Odihniți-vă în mlaștină, Kazahstan sau călătoria de supraviețuire în 2019

Dacă considerați că m-am născut la Tyumen, atunci a trebuit să încerc sărbătorile mele în Borovoye, în Kazahstan, timp de până la 16 ani. Dar la început am făcut o călătorie în jurul lumii, am călătorit de-a lungul Rusiei de la margine la margine și abia apoi am fost în autobuz lângă granița Federației Ruse-Kazahstan. Au început deja aventurile, deci imediat pentru ei.

Trecerea frontierei cu Kazahstan.

Chiar și după întoarcerea mea în Rusia, am aflat că oamenii din nordul și sudul Kazahstanului sunt foarte diferiți unul de celălalt. Spuneți în sud natura mai bună și căldura. Și trecând granița din Rusia în Kazahstan, am fost surprinsă. De când călătorim cu autobuzul, toată lumea a fost rugată să iasă și să ia cu ei toate bunurile personale, inclusiv bagajele. După aceea, autobuzul a fost percheziționat cel mai bine timp de 15 minute (și cu câinii și o oglindă sub fund și cu lanterne), și nimeni nu a acordat nici măcar atenție lucrurilor descărcate lângă autobuz. Atunci punctul avea să-i aducă?

Odihniți-vă în mlaștină, în Kazahstan sau în excursie de supraviețuire în 2017

În schimb, de la Kazahstan la Rusia a existat un circ în general. Exact aceeași procedură de descărcare a dvs. și a tuturor lucrurilor legate de bagajul personal. Exact aceeași căutare a autobuzului, care se termină brusc cu niște tipete. Sa dovedit că unul dintre pasagerii noștri a luat o sticlă de bere din rucsac și la sorbit pentru propria plăcere. Drept urmare, polițiștii de frontieră au trimis întregul nostru autobuz spre zona de frontieră și au spus să aștepte "o oră" ca amendă.
După expirarea acestei amenzi și descărcarea repetată din autobuz, toate obiectele noastre au fost inspectate cu atenție. Ei s-au uitat la fiecare rucsac și au întrebat "ce este asta?". Ca urmare, au pierdut două ore și jumătate de timp pentru a trece frontiera.

Vreme rea

În general, Kazahstanul ca o țară pe care mi-a plăcut-o. O astfel de Asie cu o climă mai uscată și din această mai atractivă sa dovedit a fi pentru mine. Și oamenii locali le-au plăcut și ei. Am oprit mai întâi la mâncare, unde mulți pasageri, inclusiv mine, au încercat mai întâi bucătăria locală. Din nou orez? Din nou, orezul. Dar este delicios 🙂

Odihniți-vă în mlaștină, în Kazahstan sau în excursie de supraviețuire în 2017

Deși pentru a merge la granița Kazahstanului la centrul de recreere Borovoye doar aproximativ 300 km (care este de aproximativ 5 ore cu autobuzul), avem de mai multe ori împiedicat autobuz excursii la baie, și mesteca pe ceva astfel. Ultima noastră ultimă oprire la două cafenele ne-am adus aminte de toată autobuzul. În primul rând, am comandat din nou o farfurie de orez și carne. În al doilea rând, autobuzul a rupt roata. În al treilea rând, a fost o ploaie torențială.

aventuri

Așa că ploaia a mers, că următoarele trei zile nu s-au oprit. Dar nu am știut încă acest lucru și, după 40 de minute de reparații de autobuz de către doi șoferi, ne-am săturat să ședem în autobuz și ai fost sub acoperișul unei cafenele. Au luat toate bunurile din ceea ce purtau și acopereau curățenia.

Odihniți-vă în mlaștină, în Kazahstan sau în excursie de supraviețuire în 2017

Acum îmi amintesc că această ședință este cel mai distractiv lucru care ne-a întâmplat în această țară. Pentru că, de îndată ce ne-am turnat întreaga cantitate de alcool în pahare și cuplu pe cale amiabila bahnul de pâine prăjită, personal cafenea (aici este, ospitalitatea!) A trecut sub acoperiș stereo cu difuzoare. Și acum deja dansăm, cumpărăm alcool suplimentar în cafenea, pur și simplu ca o mulțumire, mâncăm gustări și admirăm ploaia torențială. Deci, în mod imperceptibil, zboară trei ore.

Odihnește-te în Borovoye

Realizând că autobuzul nu poate fi reparat, organizatorii călătoriei ne-au trimis două microbuze, pe care am condus spre Borovoye de către personalul vesel după miezul nopții. Corturile au fost puse deja în lumina lunii, am fost văzuți de un lanternă de camping Rombika TR136 împreună cu un coleg călător. De fapt, deja la ora 2 dimineața am mers la bucătăria comună sub un baldachin unde bucătarul local ne-a preparat ce? Așa e, fig. Din orezul rutier a mers ca o friptură. Ploaia a atras din nou cortul. Ei bine, e mai bine să dormi.

Odihniți-vă în mlaștină, în Kazahstan sau în excursie de supraviețuire în 2017

Următoarele două zile au fost în minunata mea țară asiatică într-un cort și sub o copertină, lângă coloana pe care generatorul o hrănea. Așa că sa dovedit că playlistul meu a fost ca întreaga companie și am muncit din greu ca DJ, pentru narghilea. În dimineața de orez, după-amiaza un cort, în cortul de seară.

În dimineața de orez, după-amiaza un cort, în cortul de seară. În acele perioade scurte de timp în care ploaia nu se mai vărsa din cer ca o găleată, m-am uitat puțin în jur. Ne pare rău că nu am putut înota, deși acest lucru este în continuare cum să privim. Dar, în general, este frumos aici:

În general, am decis că trebuie să ne întoarcem, așa că autobuzul a fost reparat și a ajuns la Borovoy. Pentru că nu există nimic de făcut aici în ploaie. Fotografie de grup pentru despărțire:

Odihniți-vă în mlaștină, în Kazahstan sau în excursie de supraviețuire în 2017

Colectați corturile umede în ploaie:

Și desigur soarele. Unde fără el, când ne-am colectat deja toate lucrurile și ne-am mutat în lateralul autobuzului? Legea. Așadar, repet că aici este o natură foarte frumoasă și mă voi întoarce cu siguranță aici din nou. Da, și niciodată nu sa întâlnit cu aer atât de plin de ace. Și aici, și la Almaty. Pentru a înțelege ceea ce sunt, oamenii din sud.

Din fericire, oamenii din această călătorie au fost cei mai minunați!

Odihniți-vă în mlaștină, în Kazahstan sau în excursie de supraviețuire în 2017

Vă mulțumim că ați aranjat o călătorie în Kazakhstan FunRiders. din partea lor, au făcut tot ce au putut, astfel încât am scuturat cumva rulourile 🙂

Distribuiți pe Twitter Share pe Google Partajați prin VKontakte Partajați prin Одноклассники

Da ... după trei luni, încă mai eliberat pentru a scrie articole despre neuitat mini-excursie!) Cu umor, scris, bine făcut))) Sunt heterosexual, am citit si eu rad, amintindu toate momentele de călătorie, și au fost atât de multe! Și ca să fiu sincer că a fost o astfel de călătorie, dificultăți, probleme, coș de gunoi uman și neprevăzute sunt amintite mai și post factum, nostalgiruesh și să înțeleagă că orice momente în frumoasa ta! Călătoria perfectă a arătat cine nu este în cele mai pozitive condiții rămâne pe valul "shaker shaker ...". Dar tu ești, probabil, nici un străin Vova, această călătorie va fi una dintre mozaichek într-o pânză mare de călătorie și thrash situații))) Principalul lucru merge pe de a scrie, trage și a face fotografii!))

Голос за 4 Голос против Răspunde

1 an 1 lună în urmă

Și tu continui să faci poze, așa că am ceva de scris)