Lumea visului - Disneyland în Thailanda - locuiesc în Thailanda în Thailanda

Am auzit de existența Disneyland-ului încă din copilărie, dar am reușit să vizitez doar acum, la vârsta de douăzeci și patru de ani. Și știi, m-am simțit ca un copil. Nika și cu mine ne-a plăcut să călătorim cu mașini electrice, să mergem pe un tub într-un canion umplut cu apă, să ne grăbim cu viteză mare pe o barcă imensă în apă. Această aventură va fi discutată în acest articol. Îți voi spune cum să ajungi la Disneyland, cât de mult este un bilet și ce lucruri interesante poți vedea acolo.

Cum sa ajungi la Dream World - Disneyland in Thailanda

Pentru început, această Disneyland se numește Lumea viselor. Nu confunda cu Siam Park, care este în apropiere. Ele sunt diferite. Dream World este cel mai mare parc de distracții din Thailanda, așa că vă sfătuiesc să nu pierdeți ocazia și să vă asigurați că veți vizita acest parc.

Lumea visului - Disneyland în Thailanda - locuiesc în Thailanda în Thailanda

Lumea viselor nu este departe de Bangkok. Mai întâi trebuie să ajungi în orașul Bangkok. În plus, există o opțiune de a lua un taxi, care este rapid și convenabil, dar nu economic. Poți lua autobuzul. De la Monumentul Victoriei la DreamWorld există un autobuz 538. Mergeți aproximativ 40-50 de minute. Autobuzul cu aer condiționat este destul de confortabil. Întoarceți-vă spatele la BTS Station Monument Victory, stația de autobuz va fi pe partea opusă a inelului. La stația de autobuz există un semn unde 538 va fi scris în număr mare, de asemenea, microbuzele trec prin oprire, Monumentul Victoriei este scris pe parbriz. Poți să te duci și la ei. Dacă decideți să mergeți singur, voi marca punctul de pe hartă.

Și aici este o hartă pentru șoferii de taxiuri, dacă brusc ați decis să ajungeți la Dream World în așa fel.

Pentru turiști este dificil să-și petreacă timpul pe căutare și pe drumul spre Disneyland. Puteți să comandați o excursie la Dream World direct pe acest site. Veți fi luați și aduși direct la hotel.

Programul de funcționare a parcului: luni-vineri 10: 00-17: 00, sâmbătă 10: 00-19: 00

Cum am călătorit la Dream World - Disneyland în Thailanda

În Bangkok, am fost cu ocazia zilei de naștere a prietenului nostru Rustam. Cu el și cu mireasa lui Tanya, am vizitat deja Ayutthaya, vechea capitală a lui Siam. unde au trecut prin ruinele orașului și au vizitat biserici locale. Și acum am decis să mergem la un spectacol de divertisment și să vedem Bangkok, despre care voi scrie despre unul dintre cele mai apropiate articole.

După ce am cumpărat bilete pentru toate atracțiile, am urmat prietenii noștri în parc.

Prețul biletului este doar pentru atracțiile 640 de baht. Aceasta nu include un oraș de zăpadă, prânz și cartart. În mod separat, du-te pentru karting pentru 120 baht.

Lumea visului - Disneyland în Thailanda - locuiesc în Thailanda în Thailanda

După un film incitant, am mers la cinematograful 4D, unde am vizionat un film despre mutațiile de insecte. A fost creat special pentru a surprinde efectele, deci nu va fi plictisitor :) Apa se stropeste in fata, mecanismul sufera de picioare, iar albinele voluminoase si gandacii zboara afara de pe ecran!

Pe teritoriul Dream World, există o mulțime de personaje de basm, castele și sculpturi. Aici puteți vedea chiar și o copie mică a Coliseumului, a zidului mare chinezesc, a piramidelor egiptene și a multor alte monumente arhitecturale mondiale.

Toate clădirile anterioare sunt toate cunoscute, dar acest complex templu este numit Angor Wat. Acesta este situat în Cambodgia, unde vom merge în curând.

Lumea visului - Disneyland în Thailanda - locuiesc în Thailanda în Thailanda

Am decis să ne uităm în casa gigantului, unde toate mobilierul și obiectele sunt incredibil de mari, iar proprietarul casei se află în pat și doarme. Din respirație, pătură se ridică și cade fără probleme în abdomen.

Rustam a menționat tot timpul drumul de vizitare al Dream World. Un dig trebuie să intre într-un mono-tren, care se va deplasa peste parc la o altitudine de zece metri la o viteză mică. Fără să ne gândim la nimic, am intrat în clădirea unde ne aștepta trenul. Rustam și Tanya au început să se chicotească despre ceva și am avut îndoieli: "Nu ne înșeală?" M-am apropiat de insotitorul de bilete si l-am intrebat: "Este un roller coaster sau un tren lent?". Ca răspuns, a primit o expresie precum: "Totul este bine". M-am uitat în jur la roller coaster nu. Am urcat la tren în fața Rustam și Tanya.

După ce am fost presați de fixarea automată a securității, am decis să ascundem toate echipamentele din buzunarele noastre și să ne ținem strânse. Sentimentul nu ma dezamăgit. Trenul a crescut foarte mult peste lumina albastră strălucitoare a coridorului și sa repezit la un ritm frenetic, înclinat spre dreapta și apoi spre stânga. Printre altele, camera era neagră. Doar ocazional, diodele cu emisie de lumină au aprins, astfel încât a devenit clar cu ce viteză zburam. Nu puteți vedea nimic. Numai o scârțâire nesfârșită și aruncarea corpului pe remorca trenului de la rotiri ascuțite. În cele din urmă, trenul sa întors și a încetinit. Ne-am întors la Rustam cu Tanya, care tocmai a fost mulțumit de succesul glumei. Capacul camerei a fost găsit în partea de jos a remorcii.

Mergând pe stradă, m-am uitat la numele atracției și am fost surprins de ce nu am observat imediat. Semnul a citit "spațiul Mounteins", care se traduce literalmente drept "munții spațiului". Era ușor de ghicit că acestea sunt dealuri spațioase.

Și pe timp între timp, oamenii se rostogoleau pe un roller coaster.

Lumea visului - Disneyland în Thailanda - locuiesc în Thailanda în Thailanda

Și aici este o atracție mai distractivă

Ca o relaxare, ne-am dus la mașini electrice. S-a împins și sa prăbușit în arc, amintindu-și copilăria. După aceea, am schimbat hainele și am mers la plimbări cu apă. Grand Canyon este o distracție foarte interesantă. Ne-am așezat pe tubul rotund și am navigat de-a lungul canionului, depășind scurgerile de apă și obstacolele. Este imposibil să gestionați tubulatura, astfel încât călătoria devine interesantă. Este distractiv când este așezat în fața unui val sau o găleată de apă se răstoarnă pe cap. Se rostogoli de două ori. Când sunt puțini oameni, li se permite să facă un alt cerc.

Și acest personaj ciudat este spălat în mintea tuturor :)

Lumea visului - Disneyland în Thailanda - locuiesc în Thailanda în Thailanda

Pe teritoriul Dream World, există numeroase magazine, cafenele și jocuri pentru o taxă suplimentară.

Pe drum, am făcut poze cu niște personaje

Înainte de ieșire, ne-am uitat la curtea iubitorilor

Lumea visului - Disneyland în Thailanda - locuiesc în Thailanda în Thailanda

ACȚIUNE CU PRIETENI ÎN REȚELE SOCIALE!