Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

Când te plimbi de-a lungul digului din Napoli. vizionați tot timpul cade pe unul dintre cele mai renumite locații geografice din Italia - vulcanul Vesuvius (Vesuvio). După ce ne-am uitat la frumosul și misterios Vesuvius, am hotărât cu hotărâre fermă că astăzi este cea mai bună zi pentru auto-cucerirea următorului summit. Predicația noastră a fost susținută și de prognoza meteo - cerul va fi în ceață toată ziua, ceea ce înseamnă că căldura epuizantă este anulată astăzi. 🙂 Plimbarea la Vesuvius a fost pentru noi una dintre punctele principale ale traseului din această călătorie. Această rută poate fi combinată cu câteva locuri interesante.

Am decis să luăm trenul Circumvesuviana de la gara Porto Nolana pentru a evita mulțimea de oameni care sta la următoarea stație - Napoli Centrale. În biroul de bilete a cumpărat bilete la stația Ercolano Scavi și drumul! Trenurile din Italia sunt destul de confortabile, ceva asemănător cu al nostru. Periodic alerga prin băieți și fete care cântă cântece care afirmă viața. Doar că există o mare diferență: biletele nu au fost verificate de noi, deși am folosit zilnic serviciile feroviare. Totul este construit pe încredere.

De fapt, majoritatea turiștilor care doresc să admire nu numai craterul vulcanului și priveliștea superioară, ci și supraviețuit după erupția orașului, merg la Pompeii senzațional. De altfel, vom merge și la Vesuvius de acolo, dar când ne odihnim în Santa Severa. sa întâlnit cu un arhitect local. El ne-a sfătuit să ne uităm fără probleme la Herculaneum: acolo sunt mai puțini turiști, iar orașul antic însuși a supraviețuit mai bine, în afară de aceasta, vulcanul este de asemenea mai aproape de aici. După 45 de minute am mers la stația Ercolano pentru a vizita Herculaneum.

Herculaneum

Deci, suntem aici. De îndată ce au părăsit platforma în oraș, ei au acordat atenție numeroaselor companii care ofereau să cumpere bilete pentru autobuz, care vor duce la vulcan și înapoi pentru 20 de euro pe persoană. Din moment ce am avut deja un plan concret în capul nostru, acest serviciu nu ne-a interesat.

Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

Mai întâi au decis să se uite la Herculaneum. Pe întregul teritoriu al săpăturii trece un pod din care se poate obține o idee generală despre expoziție. Sincer, nu suntem iubitori deosebiti de studierea aprofundata a oraselor pierdute, asa ca am decis sa nu mergem direct in orasul antic.

Ceea ce este cel mai interesant este să aflăm că orașul antic este deschis doar la cea de-a cincea parte. Restul este construit de un oraș modern, iar pentru a studia restul este necesară reinstalarea în masă a locuitorilor, ceea ce, strict vorbind, nu este o sarcină simplă. Poate că orașul rămas va rămâne pentru totdeauna, cine știe cât de bine ...

După o privire bună la antichitate, ei au decis că va fi timpul să meargă la obiectivul lor principal pentru astăzi - o plimbare la Vesuvius. Seryozha a pus calea spre Navitele, sa dovedit că a fost un drum lung de parcurs, de aproximativ 14 km.

Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

Cine știa câte aventuri ne așteaptă. Dar nu voi merge înainte. La început am mers pe străzile înguste ale orașului.

Pe drum am trecut prin piața principală din orașul Ercolano. Vechea bazilică Santa Maria de la Pugliano atrage atenția specială aici. Înăuntru, nu am mers pentru a nu se abate de la obiectivul principal - pe jos la Vesuvius.

Plimbare la Vezuviu

La început ne-am mutat de-a lungul unor străzi destul de plate, din toate părțile cu mașini, magazine pentru locuitorii locali, în mod evident, au ieșit pe piață și, treptat, panta a început să crească.

Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

Casele cu mai multe etaje au fost înlocuite cu case private, trecătorii au devenit mai puțini și mai puțini. Și în capul meu am atârnat ideea că 14 km este un nonsens complet pentru astfel de vagabonzi ca și noi.

Oboseala fizică nu a venit încă, am fost mulțumiți de creșterea și înflorirea cactusului tot timpul. Am privit în grădinile caselor particulare, am fost surprinși de acuratețea proprietarilor și de tot felul de decorațiuni ale parcelelor de uz casnic.

Treci peste oglindă și nu te uita la tine înșivă pentru fiecare fată, bine, aici nu am putut să ne surprindă încă foarte proaspătă și plină de energie.

Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

După un timp, peisajul a început să se schimbe, am fost înconjurați doar de natură și, ocazional, am depășit autobuzele, aducând turiștii în vârful vulcanului. În depărtare, Vesuvius putea fi văzut și, din anumite motive, era un sentiment că el nu se apropia mai mult.

Pe traseu se pot întâlni statui moderne. De exemplu - figura unei fete, care, aparent, încă a reușit să urce la vârf. Desigur, având astfel de picioare, procesul de ridicare ar putea fi mult mai ușor. 🙂

Și acest om nu a fost în mod clar în stare să se ridice și a decis că puteți rămâne aici.

Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

Totul este mai abrupt și mai abrupt

Treptat, ne-am urcat pe deal. Vederea orașului Napoli și a zonei înconjurătoare se îmbunătățea. Dacă doriți, puteți lua în considerare apartamentele noastre pe malul apei.

Calea spre Vesuvius ne-am plimbat pe locuri foarte pitorești, pe lângă clădiri abandonate, transport, acest restaurant a atras odată o grămadă de turiști, iar acum în raion există doar câini răi.

Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

Pe drum spre partea de sus a marcajelor sunt realizate cu vopsea albă, indicând câte km sunt lăsate la crater. Ei au adăugat o anumită entuziasm aventurii noastre.

Aproximativ, când am ajuns la vârf, aveam cam 2 kilometri, o mașină ne-a oprit lângă noi. Șoferul a decis să întrebe dacă era încă departe de a merge. Aparent din exterior ne-am arătat destul de asemănătoare cu localnicii. 🙂 La început am vorbit engleza. Am primit o ofertă bună pentru a vă aduce la destinație. Sincer, am fost foarte fericit, pentru că Urcarea noastră sa întins de la planificarea a două ore la trei și jumătate. Picioarele au trădat prost. În timp ce Seryozha sa gândit la asta, am sărit deja în mașină. 🙂

Sa dovedit că această familie este ciprioții cu rădăcini istorice din Georgia. Am închiriat o mașină în Roma și am studiat Italia. Oameni foarte pozitivi și ospitalieri. Câteva minute mai târziu, eram aproape de intrarea în crater. Costul de trecere este de 8 euro.

De-a lungul timpului, drumul către crater a devenit deja și chiar mai abrupt.

Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

Și, în final, craterul. Se spune că câteodată poți vedea cum fumează. Nu am observat nimic de genul asta. Din fericire! Există o cale în jurul craterului și chiar o cafenea unde puteți cumpăra încălzire și băuturi calde.

La vârf a fost atât de rece și de vânt. Oamenii pregătiți erau în jachete și pălării. Și am luat cu mine doar o bluză subțire ... Ei bine, cele mai bune haine pentru o femeie sunt brațele unui bărbat iubit. Și m-au salvat cu adevărat.

Dar când privești în Napoli, Herculaneum, Marea Mediterană uită totul, chiar și despre un astfel de frigider. Vederile într-adevăr agită imaginația.

Pe jos la Vesuvius de la Herculaneum

Noii noștri ciprioți familiari ne-au invitat să mergem cu ei în jos cu mașina, dar am decis să rămânem puțin mai mult și să ne bucurăm de opiniile cu cea mai bună viziune a regiunii. Totuși, nu atât de des mergem la Vesuvius. Am vrut cu adevărat să arunc o privire la tot aici și să fac o fotografie.

Am coborât din vulcan mult mai repede decât am urcat. La 2 ore de la începutul călătoriei, eram deja la gara Ercolano.

Oboseala în picioare va trece, iar amintirile ascensiunii către vulcan vor rămâne cu noi pentru totdeauna!

Prieteni! Nu întârzia descoperirea de locuri noi și minunate pentru mai târziu, până la momente mai bune!
Aflați cele mai bune prețuri pentru zborurile din oraș și cazare în formularul de mai jos.
Planificați și realizați călătoria visurilor dvs.