Kabardinka ne-a cucerit de la prima călătorie - feedback pe restul anului 2019

Kabardinka este situat între Novorosiisk și Gelendzhik, astfel încât pentru a ajunge aici este foarte convenabil, vă puteți antrena la Novorossiysk și Gelendzhik avionul, iar apoi drumul spre taxi, nu-consumatoare de timp. Satul în sine este mic, astfel încât întreaga infrastructură - magazine, bancomate, locuri de joacă și cafenele se află la câțiva pași. aici, de asemenea, nu există probleme cu locuințe - trebuie să renunțe la sectorul privat, hotel sau pensiune de camere de la clasa economic la lux de pe fiecare stradă. Am ales o casă pentru bugetul dvs. - sectorul privat, „Elena“, aproape de mare, cât de aproape trebuie să meargă 7-8 minute, a închiriat o cameră la etajul al doilea, cu toate facilitățile: TV LCD, aer conditionat, frigider, duș, WC, și chiar Internetul a prins. Acest loc sa dovedit a fi ca noi, nu există nici o bibelouri, dar, în același timp, cu toate că uyutnenko și proprietarii de acasă oamenii sunt foarte politicos si decent. Drumul spre mare a fost destul de plăcut, a trecut printr-o alee umbrită, cu fântâni și tot felul de tarabe de pe piață în cazul în care ați putea cumpăra ceva să-și amintească.

Satul în sine este foarte frumos și plin de tot felul de divertisment, excursii interesante la atracțiile locale și cele mai apropiate orașe. De exemplu, nu trebuia să pierdem o zi. Și cât de multe fotografii am făcut pentru sărbători nu sunt luate în considerare, în special în Kabardinka a lovit dig, o Turnul Eiffel este în valoare, să nu mai vorbim de tot felul de obiecte de artă, flori frumoase și fântâni. Dar poate că toți sunt de acord cu mine că atracția principală a satului este încă un „Old Park“, în cazul în care modelele de temple și atracții practic întreaga istorie a lumii - templele Greciei antice, piramide egiptene și mai mult. Conectați-vă pentru a încărca, dar uita-te la ceea ce este - frumusețe incredibilă de plante, pavilioane frumoase, poduri, iazuri mici, cu țestoase și cascade. Suntem încântați să fi petrecut aproape toată ziua acolo, cred că parcul merită o analiză separată, așa că voi spune pur și simplu - Old Park in Kabardinka cu siguranta demn de atenție!

O alta atractie a Kabardinkei este o casa inversata, intrand in aceasta, se pare ca stati pe cap, pentru ca toate obiectele se uita de sus in jos. Turul este plătit, dar 250 de ruble pe persoană este destul de ieftin. Am fost foarte norocoși, nu erau mulți oameni și am reușit să facem multe fotografii interesante.

De când am venit să ne odihnim cu un copil, nu am trecut de oceanarium. Acesta nu este cu siguranță un oceanar gigant cu tuneluri subacvatice și sute de locuitori, dar pentru Kabardinka destul de decent. Plimbarea prin oceanarium oferă o idee despre "creaturile vii" ale Mării Negre, în plus, puteți întâlni alți locuitori ai planetei noastre în exotarium (biletul 1). Într-o stare de mare plăcere din vizită, nu am venit, dar, în general, am fost satisfăcuți.

Dar ne-am bucurat cu adevărat de delfinariul. Spectacolul este doar grozav, cascadorii impresionante realizate de o pisică și doi delfini provoacă o mulțime de emoții pozitive. După prezentare, poți să faci o fotografie sau să înoți cu delfinii. Dar prețurile pentru toate astea sunt doar nesupuse.

O atracție foarte bună pentru copii în Cabardinka este un parc de coarde. Am mers acolo din întâmplare, dar am rămas foarte mult timp. Micul nostru fiu sa urcat pretutindeni, sa legat de un leagan si a sarit pe o trambulina. angajații Park au fost oameni foarte frumos, atitudinea față de copii este foarte bun, atent, cu glume și sprijin, au ajutat copilul să creadă că el este un erou, în general, băieții sunt doar o mare! Drept rezultat, fiul a fost foarte multumit si ce altceva ar putea sa-si doreasca parintii nostri?

Un alt loc de vizitat în Kabardinka este Orașul Kuban Masters. Orașul, așa se spune foarte tare, este doar un sit pe care este reprezentat viața poporului kuban, sunt organizate diferite concerte, cursuri de masterat privind producția de șarpe, falsificare etc. precum și bijuterii realizate manual, bijuterii realizate manual. Orașul maestrilor Kuban este situat în umbra copacilor, deci este plăcut și cognitiv să mergeți acolo.

Am avut timp să vizităm atelierul de sticlă. Expoziție frumoasă, toate aceste figuri frumoase, case, fluturi, vase sunt pur și simplu fascinante, am luat chiar și câteva elemente cu noi înșine, care acum decorează casa noastră. Și fiul său a fost complet încântat de bomboanele sale de sticlă! Deci vei fi în Kabardinka, fii sigur că te duci la acest atelier!

De asemenea, aș dori să menționez călătoria noastră pe Jeep prin valea râului Janet și către domenii misterioase. Adrenalina se ridică deasupra acoperișului! Din excursii se afla încă în parcul Safari Gelendzhik. Ei bine, ca o excursie, am ajuns în parc pe un autobuz gratuit, care merge de la Kabardinka. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să mergem la telecabină, înălțimea punții de observare este la 640 de metri deasupra nivelului mării, vederile sunt uimitoare, întregul golf Gelendzhik se află în palmă. Scara parcului de safari este impresionantă, un număr incredibil de animale, păsări, șopârle și șerpi. Cu siguranta recomandati sa vizitati.

Rezumând ceea ce vreau să spun, satul Kabardinka este un loc ideal pentru o vacanță de familie! E destul de tot felul de divertisment, care nu va lasa sa te plictisesti, dar în același timp, în sat nu există nici o agitație în Gelendzhik, Soci și Anapa sau vacanță în Kabardinka vă va petrece cu mare placere! Asa ca imi doresc tuturor o vacanta minunata si o multime de impresii de neuitat!

Sunt total de acord cu 123. Mizeria și nelegiuirea, rudeness. de la turiști care se consideră regii acestei vieți. Nu atât de uitat, nu a răspuns așa, nu a permis să parc, în cazul în care vreau, gunoi pe plajă după mine nu a fost eliminat. Lista plângerilor de la cei nemulțumiți poate fi continuată pe o perioadă nedeterminată. Oamenii care nici măcar nu au curajul să-și scrie numele vor avea întotdeauna aceeași poveste.
Și poate este pentru cele mai bune. Satul nostru va deveni mai curat, oamenii culturali, ca majoritatea locuitorilor din Kabardinka, vor veni. M-am mutat aici acum 7 ani de la Sankt-Petersburg, un pensionar militar, am văzut multe în viața mea, am ceva de comparat. Kabardinka în fiecare an devine mai frumoasă, uită-te cel puțin la cheiul nostru frumos.
Ce păcat că oamenii văd doar cei răi.

- pe harta lui Sukhum, dar nu Kashtak.

- Atunci când alegeți un hotel citiți cu atenție recenzii. Ele erau destul de contradictorii: de la încântare la chemarea "Sovkom". Dar au fost mai multe bune.

- Vom veni a doua oară. Toate bine. Gazdele sunt oameni ospitalieri, simpatizanți și amabili. Condiții de viață la altitudine. Multe magazine, p.

- Atmosfera cea mai plăcută, proprietarii atenți (Tatiana vă mulțumesc foarte mult!), Care păstrează totul curat în fiecare oră, în special.

- Am stat aici două săptămâni împreună cu fiul meu. Totul a fost foarte plăcut, confortabil și confortabil. Pe teritoriu și în încăperi sunt întotdeauna curățate conștiincios. La mare.