Israel, Netanya

Și pe plajă te-ai dus în mare să înoți? Lasati cheile la camera de pe plaja nesupravegheata?

Am fost acolo acum 10 ani)
în Netanya bine, calm
dar marea este valuri prea mari - pur și simplu pentru surfing

a trăit în hoteluri de 3 și 4 stele
3 a fost destul de bun, dar 4 mai abrupt

În Netanya vârsta medie a turiștilor este de 85 de ani. Deci, dacă aveți un certificat de pensie, vă veți odihni perfect. Toate hotelurile sunt foarte vechi. Și nu vă faceți griji cu privire la cheile - pensionarii nu fura. Lăsați tasta la recepție.

Da, am scăldat în mare, deși nu m-am dus departe. Da, chiar pe plajă. În Israel, nu fura aproape, mai ales cheile camerei. Documentele, banii și cardurile pe care le-am ținut în camera mea în seif.

Vreau să nu fie discoteci și tineri beți. Și stai liniștit pe plajă, mergi în oraș. Deși cu pensionari - este greu)) Cel puțin 40 de ani, dar localnicii probabil că nu sunt atât de bătrâni.

Părerea mea, în Netanya nu există hoteluri decente, pe care le-ar putea construi. Regele Solomon nu-i plăcea, mai bine decât Blue Wise. De asemenea, nu aveam sentimentul că acesta este un oraș stațiunii, plajele sunt într-adevăr destul de bune.
Dar am luat o vacanță împreună la Marea Moartă, primele 10 zile în Ein Bokek și nu a existat ceva nu ca hoteluri hoteluri din Netanya, nivelul este mult mai bine și apoi în Netanya 4 sau 5 zile a fost. M-am un astfel de program a fost și fără agenție, cel mai fost amuzant, așa cum am fost obtinerea de la Marea Moartă la Netanya le)) Există serviciu de transport cu autobuzul și de persoane au fost transportate la orașele lor la stațiune, așa că stau lângă el, dar a cuprins întreaga țară și este adevărat că au sosit 6 sau 7 ore cu sosiri în orașele mici

Nu înțeleg identitatea - de ce purtați cheile cu dvs.? pentru a le lanțuri specială aglomerate (sunt comutatorul de energie / energie în cameră), astfel încât să nu-l scoată din hotel. Trecuți la recepție și gratuită)

rezidenții locali sunt foști cetățeni sovietici. Orașul este în general puternic vorbită. Nu există oraș acolo. Bunicul ne-a invitat la o întâlnire - într-un balot. Oferit cu prietenul său să conducă cu mașina în noaptea Ierusalim. Suntem 30 :) Prietena mea și cu mine am fost aproape de ziua a 2-a și imediat de acolo îngroșat (hotelul a fost filmat la fața locului, rezervat cu o noapte în avans - rezervarea este verificată la intrare, apropo). Da, și mai multe despre micul dejun cosher nu uitați - țipând. Spărgatul macrou și hering. Și despre faptul că pe drumul spre aeroport trebuie să ajungem 3, 5 ore. Și acest lucru este foarte grav. Foarte. Am venit pentru 2 - am fost plasați într-un coridor special după un zâmbet de 10 minute. În general, Israelul este un mare iubit. Dacă doar pentru a trăi de-a lungul rutei hotelul este plaja. Și acolo este totul în apropiere.

Rețineți că în Natanya toate hotelurile stau pe munte, trebuie să vă duceți în mare, fie cu liftul, fie cu scările. Alegeți un hotel situat mai aproape de coborâre. Regele Solomon cu câțiva ani în urmă, reparat, a devenit destul de decent. Dar totuși, aproape toate hotelurile sunt vechi și plictisitoare afară.
În Tel Aviv, nu-ți fie deloc teamă de unul, dar acesta nu este un oraș stațiunii în înțelegerea noastră. Dar unde să mergem, mult mai mult decât în ​​Netanya.
În Israel, ei au o odihnă în Eilat, totul este acolo pentru asta.

Mulțumesc tuturor.
Se pare că Netanya a prezentat corect informațiile, pentru că am decis că aceasta este o super-stațiune.
Eu îl consider pe Eilat, dar m-am gândit că hotelurile erau în mijlocul deșertului de pe plajă și totul. Dar distanța față de aeroport este jenantă.
Pe lângă Netanya, există mai multe stațiuni de tineret în Marea Mediterană cu hoteluri bune.

Eilat cu Ora Dead a fost confuz. Eilat este un oraș de pe țărmul de hoteluri cu toată infrastructura stațiunii, iar orașul se află în continuare în munți. Și cea mai tânără stațiune din Israel.
În Marea Mediterană este cel mai vesel oraș (nu stațiunea) Tel Aviv, deoarece nu este ciudat că suna. Și orașele din suburbiile din Tel Aviv, Bat Yam, de exemplu, sau Herzliya, dar asta e. Nu există stațiuni, poate nu încă. Există mare, plajă și hoteluri de-a lungul plajei.

Mulțumesc tuturor.

Eilat - un oraș stațiune, nu hoteluri în mijlocul deșertului. Și la aeroportul Ovda - cam 60 de kilometri. În Ovda, chiar și un aeroflot zboară. Și în Eilat există un aeroport, dar există doar zboruri locale - banda este prea scurtă.

Chiar vreau să merg în Italia, dar nu vreau să mă deranjez cu vize. De aceea m-am oprit la Israel. Este necesar să începem cu ce.
Și cum este Tel Aviv în ceea ce privește crima? De ce să vă imaginați imediat o mulțime de arabi șomeri care așteaptă o întoarcere.
Vreau doar cele mai multe ca card și uita-te la viața oamenilor obișnuiți, să se plimbe prin magazine obișnuite, în special supermarket-uri)) Și, bineînțeles, se află pe plaja)) excursiile lor sunt de acord doar într-o zi de Ierusalim, iar restul nu face nimic, și apoi groază obosit.

Mulți arabi șomeri se află în autonomia palestiniană, sunt departe de Tel Aviv și sunt împrejmuiți cu un zid. Deci, în acest punct, nu trebuie să vă faceți griji. Dacă sunteți foarte obosit, du-te la Marea Moartă. Toți vor fi acolo pentru voi, vă vor răsfăța în Spa, vă vor hrăni, vă vor da apă și nimeni nu vă va îngădui. Și într-o excursie la Ierusalim de acolo, puteți merge. Hotelul este de o sută de ori mai bun decât în ​​Netanya. Și complet slabakuha))))

Nu există nici o crimă în Israel. Tel Aviv mi-a amintit, în general, în centrul New York-ului. Acest tip de centru boem. Pur și simplu nu mergeți în zone arabe - este extrem de sărac. Israelul este foarte mic. Dar în Ierusalim există o regiune arabă - dar nici nu este periculoasă. Am intrat în autonomia palestiniană în general - nimic periculos. De la Tel Aviv la Netanya, la 40 de minute cu mașina (sau elektrichek). Poate că aveți 3 zile acolo și 4 zile acolo pentru a rezerva?

Nu, e mai bine să te descompun într-un singur lucru și să nu te miști timp de 2 săptămâni.
Mă voi gândi la Tel Aviv. Rămâne doar să alegeți un operator de turism. La naiba, din toate aceste fluxuri de informații, pisica izbucnește și, în general, nu merge în general în vânătoare. ((Întotdeauna văd amăgirea și kidalovo.

Nu vă faceți griji cu privire la furt, m-am odihnit la Netanya de mai multe ori, am lăsat calm sacul cu chei, bani și mobil pe plajă. O altă întrebare este dacă vă place acolo. Îmi place Netanya, dar de fapt este - nu există hoteluri decente și acest lucru nu este o vacanță pe plajă, în sensul obișnuit, există plaje municipale, scaune de plajă, umbrele, mese și scaune sunt plătite și aveți nevoie pentru a ajunge mai devreme pentru a obține un loc bun. Tel Aviv - rece, nu-ți fie frică, în condiții de siguranță Ride, nu așteptați pentru tine sunt arabi șomeri, ci doar o mulțime de impresii și excursii la supermarket este mai bine înlocuit cu Shuk Carmel și piața de vechituri. În general, Israelul nu este țara cea mai potrivită pentru odihnă pasivă, este prea interesant.

Marea Moartă este numai pentru câteva zile. Vei muri acolo cu plictiseala. Dar este distractiv să vizitați acolo

Ei bine, am folosit pentru a imagina programul grăsuț la Marea Moartă este compilat și rulat pe tot felul de tratamente, zi marcate, dar în seara nu este într-adevăr nimic de-a face la toate și truda de plictiseala, nu au unde să meargă și nimic pentru a viziona, în Netanya, toate veselă și restaurante, deși acolo

Te-aș sfătui pe Tel Aviv.
Aici și de mare și cluburi, și de la principalele atracții aproape.
Elite, desigur, este bună cu Marea Roșie, dar există 2 minusuri semnificative
Un număr mare de arabi.
2 foarte departe de Ierusalim, marea mortă și alte locuri intime

da, iar în Tel Aviv există multe interesante și muzee și artă. gellerey, plaje și întâlniri. o mulțime de tineri.
Jaffa este aproape, și acesta este un basm!
Și este destul de sigur.
Skolka în Israel nu a fost, cu furt și în general cu crima nu a venit peste.
A mers singur în noapte Ierusalimul și nimic)))
Apropo, din cauza abundenței arabilor și a altor ***, în Elayte criminalitatea este mai mult

Te-am avertizat de ce.
Când am fost acolo pentru prima dată, prietenul meu din Ierusalim căuta mormântul regelui David și se află în partea arabă a orașului.
aceasta este groaza.
sentimentul că erau într-o maimuță! Am fost strigați, am semnalat, deși eram foarte îmbrăcați. Prietena trăiește în Israel, acolo în mod obișnuit.
Apoi am fost îmbrăcați de copii arabi, strigând, luând haine, abia am scăpat.
dar aceasta este singura problemă. totul este cool!

Relația a lucrat ca asistentă medicală în Netanya, aproape că a murit de plictiseală. Spune că există mulți evrei acolo fanatici ai religiei lor.
Pe mare, la fel, invalizi și startere.

Locuiesc în Israel și vă sfătuiesc să vă opriți fie în Tel Aviv, fie în Eilat! În Eilat este mai sigur. În Tel Aviv, trebuie să știți unde nu ar trebui să fiți seara. Acolo pe strada centrală există o mulțime de vagabonzi și Jaffa în apropiere, acolo este periculos doar seara. acesta este orașul arabilor israelieni. Și în Eilat, zgomotul. Marea este aproape, piscina din hotel, o mulțime de divertisment, puteți merge în jurul orașului, chiar în costum de baie, acesta este cel mai oraș stațiune. Netanya este un oraș rezidențial unde oamenii trăiesc și nu se odihnesc. Nu aș merge acolo. Deja Bat Yam va fi mai bine, cel puțin lângă Tel Aviv, la 20 de minute cu autobuzul. Și cu Netanya departe de a merge dacă mașina nu este!

Te-am avertizat de ce.
aceasta este groaza.
Apoi am fost îmbrăcați de copii arabi, strigând, luând haine, abia am scăpat.
dar aceasta este singura problemă. totul este cool!

Doamne, da, există cel puțin cum să te îmbraci - o fată rusă este ceva incredibil. Slavă Domnului că nu ți sa întâmplat nimic acolo.

Publicația de rețea «WOMAN.RU (Female.Ru)»

Detaliile de contact pentru agențiile guvernamentale (inclusiv pentru Roskomnadzor): [email protected]