Blogurile "amour port" Luni - zi de cumpărături

Am dormit până la masa de prânz, planuri, cu excepția cazului în care am ajuns acasă repede, nu am fost a doua zi. A rămas să meargă și să-și petreacă ultima coroană cehă, nu-i așa, nu zona euro din nou retragerea ratei încrucișate din cardul de economii și recalcularea rublelor de cheltuieli în minte. Deși știam că trebuie să plec bani pentru un zbor de întoarcere, nu știam ce, deci nu cheltui prea mult bani.

Blogurile

Hostel Chili. În general, nu rău, dar puteți găsi și mai bine.

Nu la momentul potrivit.

Am comandat un taxi pentru aeroport mâine dimineață. Și m-am dus la o plimbare de-a lungul drumului undeva la centrul de cumpărături, unde am fost trimis la pensiune. Schimbul de numeroase monede sa întâlnit la fiecare pas. Mai ales peste tot rusinea de a emite pe o bucată de hârtie șecheri israelieni. Transportul în Praga este foarte bine dezvoltat, dar nu am mers niciodată pe tramvaie de orice fel și ani de producție.

Gara principală.

Înăuntru nu este mai rău decât la aeroport

Casa de dans - o clădire de birouri din Praga, în stilul deconstrucției.

De asemenea, în oraș a fost descoperită o linie de metrou. Bicicletele din capitală nu erau suficiente și pentru ele nu existau aproape nicio structură de biciclete, căile și parcarea erau în trecut. Prețurile pentru totul la rând sunt destul de acceptabile. Puteți mânca oriunde, în mijlocul mai multor cafenele și restaurante, de la turismul special până la simplu. Localul ceh a lăudat berea, după germană, nu a fost foarte gustos. Deci, acest stereotip este distrus. Bucătăria chinezească în Praga este teribilă și chiar foarte diferită față de bucătăria chineză de gatit. Se pare că aici trăiesc și pregătesc chinezii din a treia generație, care nu erau în patria lor.

Blogurile

Parcul de biciclete, ca arta

Nu au putut veni mai devreme.

Copie cehă de feluri de mâncare chinezești, deși orezul este similar

În mod imperceptibil a trecut ziua, sau mai degrabă jumătate, eu și Andrei am făcut un cerc de onoare în locurile de slavă de ieri. Nu mai este nici o urmă de la festival. Fără gunoi, fără corturi. Este trist, dar eram acolo. Astăzi a fost luni, oamenii au lucrat, pe stradă erau mai puțini turiști, și foarte puțini locuitori, chiar Podul Carol arăta pustiu. Totul, e timpul să dormim, mâine, la ora 6 dimineața.

Dimineața, de câte ori am văzut personal somnoros în pensiuni diferite, toate arată la fel. Un șofer de taxi, sau mai degrabă un șofer pe o roabă abruptă, ne așteaptă deja la intrare. Oh, da, este un Mercedes întreg de clasă reprezentativă, cu un salon de piele ușoară și alte lucruri plăcute. Încărcăm pungile în portbagaj, rucsaciile din spate se duc la aeroportul internațional din Praga Ruzine (Ruzine).

Blogurile

Aici trebuie să râdeți de voi, cazul a ieșit din acest lucru: cu taxiul exista un aranjament de plată de 350 CZK. Este undeva 550r. Costul normal, luând în considerare bagajele și dimineața devreme. Cu toate acestea, când am plătit, am făcut-o, au dat trei bucăți de hârtie pentru o sută de coroane și o denominație de 50. Șoferul sa uitat la mine ciudat, a spus bine și a făcut obiectul unui dumping. După aproximativ 30 de minute, mi-am dat seama că cehii nu au o hârtie cu o valoare nominală de 50 de coroane. Am dat 50 de euro. Ei bine, vine prețul de la Moscova pentru călătorie. Chiar nu a fost păcat, noi toți mergem acasă. Dar nu este atât de ușor până acum la Moscova și prin Ucraina. Deci, vi se va spune o bună companie aeriană Aerosvit, așa cum era de așteptat - 50 de euro pe bicicletă. La dracu cu tine, Nate.

Mă mestec un sandwich mare din metrou, așteptând aterizarea, petrecând câte două ore. Bine, aici este avionul deja, strălucitor, galben-albastru, în culorile steagului țării, este ceva mic. Nu e Boeing și Airbus. Acesta este Embraer E190 fabricat în Brazilia. Cu toate acestea. Avionul este mic, chiar aproape. Fotolii 2 + 2. Lungă, omul 90. Ei bine, a zburat. Avionul sa cutremurat destul de vizibil, dar eram destul de confortabil. După o oră și 45 de minute, deja stăm în Ucraina.

Aeroportul Boryspil, unde trebuia să petrecem două ore, a fost teribil și sălbatic, începând cu o bandă de beton cu intersecții teribile, ca pe vechea cale ferată. Și se termină cu o cameră de așteptare mare, plină de oameni până la limită. În drum ne-am făcut drumul în moduri foarte strâmtă cu restul pasagerilor, ventilația este teribilă și miroase ca fumatul din camera de fumat. De asemenea, decolarea a trecut de-a lungul plăcii de spălare. Ambele avioane ale companiei ucrainene Aerosvit. Deși în biletul electronic primul bord este alocat companiilor aeriene cehe și cel de-al doilea la aeroflot. În Moscova să zboare încă o oră cu un mic, deja pe Airbus.

Blogurile

Ambele zboruri au mers bine, liniile de îmbrăcăminte s-au dovedit a fi nimic, hrănite chiar și într-o oră de vară. Au aterizat în Sheremetyevo, așa-numitul "Sharik". Aici nu am fost niciodată. Aeroportul nu este mic, terminalul meu a fost cel mai îndepărtat, am fost surprins să aflu că conduc un bass de transfer, o dată pe oră, într-adevăr, bine, cel puțin asta.

Am schimbat grabă poze cu Andrei, sa repezit la Moscova, mergea la rudele sale din vestul Rusiei, va rămâne aici o săptămână. Cu o găleată sub braț, el a sărit pe aeroexpress și a fost așa.

M-am repezit la terminalul B. Am așteptat transferul de 30 de minute, în unitate, pentru a ajunge în autobuz. Cladirea anilor '60, un extraordinar si cosmar in afara si in interior, atunci cand zburati in strainatate a fost o vacanta si o astfel de hawala. Acum Orientul îndepărtat este împins în ea. Clădirea este o cutie. Fără mâncare, doar băutură în farmacie, este apă minerală. Check-in pentru un zbor în unele pivnițe. Fetele - angajații aeroportului stau într-o celulă. Pentru motocicleta a cerut 2200r. Unitatea este puțin mai bună? Într-o oarecare măsură da. Aici a lucrat "Little Potato", a fost bere de bere, și a fost un loc pentru fumat, chiar la începutul sălii, en ... A mers, a mâncat o brutărie, a băut cafea de la mașină. Hooray, aterizare. O mulțime de oameni, da Boeing, probabil, și Airbus, nimic.

Hmm, acesta este Tu-204-300 VladAvia, care în țară zboară bucăți de 20 în total. E înfricoșător, au o mulțime de bounces pe an. Da, iar teza despre TU-104 a fost amintită. Bine, urcat, tabla pare să meargă fără probleme, zgomotoasă, puțin înfricoșătoare din interior. Pilotul, indiferent cum KBC, în mijlocul zborului, a ieșit la o plimbare în salon, prima dată când am văzut asta. A adus ceva, ascultat. Oamenii au căzut în sediment.

Antrenament în Tuvalet

Bine, am zburat într-un fel, ghemuit în trei decese, citit, dormit, mâncat. În zori, se așezară ușor. Bagajele sunt nevătăcute. Taxi pentru 550r. Sunt acasă.

Există o veche poveste turistă: - Timpul petrecut în excursie, în detrimentul vieții, nu merge. Vă doresc să trăiți mult timp și să călătoriți mai mult. Terenul este mic, dar există mii de drumuri pe el.

---------------------------------
Vă mulțumesc foarte mult soției mele Ira, care ma lăsat să plec într-o călătorie atât de lungă, mamei mele, care era îngrijorată de tot. Pentru prietenii și colegii mei care mă așteptau și mă încuraja departe de casă - respect.

Multe mulțumiri pentru MTS, care a crezut în mine și a furnizat în Europa comunicarea celulară și Internetul, care mi-a ajutat în călătorie. Serghei Stanovkin și Anna Elizarova - vă onorează și laudați!