Recenzii ale cărții cat da vinci

"Aveți dreptate", a spus el, "acest model nu reușește." Dacă o acceptați, atunci nu va trebui să mutați Pământul (este deja în centru, unde îl veți mișca?), Dar soarele. Și Soarele este de milioane de ori mai greu decât Pământul. De ce trebuie să facem munca suplimentară? Să încercăm ipoteza copernicană.

Vezi tu cât de inteligent esti? Geniul dreptei. Nu ca tine, prost. Numai tu știi cum să ajungi sub picioarele tale și să dormi pe desene valoroase. Iată ce vă spun eu, nebuni.

După cum am scris deja mai sus, titlul are un truc excelent pentru iubitorii de dungi de mustar, precum și pentru istorie sau interesați de personalitatea lui Leonardo da Vinci. Dar nu credeți că tot ceea ce este scris este adevărul, prin urmare, să luați o ficțiune artistică pentru o biografie va fi o mare greșeală. Apoi am avut o singură întrebare: era o pisică? Din păcate, acest lucru va rămâne un mister, atât pentru mine, cât și pentru alți cititori. În orice caz, în momentul în care aceste animale erau deja domesticite și, prin urmare, pisica ar fi putut fi.

Încep să citesc romanul imediat, devine clar că aceasta este o operă de benzi desenate. Mulți, cel puțin, au auzit despre marele, inventatorul și artistul Leonardo da Vinci, un pic mai puțin știe numele tablourilor și ceea ce a lucrat. În opera lui Leonardo este demonstrat de un geniu nebun, cu mult înainte de timpul său. Judecând după biografia sa, așa a fost, dar nu pe o asemenea scală. Mai curat, internetul și chiar corectitudinea politică au venit la el în cap și tot acest geniu a fost amânat, de îndată ce gândul a trecut la ceva nou. În realitate, au inventat astfel de lucruri, cum ar fi un parașut, un costum de scufundări, o mașină, un hang glider etc. care, din păcate, a apărut mulți ani mai târziu. Dar, probabil, cea mai faimoasă dintre lucrările sale este în continuare imaginea "Mona Lisa" sau alt nume "Gioconda". Peste cei care sunt descriși pe panza și misteriozitatea zâmbetului ei, există dispute până în prezent, iar romanul încă oferă răspunsul la aceste întrebări. Desigur, aceasta este doar o ficțiune, dar mi-a plăcut foarte mult această opțiune și acum nu vreau să cred în nici un altul. Și ce? De obicei, se întâmplă: cele mai stupide ipoteze sunt adevărate.

Pe lângă cele două personaje principale (atât de foarte dificil de a decide cine este mai important și, cred că, atât în ​​propria lor bun), există personaje secundare, care se disting prin inteligență și spirit și să stea afară, printre altele. De exemplu, ducele de Ludovico Sforza - un prieten și patron al lui Leonardo, o figură binecunoscută; Ginny - fată cu care Leonardo a fost îndrăgostit (Cartea de fapt) și că oamenii schimbat, cum ar fi mănuși, dar nu ar fi de acord să se căsătorească da Vinci; Unchiul Francesco este unchiul marelui geniu care a fost asociat cu crima organizată și guvernul neorganizat, în funcție de ceea ce a fost mai profitabil astăzi. Toate aceste personalități alcătuiesc mediul personajelor principale și completează complotul, fiind parte integrantă a acestuia.

Caracterul principal al cărții ... da nu, vor exista două personaje principale, marșând de-a lungul poveștii. Un artist ingenios și mare inventator, cunoscut în întreaga Italia ca Leonardo da Vinci, și pisica lui, de asemenea, celebru, dar în cercuri înguste.
Leonardo este minunat și strălucitor, dar necazul este puțin din această lume. În plus, ideile și perspectivele din viitor (sau dintr-o realitate alternativă) trec prin el continuu și nu poate rezista să nu se grăbească să le pună în aplicare. Dar trebuie să trăim! Și ar fi foarte dificil pentru Leonardo, dacă soarta nu ia trimis o pisică. Pisica a considerat că este datoria lui să se ocupe de proprietarul nefericit. Pisica este foarte clar acolo, în mijlocul de vise ale lui Leonardo, prevenind aruncarea dintr-o parte în alta, și prin solicitarea proprietarului de a face probleme simple de zi cu zi - de exemplu, da pisica să mănânce (în același timp, poate Leo ceva perepadet). Și pentru a da mâncare, trebuie să plecați și să câștigați. Și pentru a câștiga, aveți nevoie de cel puțin una dintre marile viziuni pentru a ajunge la concluzia sa logică. Cat prezent pe gazda discuțiilor de afaceri și mewing în locurile potrivite ridică prețul angajatorilor ... pisica cade de nicăieri în momentele de impotență creative și aduce Leo idei revoluționare ... În cazul de pisica poate și momente periculoase, atunci când vorbim despre amenințarea la adresa vieții și sănătății, care - să întreprindă ceva. Nu o pisică, ci un miracol al naturii. Aparent, strămoșul îndepărtat al pisicii Matroskina.
Din moment ce ei trăiesc într-un ritm rapid, în frumosul oraș din Florența (cu o oprire la Milano), manevrării între „dictator ales popular al lui Lorenzo de„Medici“, un om de afaceri viclean ștrengăresc Ludovico Sforza, Inchiziția papală undeva la orizont, iar în alte ... Printre altele, de exemplu, , include nasa mafiei florentine, Mona Lisa, care ia ordonat lui Leo portretul. Sub durere de moarte. Leo ar fi bucuros să tragă și un portret și a scăpa de mafia, dar problema este că nimeni viu Mona Lisa nu a văzut, iar cei care au văzut în viață a fost lăsat ... Cine descrie ceva, oamenii?!
În general, o carte veselă și nebună. Orice este o linie, apoi o anecdotă gata făcută.

"Așa vine politica odată pentru totdeauna în casa ta când nu te aștepți deloc."

"Pe scurt. Pentru mine, timpul este bani. Vreau să spun, mereu nu e de ajuns.

"Dictatorul a fluturat mâna, întrerupând fluxul de scuze.
- Acestea sunt toate scuze ", a spus el. Suntem fără speranță în urmă în cursul tehnologiei. Potrivit rapoartelor de informații, meșteșugarii din Rusia aduc aripi de lemn și strălucește de la turnurile clopotnite.
- Și cum? Întrebă Leonardo cu o inimă scufundată.
- În timp ce doar cădea. Dar pentru moment. Cine îi va înțelege, acești barbari din est. Nu mi-ar fi surprins dacă au fost primii care au intrat în spațiu. Nu este nimic de spus: lux ex-oriente.
- Ce lux, "replică Da Vinci," dacă cad? " Aici, la mine totul este calculat. De Dumnezeu, a doua zi inventând aerodinamica ...
- Nu am nevoie de aerodinamică ", a întrerupt Lorenzo," dar rezultate concrete! "

Și în portretul lui Mona Lisa Leo sa prezentat în cele din urmă ca un iubit - și zâmbetul pisicii sale iubite. )))

Recenzii ale cărții cat da vinci

Cartea a adus plăcere - un umor ușor în anturajul Renașterii, având în mod clar cu realitatea istorică nu mai multă coincidență decât în ​​unele nume și nume. Cu toate acestea, pisica a fost un succes.

Recenzii ale cărții cat da vinci

O carte destulă - ceva asemănător unei colecții de anecdote despre Leonardo da Vinci și pisica sa strălucitoare. Cred ca toata lumea va place!

Recenzii ale cărții cat da vinci