Half life 2 - casa de coșmar 2 - recenzie -

Half Life 2 - Nightmare House 2 - recenzie

În primul rând, sunt perfect familiarizat cu modificările Half-Life 1, dar nu am avut de jucat prima parte a Casei Nihgtmare. Prin urmare, revizuirea mea va afecta numai a doua parte a acestei modificări de groază.

Modificarea a fost creată de echipa wecreatestuff.com și de liderul său Hen Mazolski. Echipa este multinațională :)

Ei bine, atunci. să trecem la lucrul principal.

Această modificare necesită lansarea cu succes a programului Half-Life: Episodul 2. Durata medie a jocului (fără multă bicicletă în nici un loc) este de aproximativ trei ore.

Jocul începe de la sfârșitul primei părți a Nightmare House. Ca un prolog, acest capitol își propune să iasă dintr-o casă cosmică groaznică și, în același timp, să rămână în viață. După ce ieșim de aici, începe încă a doua parte, formând deja șapte capitole (fără prolog). Personajul nostru se apropie cel mai mult de sine însuși, încât nici nu este o cameră pentru lăcomii violente, cu pereți moi și o ușă deschisă. Acest lucru va începe nereușitele noastre.

-"La naiba, lanterna a ieșit!"
Pentru toate cele șapte niveluri, întunericul va fi partenerul tău constant. Lanterna nu este descărcată prea repede, dar este încărcată din nou și apoi aproape instantaneu, fără a necesita baterii, cu toate acestea, chiar și cu ea în multe locuri este întunecată, iar în unele nu funcționează deloc. Uneori trebuie să vă lăsați sub lumină slabă a luminii de urgență, adesea găsim lumini de lumină care vor dispărea după un timp. Nu stati prea mult in locuri cu un numar limitat de clipete - acestea nu pot fi suficiente si intunericul va va inghiti cu coșmarurile. Pentru jocul cu lumină în joc, un solid de cinci.

-Proiectarea de scripturi de imagine
Totul este elegant aici. Există atât de multe evenimente în joc, încât pur și simplu nu avem timp să ne plictisim. După primele câteva surprize, probabil că te vei uita în jur și te vei întoarce cu fiecare rugină și, așa că, verifică dacă este ceva în spatele tău. Nivelele sunt destul de diverse, atmosfera este respectată, aici și spitalul în sine, pivnițele și locurile complet suprarealiste făcute pur și simplu la cel mai înalt nivel. Jocul își trăiește viața proprie, terenul urmează jucătorul și nu este deloc paranoia - veți vedea singur când jucați acest mod.

-Acționarea vocală
În prolog, mi se părea că, cu vocea care acționează, totul nu va fi la fel de bun ca și în alte aspecte, totuși, de la primul capitol al modei, am auzit o voce profesionist care acționa în nici un fel inferior glasului care acționa din multe jocuri comerciale. Dar nu un single-voce - jocul are o mulțime de efecte sonore, aplicate destul de loc, care pun accentul pe atmosferă și prinde din urmă groaza.

-"Urăsc tipii ăștia!"
Nu am văzut niciun zombie de la Half-Life 2. Toate modelele cu texturi sunt noi, deși au animație proprie. O mulțime de zombie diferite, de la chirurgi până la lucrători, de la lumină până la gărzi blindate, unde trebuie să injectați o cantitate suficientă de muniție.

-Mijloace de exterminare
În arsenalul nostru de la începutul până la sfârșitul jocului vor fi:
Ax obișnuit