Electrobook - recenzii

Nevoia de a sta pe un computer desktop sau de a ține pe notebook-ul tău omoară o mare parte din distracție. Există dezavantaje și dispozitive portabile. Ecranul mic rămâne un ecran mic. În plus, consumul de putere în modul de citire este ridicat, este necesar să monitorizați vigilent încărcarea bateriei.

Evenimentul cheie din istoria e-book-ului este apariția "cerneală electronică". Astăzi, pe piață există numai cititori cu ecrane LCD fabricate folosind tehnologia e-ink. Caracteristici de cerneală electronică două. În primul rând, ecranele consumă energie doar pentru formarea imaginii, adică pe "răsturnare", iar tot restul timpului energia nu este irosită! În al doilea rând, spre deosebire de afișajele LCD care antrenează ochii cu iluminare din spate, ecrane cu cerneală electronică necesită lumină exactă ca și textul pe hârtie. Zece modele de cărți electronice sunt disponibile în Rusia. Cele mai multe dintre ele nu sunt populare datorită costurilor ridicate, lipsei rusificării și reprezentărilor oficiale etc.

Considerăm două modele care sunt cele mai convenabile în opinia noastră. Acesta este cititorul chinezesc LBook eReader V8 și produsul Sony - Reader PRS-500. LBook este extrem de simplu în orice. Procesul de descărcare a fișierelor este elementar, interfața nu va provoca dificultăți chiar și pentru copil. Există un calculator și un player MP3. "Superbook" Sony - Reader PRS-500 pretinde a fi universal. Cititorul japonez vă permite de asemenea să vizualizați fotografii.

CITITOR LIBER

Electrobook - recenzii

Dimensiuni: 13,4x19,4x1,4 cm

Ecran: 6 "(92x12,3 cm)

Rezoluția ecranului: 800x600 pixeli (4 nuanțe de gri).

Ecran suplimentar: monocrom, atingere, 256x96 mm

Greutate: 310 g (cu baterie)

Sloturi pentru carduri flash: Secure Digital (SD)

Formate suportate: TXT, WOLF, XML (FB2), există un convertor pentru HTML, PDF, RTF și RSS

Opțiuni. cititor de carduri, adaptor de alimentare, SD de 512 MB, CD cu software

Preț: de la 7000 rub.

Cititorul arată mai mult decât modest - designul este departe de ultramoderne. Impresia vizuală este completată de senzațiile tactile - trebuie să vă obișnuiți cu butoanele, derulând sub formă de role cu nervuri pentru ca întoarcerea paginii să nu fie prea convenabilă. Vom explica: rola nu este deplasată vertical, ceea ce ar fi logic, dar orizontal. Este necesar să se dislocă degetul mare al mâinii drepte, vă puteți obișnui cu ea, dar disconfortul rămâne.

Electrobook - recenzii

Electrobook - recenzii

Lampă de marcă Sony Reader -Verilux Full Spectrum Book Lumina călătoriei. Prețul este de 26-30 $

Capacitatea unei astfel de baterii, de 680 m * Ah, suficient pentru a transforma peste 10.000 de pagini. Aceasta nu este o declarație optimistă din partea producătorului, este un adevărat fapt dovedit! Am măsurat durata de viață a bateriei nu în ore, ci în "pagini", deoarece ecranele cu e-cerneală consumă energie doar pentru a desena o imagine.

Dar nu fără eșec. În timpul citirii sa constatat că după trecerea la următoarea pagină sub iluminare puternică pe ecran este posibilă distingerea "imprimărilor" de foaia anterioară. Seamănă cu părțile mai luminoase și mai albe ale ecranului. Prima dată este vizibilă și puțin enervantă, dar încetați să mai acordați atenție. Din păcate, acesta este un dezavantaj comun pentru toate ecrane cu cerneală electronică.

Toate fișierele sunt stocate pe un card flash tip SD. Pentru a descărca conținut, puteți utiliza cititorul de cartele livrat împreună cu dispozitivul. Apropo, LBook Reader "digera" nu numai texte, ci și fișiere audio - MP3 și WAV. În modul de ascultare, bateria nu durează mai mult de 5-7 ore, în comparație cu playerele media, rezultatul nu este ridicat. Muzica poate fi folosită ca o coloană sonoră pentru chtvyu, dar disponibilitatea acestei opțiuni depinde de versiunea firmware-ului.

Electrobook - recenzii

SONY READER PRS-500

Preț: de la 8000 rub.

Un aspect elegant și butoane drăguțe de atingere - toate acestea sunt tipice pentru produsele Sony. Este o plăcere să țineți mâinile și să utilizați o sală de lectură. Paginile cu foi sunt la fel de confortabile atât cu mâna stângă cât și cu cea dreaptă, indiferent de dispozitivul în care se află. În partea de jos a ecranului, puteți vedea ceasul, nivelul bateriei și multe alte informații utile (pentru cele mai recente versiuni de firmware). Datorită caracteristicilor ecranului cu e-cerneală, toți indicatorii sunt actualizați numai atunci când pagina este flipped de către utilizator. Dar acest lucru nu este de ajuns!

Dispozitivul poate fi îmbrăcat într-o bandă, dar în acest caz cartea trebuie să fie ținută cu ambele mâini. Material dur și dur al crustei și se străduiește să se închidă. Și dacă îl transformați într-o carte, cum se poate face cu o copertă plastică LBook, aceasta își va pierde rapid aspectul spectaculos din cauza "fracturilor" și a faldurilor la nivelul coloanei vertebrale. Este foarte problematică dezlegarea acesteia și cine va avea grijă să protejeze ecranul?

PRS-500 afișează în mod calitativ fotografiile - este frumos să ai un album foto la îndemână chiar și alb și negru. În ciuda lipsei unui afișaj suplimentar pentru management, posibilitatea de navigare prin intermediul cărților de la Sony este mult mai largă decât cea a cărții chinezești Lane chinezești, iar meniul în sine este frumos decorat.

Continuăm lista contra. Bateria Sony Reader nu este detașabilă și nu poate fi înlocuită acasă. Dezavantajul este serios, deoarece Sony PRS-500 nu este furnizat oficial Federației Ruse și centrele de servicii nu sunt suportate.

Dar, spre deosebire de LBook, Sony Reader poate stoca fișiere în memoria încorporată, și nu doar pe un card flash. Dar soclul pentru conectarea cardurilor nu este decorat în cel mai bun mod - plasturele detașabil se blochează pe cureaua de cauciuc, ceea ce strică impresia unui aspect frumos. Nu este ușor să transferați fișiere în memoria voastră. Va fi necesar să instalați un program de sincronizare pe PC-ul dvs. și să vă ocupați, pentru al face ușor, de departe nu o interfață intuitivă. Apropo, apropo, până de curând toți jucătorii mp3 de la Sony au păcătuit - iubitorii de muzică Sonic Stage, amintiți de un vis groaznic.

Ar trebui să lucrez cu formatul de fișier LRF proprietate? Cu greu. Deși vă permite să faceți titluri interesante și teoretic oferă o navigare mai convenabilă. Transformarea textelor într-un format, de înțeles PRS-500, poate fi doar din TXT sau FB2. Pentru a face acest lucru, utilizați programul BookDesigner v.4, care poate fi găsit pe Web.

SONY PRS-505

Electrobook - recenzii

Preț: de la 12 500 rub.

Sony PRS-505 este chiar mai convenabil decât cel mai apropiat strămoș PRS-500. Butoanele moderat strans sunt in mod clar simtite sub degete, efortul necesar pentru a le impinge nu este atat de mic incat sa le apese accidental. Puteți să vă întoarceți paginile derulând cu o rolă sau un joystick. Se acceptă două tipuri de carduri flash: SD (până la 2 GB) și Memory Stick (până la 8 GB). De asemenea, volumul memoriei interne a crescut de la 64 la 192 MB. Puteți copia fișiere în memoria dispozitivului în orice manager de fișiere sau Windows Explorer - nu este necesar un software special. Printre formatele acceptate - PDF, RTF, TXT, SONY LRF și DOC. Formatele non-text acceptă formate JPEG, GIF, BMP, PNG, AAC și MP3 (căștile sunt incluse în pachet).

Acoperirea pentru o carte electronică comparativ cu PRS-500 a devenit mai practică. Furajează cititorul exclusiv prin portul USB al PC-ului printr-un cablu complet. Cu toate acestea, pentru majoritatea utilizatorilor, acest lucru nu va constitui un inconvenient semnificativ.

Cea mai radicală îmbunătățire a fost matricea ecranului - nivelul de contrast a crescut semnificativ. Ecranul a devenit mai mult ca o foaie de hârtie cu text imprimat. Reducerea și întârzierea la întoarcerea paginii. Recent, Sony PRS-505 a început să vândă în Rusia. Noutatea merită în medie 12 500 de ruble. Iubitorii de lectură de noapte pot cumpăra, de asemenea, o lumină de fundal contra cost.

CITITORI SAVE

Dulapul mediu de rafturi poate conține aproximativ 120-150 de cărți și ocupă 1,5-2 metri cubi de spațiu de locuit. Costul unei cărți necostisitoare este de 120 de ruble. Vom primi, biblioteca unui astfel de volum gestionează cititorului în aproximativ 15 000 de ruble plus costul unui caz care este destul de comparabil cu prețul cititorului electronic! Se pare că atunci când cumperi o carte electronică, primești o bibliotecă întreagă. Rețineți că textele în formă digitală costă, de asemenea, bani, dar nu deloc mari - de la 10 la 30 de ruble în magazinele online litres.ru sau publicant.ru.

Merită să cumperi o carte electronică?

Dacă citiți mai mult de una sau două cărți pe lună - meritați cu siguranță!

De unde pot cumpăra o carte electronică?