Recenzii din codul de carte da vinci

"Neînțelegerea generează neîncredere."

După ce am citit cartea, am găsit un articol fascinant pe Internet. Ea sa ocupat de faptul că atunci când filmul a fost eliberat, chiar înaintea cinematografului s-au aflat clerici cu placarde: "Privit Codul lui Da Vinci - l-au vândut lui Hristos".

Aș spune că este foarte distractiv sa ma uit, ca „sfinți“ nesfinte antipatic faptele istorice, care, desigur, biserica pare să-l puneți blând, nu este în cea mai bună lumină. Și anume: un memento al cruciadelor sângeroase în scopul puterea de a atrage păgâni la creștinism și să distrugă religia asociată cu cultul principiului feminin, făcând astfel Concatenarea nu lumea uniformă de yin și yang, și să-l pună în partea patriarhal. Deci, încă respectat Brown a luat libertatea de a face focalizarea carte despre modul în care împletesc păgânii și creștinii, care sunt dornici cronici știu cum implicat în acest stimat împăratului Constantin cel Mare.

"Mulți speculează despre iluzii și minuni false, înșelând majoritatea proastă". Leonardo da Vinci.

P.S. Pentru fiabilitatea faptelor științifice și istorice date din carte, pot dovedi personal. Să nu fie complet, ci în majoritate. Citeam aceleași prelegeri la universitate.

În general, cartea este potrivită pentru studierea "esenței sale" doar pentru analfabeții noștri, dar este prea dureros pentru poporul ortodox.

De fapt, titlul este o scurtă descriere a acestei cărți. În principiu, nu puteți scrie nimic mai departe. Dar voi încerca să explic de ce a fost creată această impresie. Sunt spoilere.

De fapt, mulți oameni au scris deja despre rolul femeilor și despre înlocuirea conceptului de păcat original. Și mulți au remarcat că situația în care femeile au fost de mai multe secole, ele sunt doar biserica. În același Jacques Le Goff în "Istoria corpului", în acest moment i se acordă o mare atenție. Brown, de asemenea, merge mai departe și spune o versiune despre Hristos-om că el a fost căsătorit și avea descendenți. Pe această versiune, principala ghicitoare și intriga a cărții este construită. Trebuie să spun că Brown aici aduce o mulțime de fapte istorice interesante și oarecum controversate. Dar aici, în fiabilitatea lor completă, așa cum a insistat la începutul cărții, nu este deosebit de încredere. Pentru că unele momente Brown se adaptează în mod clar la povestea și legenda sa. De exemplu, distrugerea oficială a Ordinului Cavalerilor Templieri, unde spune că Papa Clement a luat tronul papal și și-a realizat ideea de a distruge ordinea puternică. Acest lucru corespunde opoziției cărții sale față de Biserica Catolică și înaintea Sionului (ca și adepții templierilor). Dar el a uitat să menționeze că Clement a fost entorrnat în timpul captivității Avignon a papilor și a acționat în interesul lui Philip the Beautiful, care a contribuit la creșterea lui. Iar regelui Franței, istoricii, care au studiat o mulțime de documente rămase din acest proces asupra templierilor de la începutul secolului al XIV-lea, li se atribuie rolul principal în distrugerea Ordinului. Ei bine, este o mică digresiune pentru a explica de ce nu este necesar să crezi necondiționat tot ce scrie Brown. Există nuanțe. Prin urmare, din toată splendoarea istoriei, secretelor, legendelor și misterelor alternative, Brown vine cu o căutare interesantă și interesantă. Și ar fi bine dacă nu ar fi pus totul pe o linie de detectiv absolut incompetentă și delirantă.

În momente, detectivul se transformă într-un thriller plin de acțiune cu împușcături, urmăriri, ostateci. Cu toate acestea, cele mai multe Achtung în cele din urmă. Păi, mai întâi, aici, Brown nu a mai făcut abur și a luat din nou două șabloane neimportante - identitatea principalului ticălos și un sfârșit fericit. Dar dacă sfârșitul liniei detectivului este doar banal, dar, în principiu, complotul și ideea romanului se potrivesc perfect, apoi sfârșitul liniei Sophie. Nuuu, îți voi spune un basm! Nu, chiar așa - FAȚĂ! Sfântul! Disney plânge cu invidie pe margine. Căci o astfel de prințesă nici nu visează de el.

Deci, aici avem o călătorie istorică excelentă suprapusă pe o linie mediocră de detectiv cu o mulțime de delir și un sfârșit absurd la linia unuia dintre personajele principale. Din acest motiv, tot farmecul unei idei interesante nu ajunge la nimic. Din acest motiv, impresia de ansamblu nu este nimic. Dezamăgire. Straight tristețe.

Recenzii din codul de carte da vinci

Recenzii din codul de carte da vinci

Recenzii din codul de carte da vinci

Cum să nu scrieți povești de detectivi
Speculațiile pe această temă divină, râsete în ceea ce privește virginitatea Mariei și celibatul lui Isus Hristos (se presupune că a avut o aventură, era), percepția superficială a personalității lui Leonardo da Vinci și, în cele din urmă, linia de dragoste, în cazul în care la fel fără blonda cu o cincime dimensiunea de san - un specialist în criptografie în acest moment și. nu contează că nu știe cum să-și scrie propriul nume, dar cunoaște limba veche aramaică, dar nu o poate folosi. Inteligent ca păstorul notorii (în batjocură Sophia - cu greaca, înțelepciune).

Așa cum spunea Napoleon: "Care este istoria, cum nu o fabulă, la care am fost de acord să credem?" - A zâmbit. - Prin natura sa, istoria este întotdeauna o evaluare unilaterală a evenimentelor.
Sophie nu sa gândit niciodată la asta.

Despre restul caracterelor și absurditatea învățăturii romane nu se vor vorbi. Desigur, în Graalului vykradyvanie și uciderea a „puterilor care sunt“ bogați și faimoși „“ și „“ dedicat zonei lumii la „“ send era nimeni altcineva în afară de doi metri călugăr-albinos (reprezentând anchetatorii impotența la desen portrete criminal și alte căutări) . În mod evident, problema principală a Bibliei - a fost, ca să spunem așa, „“ pe cont propriu judecătorului „dacă sexul lui Hristos, de asemenea, trebuie să se agite, să-l lega la familia regală (pentru un motiv necunoscut pentru cel mai bun specialist în domeniul Langdon și cripte conta religie Sophie), această procedură este numită muritorii - umanizarea lui Hristos, cu alte cuvinte: „“ o palmă-ka ne Filth „“ cioara albă „“ (scuzati blasfemia „și care iese în evidență“ '.
De asemenea, pentru efectele reale, aveți nevoie de câteva intricacii indiene cu peremeali în mod necesar bogați, de preferință sânge regal (în cel mai rău caz, "Merovingi noi") rude.
Și, desigur, amenințarea cu moartea unui iubit este mai bună la rândul său. Apoi puteți adăuga acțiuni de trofee, cârlige de luptă și ștergere la rupere în locul în care câștigătorul rupe sarutul de la buzele miresei.

Ne este teamă de ceea ce nu înțelegem.
Neînțelegerea generează neîncredere.
Viața este plină de mistere. Și nu puteți afla totul la o dată.
Cel care caută adevărul este mai mult decât un prieten. E un frate.

De fapt, povestea în spiritul „toate mințile strălucitoare a încercat să-au luptat pe această temă, nu rupte, iar eroii noștri au fugit, coada ondulat, și“. Suferă nu numai Brown, să fim sinceri, așa că spală oasele nu vor. În cele din urmă, în cinematograf a fost dus cu o asemenea înveselință.
Ideea în sine nu este rea, povestea de fundal încearcă să spună orbește de farse străine și ipoteze - în general, pentru persoana neiluminată, de asemenea, chiar dacă nivelul de puzzle pentru unele pre-intermediar. Dar în spatele tuturor acestor idei și de mestecat Dl Brown, în cele din urmă într-un fel pierdut complet obiectivul final al narațiunii și a considerat necesar să se răspundă la întrebări „așa că de ce eroii Graalului“ și „ce naiba au aruncat totul fără a face ultimul pas?“. Povestea duce absolut vnikuda și în cele din urmă încearcă să se pretindă a fi un cârlig - dar deja știm că cârma însăși este o poveste de dragoste. Se pare că aceasta este cea mai gravă farsă a întregului roman - o încercare de a-l extrăda pentru o atenție pretențioasă și valoroasă.
La sfârșitul cărții, la Mademoiselle Neveu erupe brusc ochii verde-oliv, și este în valoare de ea de câteva ori se uită la Robert, și devine clar: aceasta este, linia de iubire adus, păzește-te.
Și, desigur, dans în ploaie în finala de la muzica indiană toate cele de mai sus nu se schimbă: și acum, în ultimele capitole vine reunirea familiilor separate, Luke, eu sunt tatăl tău, și Langdon se ivește în cap, chiar în duș - nu este bine în cazul în care trimiterea la Arhimede și baia lui? - și toată lumea este fericită.

Nu este plăcut faptul că unele evenimente din carte sunt trase pentru urechi (deși ulterior dau și o explicație). Nu mi-a plăcut "răpirea răpirii lui Tibbing", moment în care Silas la împușcat pe Episcop în ringul de polițiști și apoi brusc polițiștii au dispărut undeva. Ușurința cu care Fash îl acuză pe Langdon de crimă. Iar sfârșitul cărții în general se transformă în "Santo-Barbara".

Și în această carte nu există sex, doar o mențiune a ritualului făcut de bunicul Sophie. Trebuia să văd ce făcea bătrânul și nu vorbea cu el timp de 10 ani! Despre ritual este menționat în cartea de mai multe ori. De multe ori se menționează "femininul sacru". Mă bucur că "zeita interioară a dansului" nu sa întâlnit (în primele șase capitole ale cărții despre "nuanțele de gri" am primit de atâtea ori, spun că există mult mai mult).

Cartea, spre surprinderea mea, a fost mai bună decât filmul. Este aproape de înțeles că de unde provine și cine a ucis pe cine și de ce. Și totuși, există prea multe mișcări bruște, mistere ale "nivelului istoric" și răspunsuri prea evidente la ele în această carte. Iar răufăcătorii s-au dovedit a fi complet stupizi și fără să știe nimic. Poliția franceză erau complet "miei săraci" - apoi conversațiile lor au fost ascultate, apoi criminalul a scăpat.