Muzică practică 1

Recomanda filme similare cu ""
după gen, complot, creatori etc.

* atenție! sistemul nu vă permite să recomandați sequel / prequels la film - nu încercați să le căutați

Recenzii și recenzii ale publicului

Cum sunt vrăjitoarele diferite de oameni?

Primul lucru pe care-l voi începe este că filmul este uimitor și de neuitat. Și am dat peste ea destul de accidental # 151; noaptea târziu, cu degetele obosite de pe canale. Din primele minute am simțit "atracția" filmului și pur și simplu nu am putut trece la alt canal. În cele din urmă, am sacrificat aproape totul, dar nu am fost dezamăgit.

Complotul are "note" mistice, dar cei care așteaptă acțiunea sunt dezamăgiți, deoarece filmul nu se bazează pe misticism, ci pe relații și calități umane.

Acțiunile sunt "construite" pe relația dintre cele două surori # 151; Sally (Sandra Bullock) și Gillian (Nicole Kidman). Tot filmul impreuna trec ei „nu cel mai bun de ori“, lupta împotriva răului, expulzat fostul iubit, și, desigur, de sprijin reciproc în momentele dificile, într-un cuvânt filmul în sine este foarte emoționant. Îi recomand cu tărie privirea naturii sale delicate și sensibile, pentru că filmul nu este lipsit de dragostea "ideală" pe care toți o visează să o găsească în viața lor.

Imaginea nu pare obosită și obositoare, totul se desfășoară foarte demonic și laconic. Actorii "nu pierd" scenele următoare, dar trăiesc de fapt pe scenă, provocând cele mai bune sentimente și emoții. Filmul merită cu siguranță un aspect, pe care îl recomand cu plăcere.

Poate că nu este prea lung, în general, filmul conține cel mult trei stories: mistic, detectiv și dragoste. Ele sunt interconectate cu relațiile surorilor (dar nu dramatic sau supuse unor schimbări globale) și un blestem neplăcut asupra clanului. Toate coliziunile sunt rezolvate la sfârșitul filmului aproape simultan, ușor și natural. Și asta creează un sentiment de artificialitate. Când vă ocupați de magie, întotdeauna vă întrebați cu încredere: a fost posibil să o rezolvați într-un fel rapid și fără cheltuieli inutile de nerv?

Pe parcurs, au apărut multe întrebări. De ce a făcut Sally atât de puțin despre fiicele ei când era în casa mătușii? Au crescut singuri. Desigur, nu a găsit o priză în educația lor, sperând doar pentru dragoste și dragoste. De ce surorile nu au apăsat gazul și au plecat, lăsându-l pe Jimmy în aer când a ieșit din mașină? Ce a fost această frivolă nebunie despre înviere? Și de ce, în cele din urmă, nu puteau să ia ochii poliției, să arunce o vrajă și să uite de toate astea? Muzica aici și acolo nu se potrivea cu momentele. De exemplu, pregătirile pentru exorcizarea spiritului malefic au fost însoțite de o melodie dulce, aproape de Crăciun. Sfârșitul atinsese naivitatea ei atingută și infinită, deși era previzibilă și nu-i tăiase ochii.

Este păcat că conflictul dintre cel obișnuit și cel aflat la ieșire este atât de neclar și nu întotdeauna natural. Sunt abordate multe aspecte interesante, dar toate acestea nu sunt elaborate la nivelul unei probleme grave, interacționând prea strâns unul cu celălalt. Prin urmare, este evident că "Magicul practic" # 151; cel mai mult că nici nu este un basm tipic pentru copiii mari. Miracole explicite (fără a număra iubitul infernal), apropo, nu sunt atât de multe în ea, și acest lucru evocă simpatie. Dar totuși, este foarte trist faptul că sentimentul de necunoaștere, inaccesibilitatea lumii magice, indiferent cât de obișnuit pare să apară, este, în opinia mea, # 151; sau altfel decât mi-ar plăcea să văd ca spectator.

Lumea secretă a vrăjitoarelor

Vedem că toate femeile din clanul unei vrăjitoare își pierd oamenii și moartea vine la ei. Principalele personaje din această poveste sunt două surori și sunt vrăjitoare. Fiecare are propriul său destin, dar acestea sunt unite de unul # 151; legăturile de sânge și faptul că sunt vrăjitoare. Având o asemenea putere, ei nu au devenit răi și insidiosi. Ambele sunt bune și vedem povestea lor incredibilă, care încântă și intrigi.

Sandra Bullock arată întotdeauna bine în rolurile principale. Actrita a jucat bine si credibil. Are un aspect interesant, neobișnuit, iar în acest film m-am bucurat să o văd în rolul principal. Nicole Kidman este una dintre actritele mele preferate. Întotdeauna joacă cu pricepere roluri emoționale complexe și o iubesc și o respect pe ea ca pe o actriță, iar în acest film m-am bucurat și eu să o văd.

Acest film are un buget de 75 de milioane de dolari, captivând imaginația. "Magia practică" # 151; o fantezie magică care are atât comedie, cât și melodrama. Vedem că fiecare femeie este o mică vrăjitoare, iar acest film sa dovedit a fi bun și este destinat publicului feminin. Mi-a plăcut filmul. El este o lungă perioadă de timp și, treptat, atrage privitorul într-o atmosferă magică, iar noi vedem lumea secretă a vrajitoarelor, care are propriile secrete și surprize într-un unic și practic magie # 133;

Un ochi este albastru, iar celălalt este verde # 133;

Filmul este copilăria mea lipsită de griji. Îmi place acest film. Doar iubiți însăși ideea # 151; că suntem vrăjitoare de sex feminin. Și Sandra Bullock este pur și simplu zeița comediei și a feminității. Este un exemplu incorect al faptului că o femeie care nu are sexualitate fizică agresivă poate totuși să fie sexy și frumoasă din interior. Nicole Kidman este, de asemenea, aici în zorii anilor, carierei și actoriei sale # 151; Șiretul cu capul roșu este frumos și vicios. Dar îi iubește pe sora lui atât de credincios.

Filmul nu are o profundă filosofie instructivă. Dar filmul este imbibat cu farmecul de farmec al magicienilor negri de sex feminin. Pălării, mături, vrăji # 151; toate acestea sunt atât de drăguțe drăgălașe și frumos filmate, ca toate filmele din anii '90 filmate la Hollywood.

Și mi-a plăcut continuitatea generațiilor # 151; la două surori în vârstă, unul cu părul roșcat și celălalt păr negru, nepoatele se mișcă să trăiască, de asemenea, o roșcată și o brunetă secundă. Și eroina Sandra Bullock are și două fiice # 151; roșcată și brunetă.

Momentul cu covenul este, de asemenea, interesant # 151; în toate colțurile pământului, oamenii din orașele mici trăiesc prin stereotipuri și bârfe. Și a transmis cu exactitate curiozitatea femeilor locale care, la început, au evitat contactul cu familia vrăjitoarelor și apoi cu ce interes a venit la Sabat.

În general, filmul este bun, dulce # 151; la fel ca Marvel doar pentru fete

Doar amintiți acest film, pe măsură ce un zâmbet bun apare pe față. În caz contrar, este imposibil să vă amintiți acest film. Aceasta este o imagine a unei povesti bune pentru oamenii care cred în iubire, minuni și victoria forțelor bune asupra răului.

Filmul spune povestea unei familii de vrăjitoare ereditare, a căror genă atârnă un blestem.

Și ce blestem!

De îndată ce o vrăjitoare din clanul lui Owens se îndrăgostește de un bărbat, forțele morții îl duc departe. Dar apoi, ea și magie practică că caracterul filmului nostru trece printr-o serie de aventuri, gestionate cu ajutorul iubirii, sprijin și încredere reciprocă, rupe ciclul de blestem și de a găsi fericirea și dragostea adevărată.

Unul dintre filmele mele preferate. Am făcut-o, probabil, de 50 de ori, astfel deja revizuite și nu mi-a deranjat, mă simt de fiecare dată interesul și entuziasmul pentru revizuirea și prima experiență de timp pentru personaje, chiar dacă știu că totul va fi bine.

Scriitorul are o criză creativă?

Un amestec absurd de basme și sex pentru copii. Nu, nu au existat scene sincere. Dar nu aș vrea ca potențialul meu copil de 4-11 ani să privească conversația a patru femei beți despre cine este o curvă. Și pentru adulți (cel puțin adulți), nu va fi interesant. Probabil că a fost împușcat pentru fetele de 13-17 ani (în special pentru fete), care nu și-au pierdut interesul pentru același tip de basme și, în același timp, pentru care tema principală de discuție # 151; relații de dragoste (inclusiv, tragic).

Se pare că s-au adunat două grupuri de scenaristi, dintre care una se uita la desene animate, iar cealaltă # 151; thriller. Și ei bine nu au putut decide ce să tragă. Vai # 133;

6 din 10. Numai din cauza distribuției: Bullock, Kidman și un pic Camille Belle. Și așa ar face 5.

Asta înțeleg un film romantic! Nu că sute de povești de dragoste tatuate. Nu, nu spun că acest film este foarte original. Dar el este atât de drăguț și vechi, încât este prost să condamni banalitatea, simplitatea și efectele speciale și tot ceea ce este atât de îndrăgit de a găsi o vină. Acest film nu este creat pentru ochii criticilor. Este pentru suflet, pentru o distracție plăcută, și pentru femei, firește.

Cel mai romantic moment din film # 151; aceasta este o imagine fictivă a unui om care este atât de dulce imposibil de susținut încât el pur și simplu nu poate exista în lume. Oh, ce-mi place! Mi-a fost atât de bine amintit din copilărie că atunci când am revăzut "Practic Magic" în câțiva ani, lacrimi mi-au venit numai dintr-un sentiment nostalgic.

Și separat, tema surorilor este pur și simplu minunată, foarte emoționantă. Datorită caldurii și căldurii, acest film nu este o sinucidere unică. Este ca o ceașcă de cacao fierbinte (dar nu încă ciocolată), este atât de frumos să se încălzească seara rece.

Îmi place acest film, foarte frumos și senzual. Sandra și Nicole arată foarte frumoasă și misterioasă, dar joacă, ca întotdeauna, perfect.

Film preferat din copilărie.

Am vazut acest film pentru prima data cand aveam 6 ani, apoi nu am inteles prea multe, dar mi-a placut imens. Acum atitudinea mea față de film nu sa schimbat, dimpotrivă îmi place chiar și mai mult, este atât de scufundată în sufletul meu încât sunt gata să o revizuiesc din nou și din nou.

Deși, la prima vedere, se pare că filmul nu este nimic deosebit. Dar nu este așa, el enchants, beckons, capturează. Terenul este foarte interesant. Povestea a două surori, și nu doar surorile, ci WITCHES. Sunt jucate de două mari actrițe pe care le iubesc foarte mult: Nicole Kidman și Sandra Bullock. Ei s-au obișnuit cu rolurile lor, jocul lor este incomparabil. "Magia practică" # 151; este minunat, senzual, romantic (puteți enumera ad infinitiv ad infinitum) un film care atinge sufletul și îi conferă căldură.

Dragostea este o vrajă dificilă!

Mi-a plăcut foarte mult combinația a două actrițe frumoase și fermecătoare, Sandra Bullock și Nicole Kidman. Un film bun, puțin plictisitor la început, dar atunci când magia în sine și diferite vrăji au intrat în acțiune, filmul a câștigat transformări mari și a devenit interesant și momente comice.

Filmul este despre două surori care se completează reciproc cu calități diferite care sunt prezente în una sau în cealaltă sursă. În film puteți vedea cât de strânși sunt prieteni și sunt gata să meargă la sfârșitul lumii, de dragul ajutorării reciproce.

Mi-a plăcut foarte mult că, în cazul unei situații neinvinse într-un mic oraș unde trăiesc surorile vrăjitoare și mătușile lor, ele sunt întotdeauna pozitive și încearcă să fie la fel de amabil cu locuitorii acestui oraș.

Sandra Bullock și Nicole Kidman au jucat neînvins, dar într-un mod diferit și nu au putut fi. Film foarte bun și frumos.