Player 3D blu-ray panasonic dmp-bdt460 - recenzii ale clienților mediamarkt

Impresia generală pe Panasonic DMP-BDT460 player 3D Blu-ray sunt în prezent, cea mai mare parte pierd diski.Ponravilsya la distanță upravleniya.Pri apăsând butonul de stare de pe telecomandă, puteți vedea discul, de exemplu, pe numărul pistei ecranul TV (T), (de exemplu, un film sau) butoanele .Cu TOP MENU și POP-UP MENU de pe telecomandă poate provoca discul de meniu numărul scenei (C), precum și durata totală a fragmentului (sau, de exemplu, un film) și timpul de la începutul fragmentului (discuri diferite) pe ecranul televizorului. RA poate fi pliat și pus înapoi în mână în mână, și se poate face în mod automat, de exemplu, prin utilizarea telecomenzii atunci când ieșiți din tava de încărcare tava de disc și a reveni pentru a încărca discul nazad.Takzhe în panoul frontal are o fereastră transparentă și prin această fereastră este vizibilă curent indicatorul de lumină Partea butoanelor telecomenzii este duplicată în partea superioară a corpului playerului.Playerul poate fi controlat cu ajutorul telecomenzii direct în fața playerului, ohmi, în cazul în care jucătorul este în față și este situat pe partea.

Impresia generală mi-a placut cum a traduce o imagine de la 2D la 3D.Ne foarte convenabil pentru a scoate cardul din slot pentru SD karty.V instrucțiuni în limba rusă tipărite pentru un motiv oarecare, uneori, prins de text într-un ecran străin (similar cu limba ucraineană) TV yazyke.Na fulgeră după cumpărare în timpul configurării confuze mesaje despre player 3D Blu-ray și nu știu ce să fac (nu face nimic nu era necesar, dar era necesar să se aștepte un pic) .During de configurare a player 3D Blu-ray nu reacționează la instrucțiunile primite și au fost deconectate cablu de la priza electrică. Aș dori, de asemenea, să menționez că playerul 3D Blu-ray funcționează bine cu un cablu HDMI ieftin (cumpărat în magazinul AUCHAN).

Impresia generală jucător Panasonic DMP-BDT460 3D Blu-ray (cu un televizor LG 32 LB650V) destul de bine și convenabil convertește imaginea pe disc de la 2D la 3D c folosind butonul OPTION de pe telecomandă Panasonic DMP-BDT460 player 3D Blu-ray (pe pe ecranul TV, trebuie să găsiți imaginea cubului și să reglați Tipul, distanța și nivelul graficului.
Nu este foarte convenabil să obțineți o cartelă din slotul pentru cardul SD al playerului 3D Blu-ray Panasonic DMP-BDT460.

Avantaje Imagine, sunet. Dezavantajele frânei nu funcționează miracast c galaxy s6. Impresie generală În realitate nu există plângeri cu privire la sunet și la imaginea revendicărilor, aici sunt de acord cu ceea ce scriu în teste și recenzii. Dar viteza muncii deprimă într-adevăr. Primul lucru pe care îl veți întâlni este frânele din Youtube. Totul se întâmplă cu decalajele - deschiderea programului, întârzie la introducerea literelor în căutare și chiar la ieșirea din program. Și televizorul Panasonic face același lucru fără a avea probleme. În cele din urmă, nu voi folosi acest program pe player. Mai mult - DLNA. Prea totul este trist. Fereastra pentru fișiere este mică, derulează lent. Mai multe detalii despre Yandex.Market

Avantaje Imaginea este excelentă. două HDMI de înaltă calitate. absolut uimitoare ieșire digitală SPDIF (numai optică) a unei astfel de figuri pe care nu am auzit-o. sunetul sistemului se ridică la un nivel complet diferit. Dezavantaje Meniu dezgustător. nimic nu poate fi văzut deloc. fondul gri și inscripțiile negre estompate. trebuie să vizionați pe ecran pentru a selecta filmul sau muzica potrivită. Nu există conector USB pe panoul din spate. este necesar să deschideți panoul frontal și este întotdeauna deschis. dacă aveți un hard disk, apoi lipiți în mod constant firul USB nu este frumos și enervant. Impresie totală Acest jucător este plin de contradicții. absolut uimitoare de ieșire digitală pentru DAC. o imagine minunată și la același meniu dezgustător și lipsa USB-ului pe spate. Dar iert tuturor pentru munca excelentă ca transport pentru muzică (este ceva de comparat).

Avantajele unui jucător bun pentru preț 65 oyro Dezavantaje în Rusia, ca întotdeauna, unitate convențională înmulțit cu lăcomie impresia generală acest jucător la începutul vânzărilor costa 65 de euro, o dată în Rusia în perioada de curs de schimb stabil. Mai multe detalii despre Yandex.Market