină. Și pe forumuri, pasiuni diferite sunt scrise despre obezbashennoy. înregistrate a doua zi seara, după livrarea mașinii. Apoi a zâmbit și a răspuns că totul era atunci. de îndată ce barca se acoperea, șoferul ieși din mașină și se repezi spre pasarelă. Tinere, în fața asta. curtea hotelului. Și în ciuda parcării mari, nu au existat zgomote ale mașinilor. Dar am dormit întotdeauna cu ușile închise.

a cumpărat bilete de avion, sa dovedit că mașina ne-a promis că a avut un accident, iar proprietarul vilei nu ne va putea. ne-a găsit altă mașină liberă. Numai am zburat la Milano și mașina a trebuit să fie luată. în valiză, șeful Arturiului ne-a tras în mod necorespunzător copiile deja ambalate în mașină. în mașină. în repetate rânduri săriți și ceva ce se deplasează din salon în portbagaj și invers. Mașina a fost. blocat într-o stradă Florentină îngustă din cauza unei mașini contra. În timp ce pluta se rezolva, la noi din spate. discutabil comportament. Arturio a parcat mașina în mod grăbit și a făcut astfel în mod activ întrebări.

ieșiți pe balcon cu o priveliște minunată la mare și la Muntele Vesuvius. Este vizibil și Napoli și Ischia. Mai jos este unul mic. Vesuvius. balcon pentru a bea o ceașcă de cafea, am descoperit că Vesuvius arată chiar chiar decent. Vârful a fost. ploile vin, și nu avem oa doua șansă să vedem Vesuvius, am decis imediat. de la locul campaniei de transport, autobuzul către Vesuvius a plecat de la amfiteatru, la care a urmat. Cu toate acestea, autobuzul a sosit curând la stație, judecând după semnele către Vesuvius.

De data aceasta am venit la Roma din Tivoli. Am parcat mașina lângă stația BARBERINI, dar deja trebuia să ne întoarcem la mașina parcată. dar drumul nu a fost lung. Roma ... Stoarcerea constantă prin mașinile bibicatoare. adică cicliști, oameni cu coarne. mâneci. Prin urmare, nu am știut că mușchiul lui Vesuvius se închide la ora 16:30, i. E. mult mai devreme decât Pompei. un parc natural - începutul ascensiunii muntelui Vezuviu - am venit un vile foarte respectabil: am decis ca pietre negre de pe marginea drumului - este ponce muntelui Vezuviu:

ELECTRIC VEZUVIANA. Rămânând la SAN ANIELLO. la un ton entuziast, descriind Campania. Vesuvius. care a erupt în mod repetat și în fața vechilor. mână în lateral și traversând cu mândrie strada - mașinile s-au oprit la fel de frumoase. Imediat. Vesuvius. evident, a dus turiști la Vesuvius. ori, ca și când mașinile de timp își roteau roțile. Drumul este clar și familiar: din nou, trenul din Vesuviana. arată din nou casierul nostru. ginere - în spatele tejghelei, serviți. Unul - pentru mașina de cafea. două vinde prăjituri. Sunt mereu scurt.

în stânga din spatele parapetului de deasupra parcului este o panoramă magnifică a lui Vesuvius. Apoi, alea a coborât la mare în fosta. Vesuvius. Cerul albastru neclintit, marea strălucitoare, casele colorate din Napoli, vasele cu două capete ale lui Vesuvius. Vesuvius și întregul Bayisky, sau napolitan, golful, iluminat de razele soarelui în ascensiune, au fost arătate în. condiții de filmare care, de obicei, partea de sus a lui Vesuvius este închisă de un voal nor, iar insula Capri, văzută. AD a murit la erupția vulcanului vecin Vesuvius și a fost complet acoperită cu lavă și cenușă. Deja. S-au mutat mai departe de-a lungul orașului spre vest spre Vesuvius și au părăsit zidurile Templului de Fortune pe partea dreaptă a dealului.

Urmărim aeroportul cu mașina spre Positano. Dacă nu pentru ultimele 40 km, atunci drumul ar dura 2-3. restaurante și cafenele. Aici, străzile și mașinile înguste se deplasează cu dificultate în jurul orașului, încercând să nu se prindă. Pentru a naviga la Ischia aproximativ o oră, barca pleacă la ora 9:30. Pe drumul pe care îl admiram pe Vesuvius și pe conturul lui Capri. și conduceți mașina de-a lungul întregii coaste de vest. S. pe Capri și Ischia. Există, de asemenea, o vedere a lui Vesuvius. Lasăm mașina în hotel, tk. este imposibil să iei o mașină cu tine la Capri. Un astfel de privilegiu are. mare, o vedere a siluetei conice a lui Vesuvius. Vila a fost cel mai luxos palat.

"Boot"), inspectați orașul, închiriați o mașină. Ne coboram spre sud: Napoli, Pompeii, Sorrento. dar uneori și timpul. Cine a spus că mașinile de timp nu există? Și nimic nu trebuie inventat. Drumul către Sorrento pe fundalul lui Vesuvius. În primul rând, am închiriat o mașină. ordonată, în mod firesc, în avans. Ne uitam la Ford. autostrada, trei ore, inclusiv o oprire. Masina ruleaza usor, sportiv, fara overclockare si frânare. Golful, în stânga - un uriaș, mulți kilometri de noi, care însoțește, Vesuvius înșelător de bun-natură.

zbor pentru 30 de minute, dar am zburat în jurul perimetrului Vesuvius și am admirat din nou Napoli de sus. Deoarece există zone în care autobuzul și mașina nu se pot despărți. astfel încât toți să treacă pe cale amiabilă. Plus. munții, drumul este mai puțin atrăgător, plus mașina este un Mercedes cu 8 locuri, a condus bine. Când m-am uitat. o adevarata iad turistic - o multime de vapoare, turisti, masini. Primul nostru obiectiv este cel mai înalt punct. Vesuvius + Herculaneum (pentru o zi) Inițial, doar Vesuvius a fost planificat. și dacă forțele rămân, atunci Herculaneum. Am reușit, dar.

transferul de la aeroport care costa 120 de euro și închiriază o mașină într-un birou local pentru câteva zile. la fața locului pentru a scoate mașina mai scumpă, iar noutatea flotei auto locale nu strălucește. Masina ne costa. Criteriile de selecție au fost prezența unei mașini de spălat și a unei curți verzi. Amândoi au fost aici. Nu ai o mașină. probabil vă puteți simți abandonat, dar dacă aveți o mașină toate aceste momente. Mare, am mers și cu mașina. Nu pentru că e departe, am trecut într-un fel pe jos, dar apoi. Roma cu toate consecințele, vila DO Este, vulcan Vesuvius. Cu toate acestea, pe loc, ne-am îmbolnăvit cumva.

vile, o dată îngropate sub cenusa lui Vesuvius. și acum disponibil pentru inspecție, medieval. Stop - mică zonă de observație cu vedere la Vesuvius (N 40.69038 ° E 14.45892 °). Este păcat că pentru. există întotdeauna o agitație! Este de înțeles: vederea lui Vesuvius. Golful Napoli, apusul în Sorrento și totul. Poți să stai în tăcere, aproape tete-a-tete cu Vesuvius. Așa că am stat aproape o oră. Și ce fel de magie. doar să ia o fotografie a peninsulei Sorrento și Vezuviu (bine, este imposibil să ne păzim de asta. Sorrento și Golful Napoli cu Vezuviul mândru. și jumătate din insula Capri. Nu sa întâmplat.

de către transportul public, și chiar de coastă nu am condus cu mașina, înspăimântați de drumurile înguste. Mașina a fost parcată la intrarea gratuit, deși a declarat a fost plătit de parcare (10 euro pe zi. Pe stânci de coastă. Calea se află de-a lungul autostrăzii. Când lumina pentru a merge în apropierea mașinii nu este teribil. De două ori privit de la fereastra unui accident de mașină. Mașina asa sa obisnuit cu peretele casei, că bara de protecție. atașați masina la parcare în city.'ve fost în căutarea de plată automată, a venit la secția de poliție. am început să se miște, părăsită. Mai presus de toate splendoarea orașului antic în depărtare puteți vedea Vezuviu.

Partea de la Salerno a trecut de-a lungul drumului, de-a lungul valei lui Vesuvius. dealuri verzi și sate mici, atunci. aproape de stâncă sau de partea laterală a mașinii care se apropie. sau chiar mai abruptă, autobuzul care se apropie, în totalitate. nu se potrivesc greu în rotiri ascuțite și cu mașinile care se apropie. Stăpânirea conducătorilor auto este atât de vie. Înainte s-au văzut vârfurile muntoase ale insulei Capri, iar în urmă, într-o ceață puternică, contururile lui Vesuvius. insula Ischia, Napoli și conturul lui Vesuvius. Ai putea sta în cafeneaua de pe puntea de observare. era împrăștiată, iar Napoli era deja clar vizibil, iar contururile lui Vesuvius se ridicau deasupra apei.