Un eseu despre cum am petrecut vara

Cum am petrecut vara

Evaluare: 0/5

M-am bucurat de vara. Vara, după cum cred, un moment minunat. În regiunea noastră sezonul de iarnă este foarte severă: îngheț sever, vânt de zăpadă, gheață. Primăvara este foarte bună deoarece natura se trezește, soarele devine cald și afectuos, copacii și pământul poartă un costum verde festiv. Vara ne permite să uităm de căldura și frigul de iarnă, iar despre primăvara neplăcută. Această perioadă a anului ne oferă ocazia să călătorim, să descoperim noi colțuri frumoase ale țării noastre natale. În această vară, cu prietenii și cu mine am fost în vacanță într-un mic oraș de agrement din Alushta și am descoperit Crimeea. Pe stânci, pe dealuri, pentru a arăta fără strălucire, era imposibil. Sub orice copac cereți-i unelte; A auzit în apropierea munților care jigneau cu jet sau spargerea sonoră a oceanului pe țărm.

Nu există obiective turistice majore în Alushta. Arhitectura casei este simplă și discretă. Cu toate acestea, natura în sine a ales această regiune și a ajutat să ajungă la vârf printre alte orașe din Crimeea de pe coasta de Alushta. Orașul este situat într-o coborâre între două formațiuni montane. Datorită unei astfel de locații geografice bune în oraș, aer curat și curat. Companiile turistice oferă un număr mare de diferite tipuri de excursii în Crimeea. Odată ce ne-am familiarizat cu orașul, am decis să folosim această ofertă, pe care nu am regret-o pentru un moment. A fost o excursie cu barca de-a lungul coastei. Ultimul punct al călătoriei a fost să fie frumosul oraș Alupka. Trebuie să spun că nu am fost foarte plăcut la plimbare pe o barcă de când am bolezn.Chut mare temându-am urcat la bordul navei, acoperite cu steaguri și felinare colorate. De îndată ce nava a început să se îndepărteze, m-am simțit că trebuia să mă mut de la prietenii mei. Bineînțeles, am fost distractiv pentru prietenii mei să-mi privească chinul, dar "stelarul" din capul meu nu mi-a permis nici măcar să le spun o ofensă. Apoi mi-am dat seama că locul cel mai minunat pentru mine a fost nasul navei - nu a existat aproape nici un pitching, în plus, o imagine uimitoare a deschis în fața mea.

Din partea maritimă, coasta Crimeei pare neobișnuită: urmele vieții umane sunt aproape invizibile, frumusețea naturii apare în întreaga sa diversitate. Punctele de vedere se schimbă neîncetat, porii admiră imensitatea și sălbăticia (cel puțin, mi se părea, locuitorul stepei coborâșului). Este muzica naturii, este muzica sufletului meu în alți ani răi, După furtuni și vreme rea. Se pare că a auzit în tăcere. Dar aici, pe mal, au apărut clădiri moderne înalte. Aceasta este Yalta - perla coastei Crimeei. Există multe legende despre originea numelui acestui oraș. Potrivit uneia dintre ei, în trecutul trecut grecii din Constantinopol au navigat în Marea Neagră pentru a găsi noi terenuri fertile. Nu e de mirare că grecii Mării Negre au numit în trecut Pontus Evksinsky, ceea ce înseamnă "o mare ospitalieră".

Călătoria grecilor pe apă a durat foarte mult timp. Marea arătă, aruncând nave pe valuri. Oamenii erau epuizați, se luptau cu elementele și așteptau moartea în apele întunecate. În cele din urmă furtuna a murit și o ceață groasă a coborât pe mare - nu a fost nici un semn de asta. Acest lucru a durat mai multe zile. Disperarea a măturat călătorii, care și-au pierdut speranța că vor întâlni vreodată pământul. Dar într-o dimineață dimineața a apărut o briză, un voal alb a început să disipeze, soarele a ieșit afară și foarte aproape de greci au văzut țărmul verde și munții. Stentatul a strigat: "Yalos! Yalos! "Pe navă au luat cu bucurie:" Yalos! Gialos! Yalos! "Grecii plini de bucurie au aderat la țărm și s-au asigurat că terenurile pe care le-au găsit erau fertile. În vecinătatea localnicilor, au fondat o așezare și l-au numit Yalos.

Astăzi, Yalta este centrul turismului și al divertismentului. Parcuri și alei bine îngrijite, plaje frumoase, o mulțime de facilități de divertisment, un parc acvatic - toate acestea fără îndoială atrage mii de turiști în fiecare vară. La câțiva kilometri vest de Yalta se află faimoasa plajă de aur - una dintre cele mai bune plaje de pe coasta de sud a Crimeei.

Ultimul punct al călătoriei noastre de vară a fost Alupka. Este doar un oraș minunat. care a fost admirat de mulți oameni buni ai lumii. Într-o mai mare măsură, orașul Alupka a fost glorificat de vechiul conac al prinților Vorontsov - un monument încântător al culturii ruse încă din epoca romantică. Doar acolo am văzut palatul și ansamblul parcului se bucură de o mare popularitate în toată lumea, a fost atât de armonios cu arhitectura care mi-a plăcut. Palatul Vorontsov lovește cu spațiul său, copaci, structură pitorească cu o colonadă, înălțându-se peste mare. Clădirea palatului este situată pe roci uriașe, care duc pe coastă și, se pare, sunt păstrate de furia valurilor. Pridvortsovy Khar însufleți fântâni de marmură florentine, patru lei pazind intrarea in acest paradis, grădini de flori sunt realizate sub forma unor sarcofage antice. Ansamblul a fost construit foarte mult timp, mai mult de douăzeci de ani, din care se poate concluziona că este cu adevărat frumoasă. În jurul curții Vorontsov există o grădină botanică minunată, unde există o colecție de plante din toată lumea frumoasă.

Dupa ce am examinat Palatul Vorontsov si am facut un tur al Gradinii Botanice, am venit la barca noastra si am decis sa plecam la Alushta. Călătoria mi-a adus o experiență de neuitat pentru tot restul vieții mele. Aș dori să spun tuturor celor care doresc să-și petreacă timpul de vară în Crimeea, asigurați-vă că pentru a vizita o astfel de călătorie - o plăcere de neuitat din contemplarea frumuseții naturii se va încălzi serile reci de iarnă. Cred că vara asta nu am făcut în zadar.