Trecerea jocurilor!

Tomb Raider: Aniversare

Voi începe cu o scurtă introducere. Deci, vreau să vă atrag atenția asupra faptului că în pasajul meu nu există locuri în care să fie localizate obiecte de artefacte și relicve, va trebui să le căutați singur. De asemenea, nu există o descriere a trecerii patrimoniului lui Croft, dar cred că acest lucru nu este un obstacol. La urma urmei, fanii adevărați nu le pasă de nici un fel de artefacte, ci de procesul jocului. Vreau de asemenea să spun că nu voi publica trecerea prea multe detalii, este deci nu interesant, cel puțin până când ceva pentru că trebuie să se gândească la tine, dar nu vă faceți griji toate cele mai dificile momente ale jocului vor fi descrise. Deci, noile aventuri ale celei mai populare eroine a jocurilor pe calculator încep.

2. Orașul Valkabamba
Mergeți înainte și umezi ursul, săriți pe stâlp, coborâți în jos și urcați pe perete (spre dreapta, desigur). Treceți la cel de-al doilea pol și de acolo spre vârf. Plecăm în orașul Valkabamba. Faceți viața mai ușoară pentru animale și săriți în apă. În apă, înotați și găsiți pârghia subacvatică, trebuie să fie coborâtă, apoi să plutească în sus. Dacă vrei să tragi la ușă și să se deschidă, sări peste culoarul din partea de sus. Când vă aflați în fața dvs., trusa de prim-ajutor va minți. Trebuie să mutăm cutia, va fi o cheie și cartușe. Întoarceți-vă la piscină, deschideți ușa cu cheia și ucideți lupii. Aici sunteți la poalele templului. Treceți prin rotiri în ambele coridoare, săriți, rotiți pârghiile mecanismului de deblocare. Poarta este deschisă. Du-te în templu, mergeți în jos pe culoar, săriți de cealaltă parte, de pe pantă, luați stâlpul, săriți pe jurnal și dincolo de el. Ajungeți în jos și în afara saltului de pe perete. Doamne, darts din nou. Prin saltul jurnalului spre cealaltă parte. Adu-ți respirația și pregătește-te după o scurtă jogging pentru a vedea una dintre cele mai frumoase locații, nivelul este trecut.

4. Mormântul lui Țapăpek
Trecem înainte și sărim pe stâlpi, în fața ochilor noștri o cameră dărăpănată. Mergem în pasaj cu un imens bolovan și imediat ne ascundem în spatele zidului, nu vrei ca o asemenea frumusețe să fie zdrobită de molecule. Grilele se închid, dar veți avea posibilitatea de a folosi stâlpul, mutați-l astfel încât să puteți ajunge la stânga (dacă stați cu spatele la cele trei bare), săriți și mergeți în pasaj. Săriți pe pervazuri și bușteni, ieșiți într-un nou pasaj, podeaua de sub tine se prăbușește și câțiva lupi decid să vă facă un șnetsel, dar complotul este conceput în sens invers. Trageți cutia de deasupra și împingeți-o spre coloană. Urcați coroanele și stâlpii în sus, de la saltul jurnalului până la centru și până la pârghie. După aceea, reveniți în hală cu 3 bare închise și repetați procedura cu postul, doar de această dată în direcția opusă. Pe stâlpul de pe partea opusă, evitând săgețile urâte, pe pereți, până la următoarea trecere. Du-te în hol, folosind cârligul, săriți la o înălțime mică în centru. La stânga, pe pervazuri și așa mai departe pe levier. Întoarceți-vă în hol cu ​​3 baruri. În apropierea pasajului din stânga, puteți urca cornișoarele spre coloană. Acum trageți suspensia și utilizați cârligul pentru a trece la ultima pârghie. Împingeți-o și coborâți. Grilele sunt deschise. Du-te de-a lungul culoarului și intra în camera tronului. După ce Lara ia un lucru ciudat, totul va începe să se prăbușească. Ajungeți la aceeași cale care a ajuns la acest nivel. 1 parte din joc este trecut.

GRECIA
1. Capriciul Sfântului Francisc
Deci, acum, în Grecia, în opinia mea, este mult mai plăcut decât Peru, dar este mult mai greu. Să continuăm, să ucidem leii flămânzi. Urmați coloana din dreapta sus, faceți salt la stânga. Apoi treceți la cea mai apropiată coloană. Folosind un cârlig magnetic, fugi de-a lungul peretelui și mergi mai departe. Pe perete veți vedea o gravură cu semne pentru fotografiere. În partea stângă a sălii veți vedea un prompt (similar cu imaginea cu semne care dintre obiectivele este necesar să se lovească). Când se deschide ușa, dă-i drumul. Utilizați cârligul pentru a sari pe platforme până când intrați în cameră cu aceeași imagine pe podea. Amintiți-vă etichetele. Reveniți la imaginea de pe perete și setați o nouă combinație. Grila se va deschide, puteți arunca mingea în jos. Este necesar să o conduceți în gaura din centrul podelei. Grila de sus se va deschide. Du-te în cameră și coborâți pârghia. Ușa se va deschide. Omoara pisicile de lei. Apoi rotiți mingea în celălalt nivel. Iditol în pasajul din spatele grilajului deschis. Ai într-o sală uriașă (locația Galima în joc ca și pentru mine), în cazul în care veți avea nevoie pentru a obține patru cheie. Salt la structura în centru, cu ea - proeminența de pe partea opusă de la ea - la polul disjunctorului, coborâți-l. Du-te jos și cârlig pe coloană, trageți - va cădea. Du-te pe pod și ajungi la al doilea comutator. Apoi, din structura centrală, săriți mai jos și trageți țintă pe perete - o platformă mică va apărea. Săriți pe ea și ajungeți la ușa deschisă.
Hefaistos
Coborâți comutatorul, grilă se va prăbuși pur și simplu. Urcați pe margini și mergeți drept de-a lungul coridorului până când intri în hol cu ​​o minge care emite fulgere. Apăsați ușor fiecare dintre cele patru butoane de pe podea, încercând să nu cădeți sub fulgere. Puneți cutia sub ciocan, iar ciocanul cu o lovitură va rupe cutia. Setați cele două statui în găurile de pe podea. Faceți clic pe butonul din apropierea ciocanului și când cade - urcați rapid la vârf. Puneți cutia pe podea și puneți ultima figurină în poziție. Răsuciți fețele statuilor spre centru. Pasul pe butonul din podea - se va deschide gratarul. Luați cheia. Coborâți comutatorul și agățați-l rapid până la gratar deplasându-vă în sus, decuplați-l la punctul de sus. Ieșiți în holul principal, coborâți chiar sub ușa deschisă, trageți blocul din perete, sariți pe el și ajungeți la ușa lui Poseidon.
Poseidon
Du-te pe ușă pe același principiu ca și Hephaestus. Trage șobolanii, sări în piscină, coborâți comutatorul și veniți în hol. Pe coloana din centru, coborâți comutatorul. În spatele laturii deschise, luați un artefact. Urcați pe margini și trageți cutia pentru a ridica nivelul apei. Sărind în apă și coborâți comutatorul de pe coloana centrală. Va apărea o plută. Setați unitatea înapoi pentru a reduce nivelul apei. Eliberați plută cu un cârlig. În partea de sus este o nișă în care trebuie să urcați dintr-o plută. Prin urmare, puneți o plută cât mai aproape de ea și ridicați nivelul apei până la vârf. Din plută, săriți în nișă, mai departe de margini și luați cheia. Coborâți nivelul apei și înotați la ieșire. Pleci în sala principală. Săriți opus și chiar sub ușa lui Poseidon la comutator și coborâți-l. Treceți în jos și activați ultimul comutator. Din blocul din centru, sariți pe margine, apoi înălțați, înclinați colțul și treceți pe scară. Urcați pe margini în sus și săriți de la comutator în partea de sus spre ușa Atlasului.

atlas
Mergeți înainte și rotiți cercul. Sări peste abis și urcați în stânga, unde coborâți comutatorul. Acum du-te la statuie cu mingea, la o distanță când poți atinge țintele. Trage și alerga la abis, sări la cealaltă parte cu un pol. Acum înapoi, luați cheia și coborâți al doilea comutator pentru a închide platforma. Folosiți polul pentru a vă întoarce prin ușă. Pleci în sala principală. În perete puteți observa două cuști, în spatele lor există truse de prim ajutor. Când ajungi la vârf cu ajutorul celulelor și a coroanelor, du-te în ușa lui Democles.
Demokl
Aceasta este cea mai grea cameră din toate. Utilizați cârligul pentru a scoate blocul și pentru a intra. Trebuie să iei cheia. Acum, de-a lungul pantei, urcați și activați comutatorul. Mergeți într-o altă cameră, treceți ușor prin săbii și activați încă o dată. Salt la coloana mică și de la ea mai departe de-a lungul mare. Cu ajutorul cârligului, ajungeți la al doilea rând de coloane și apoi la mecanismul de deblocare. Pleci în sala principală. Acum aveți toate cele patru chei, introduceți-le în partea de jos și veți ajunge în Colosseum.

4. Mormântul lui Tihon
Phew, ce nenorocire, această locație nu pot rezista, chiar organic. Și v-ar plăcea să urcați în canalizare? Din nou, părăsesc subiectul. Ne întoarcem la Lara Croft. Ei bine, atunci. Verificați și înotați sub statuie. Apoi - în dreapta, în stânga. Din nou spre stânga, apoi spre dreapta. Împingeți cutia în interiorul camerei, urcați pe ea, coborâți comutatorul. Pleci în sala mare. Du-te spre dreapta și săriți pe stâlp, apoi utilizați cârligul în continuare. Deplasați-vă în jurul perimetrului camerei. Când ajungeți la primul sertar, aruncați-l jos. Treceți mai departe. Puneți al doilea sertar în jos. Salt la piscină. Puneți sertarul căzut acolo. Mergeți în jurul piscinei, pe măsură ce rotiți a doua roată, care va elimina apa din piscină și arunca o altă cutie. În colțul bazinului puteți urca. Utilizați cârligul magnetic pentru a ieși din piscină. Umpleți-o din nou. Trageți pluta într-unul dintre coridoare. Urcă pe scări de lemn la coloană și mod familiar ajunge la nivelul de început în cazul în care se rotesc roata, care va ridica nivelul apei la maxim. Acum, din plută, puteți săriți în pasaj. Învârtiți în jos și apăreați în peșteră. Divează din nou și înoate în față și în dreapta. Veți fi lângă templu. În apa de la capătul pasajului există un întrerupător, activat. Se deschid ușile mormântului. Intrați și urmăriți filmul. Acum trebuie să te descurci cu doi cenți. Pentru a vă proteja de razele lor transformându-se în piatră, aruncați un cârlig. Este necesar să scoateți scutul și să-l folosiți. După ce centaurii sunt terminați, vă puteți mândri în siguranță cu descoperirea unui nou nivel.

2. Obeliscul din Kamun
Intrați în holul cu obeliscul, coborâți pârghia din dreapta și luați Ochiul lui Horus. Săriți în apă și intrați în trecere, treceți prin ușile de închidere. Rulați în camera următoare și săriți pe comutator în centru. Rulați rapid înapoi pentru a prinde polul în creștere. Salt la stânga și în sus pe margini. Pe platforma în mișcare, săriți pe cealaltă parte. Salt înainte și prin coloanele din centru urca în sus. Apoi săriți la perete și utilizați cârligul pentru a merge mai departe. Treci la trecere. Omoară mumia. Săriți de-a lungul polilor descendenți în cealaltă parte. Du-te în camera cu obeliscul, sări la dreapta și coborâți comutatorul. Acum mergeți la stânga intrării în cameră, în grila deschisă. Săriți între lame și treceți. Coboară pe pantă lungă și termină mumia. În nișă, activați pârghia. Trageți cutia din nișă și săriți de pe ea pe margini. Utilizați cârligul pentru a urca mai sus. Săriți mai sus și pe platformă. Urcați pe margini, săriți cu un cârlig prin lamele la comutatorul cuțitului și de la comutatorul de deasupra. Acum sări la stânga prin lame și înapoi pentru a leagă să se agațe de marginea de deasupra. Săriți cu un cârlig prin două lame și respirați. Săriți cu ajutorul cârligului și urcați în pasajul de la capătul căruia coborâți comutatorul. Săriți în apă, urcați scările în colțul obeliscului și mergeți la pasajul cu scarabeul. Săriți prin lame și uși și ieșiți în noua sală. Coborâți aproape până la capătul inferior și intrați în pasaj, săriți între lame și stâlpi, evitând ușile. Coborâți ultimul comutator. Întoarceți-vă la hol cu ​​lame, urcați pe margini și blocați în sus. Începeți cu blocul din colț, după care faceți clic și treceți la blocurile din care vă veți întoarce la trecerea din care ați venit. Ieșiți în hol cu ​​obeliscul și colectați toate elementele de pe cele patru laturi. Se va deschide grila de sub obelisc. Săriți în apă și înotați acolo. Ieșiți, coborâți pârghia și urcați-vă pe scări în salonul familiar cu statui. Așa că am revenit la început. A alerga de-a lungul culoarului în hol cu ​​obeliscul. Unghiul centaurului. Introduceți obiectele în canelurile dorite. Poarta sa deschis.

3. Sanctuarul Sionului
A alerga înainte. În cameră veți vedea 4 coloane care pot fi rotite. Rotiți-le astfel încât imaginile să se uite una la cealaltă și să coincidă cu imaginea de pe perete. În același timp, sunt transformate numai cele mai apropiate 3 coloane. Când faceți acest lucru, blocul se va ridica. Urcați-o, săriți pe blocuri și pe scări. În continuare trebuie să sari prin ușile de închidere. Ieși în hol cu ​​o sfinxă. Du-te pe scări spre dreapta, alerga în partea opusă a sălii și urcă pe scări și săriți spre dreapta. Mergeți în jurul perimetrului camerei și ajungeți la comutator. Activați-l. Du-te la pasajul apropiat. Sari pe stalpi si iesi in hol. Aici este necesar să omiteți 4 panouri. Panoul din stânga din stânga omite penultimul, deoarece numai de la el poți sări la stânga din stânga. Odată cu ridicarea obeliscurilor, puteți urca. Pentru a ridica panoul deja coborât, utilizați cârligul. După aceasta, urcați și activați comutatorul. Acum, ușa cu camera unde este amplasată prima cheie Ankh este deschisă. Mergeți și luați-o, imaginând mumia. În partea de jos a zăbrelelui, mergeți în jos și mergeți acolo. Du-te înapoi în sala mare și urcă din nou pe scări, numai acum spre stânga. Treceți la eșec, apoi urcați pe coloane, ajungeți la trecere, activați pârghia și continuați. Veți cădea în aceeași cameră ca cea precedentă, cu o mică diferență în faptul că acest lucru este chiar mai ușor. Coborâți patru panouri, extindeți podul, luați a doua tastă și treceți prin pasajul din partea de jos. Acum, când ambele chei sunt primite, folosiți-le la ușă între labele Sfinxului. Introduceți ușa și rotiți-o până jos. Se arunca în piscină și se activează pârghia dintre statui, ceea ce va reduce nivelul apei. Pe statuia din stânga urcați în sus, îndoiți-vă piciorul și ajungeți la ghicitoarea cu patru scarabe. Shot-le ca acestea sunt pictate pe podea. Urcați pe scări și pe margini treceți. Când săriți pe comutator, grila va scădea. Se închide pentru o vreme. Înotați, priviți imaginea de pe podea sub apă și repetați-o pe partea de sus. Urcați în partea de sus și activați maneta. Nivelul apei va crește din nou. Ieși prin piscină în statuia din stânga sus. Ieșiți în hol cu ​​coloane și faceți o grămadă de ciudați. Urcați pe rândul drept al coloanelor și ajungeți la primul castel. Utilizați Siona. Din nou, urcați pe prima coloană, apoi pe următoarea și folosiți cârligul pentru a sări la rândul din stânga al coloanelor. Du-te la cel de-al doilea castel, utilizați a doua parte a Sionului și intrați în ușile deschise. Toate în Egipt nu aveți nimic de făcut, mergeți la insula necunoscută Natla.

3. Conflictul final
Acesta este sfârșitul noilor aventuri ale lui Lara Croft 9. Dar vom fi hrăniți că dezvoltatorii vor scrie o nouă parte cât mai repede decât aceasta, adică după un an. Vedeți filmul. Acum trebuie să lupți cu cel mai mare și mai mare monstru din joc! Utilizați adrenalină dodge și headshots. Când odihna monstru, du-te la ușile deschise. Săriți pe platforme, coloane, coborâți pârghia și ieșiți în hol. Aici, coborâți încă o pârghie, și mai departe în camera cu piscina. Coborâți comutatorul cuțit sub apă și urcați pe platforma proeminentă. Împingeți caseta în jos, săriți și mutați-o pe stâncă. Urcă-te. Sari pe margini, ca să nu te arzi, să sară și să te agiți din nou. Utilizați cârligul pentru a sări mai departe. Veți găsi în camera următoare. Salt la panoul care va coborî și trage imediat la ținta deschisă. În această încăpere există încă două astfel de panouri, trebuie să faceți același lucru. După aceea, se arunca cu capul în piscină și înotă de-a lungul culoarului. Urcă-te. Fugiți și treceți prin curenții de lavă. Aici totul este simplu. Du-te în hol și urmăriți filmul. Ultimul sef este Natla. Poate cea mai ușoară dintre toate. Trage doar când nu mai poate zbura - fixați-o în mod standard cu capul de cap. Vedeți filmul final, nu uitați să apăsați butoanele.

Asta e tot, deși nu, nu toate, pentru gustarea pe care ai lăsat-o de la Lara. Ce altceva pot spune în concluzie, jocul este doar BOMB, sper că pasajul meu v-a ajutat, deși personal nu-mi place să folosesc astfel de lucruri. Dar sunt gata să-i ajut pe aceiași fani ca și mine. Dacă aveți întrebări, scrieți la [email protected]

Creat și postat de CheMax de Kelevra sau Gizmo.