Impresiile din Thailanda

Cu excepția problemelor. care ar fi putut fi evitate, dacă aș fi fost bine pregătit, nimic altceva nu s-ar fi întâmplat. Este chiar mai ușor să negociem și să găsim ceva în Thailanda decât în ​​Rusia. Dacă ați cumpărat un bilet pe orice tur, autobuz, feribot sau cu barca, ai explica totul de 2 ori, iar apoi vă va aduce la punctul de colectare, toate vor fi numărate și va aștepta pentru toți pasagerii care sosesc cu întârziere pentru un timp. Datorită acestui fapt, autobuzele și chiar trenurile se pot opri. Se pare că nimeni nu se grăbește.

După cum am scris deja, Thaisul este foarte simpatic și prietenos. Suntem întotdeauna gata să ajutăm, chiar dacă nu este foarte convenabil pentru ei. Străzile sunt curate - nu aruncați. Foarte rar am întâlnit fumători thailandezi. Da, și beau puțin, cum ar fi. Ieri am vizionat o imagine în timp ce trei oameni din Thailanda au venit la un restaurant, au șezut la o masă, au cumpărat 0,5 bere și au vărsat trei. În Rusia, nu veți vedea acest lucru :) Fiecare va lua o sticlă, iar acest lucru, cel mai probabil, va fi doar începutul.

Desigur, nu toți oamenii din Thailanda sunt buni, liniștiți, zâmbitori, recunoscători și minunați, dar masa totală a oamenilor este doar asta. Se pare că toată lumea vă respectă și este chiar fericită să vă vadă.

Prietenii Thais și-au părăsit slujba pentru a ne saluta

Drumuri și transport

Nu călătoresc mult în jurul Thailandei, dar ceea ce am văzut este suficient pentru a trage concluzii. Din nou, nu pot compara decât cu Federația Rusă. În comparație cu Rusia, totul este mult mai bine dezvoltat aici. Drumuri fără găuri. Ca și în orașe și pe drumurile dintre sate și orașe.

În Thailanda, traficul pe partea stângă. Acest lucru este la început foarte enervant - neobișnuit.

Serviciu de taxi. Mi-a plăcut foarte mult taxiul. Nu numai că acestea sunt toate de o culoare luminoasă, plăcută, deci și curată în interior și în interior. În interiorul fiecărui taxi este un conditor răcoritor. Du-te și relaxează-te. Toate taxiurile sunt complete. Nu am întâlnit nici mănușă sau mașină de lilieci.

Taxi multi-colorat Bangkok

Tuk-tuk. În plus față de taxiuri, tuk-tuki sunt conduse în jurul orașului. Acesta este un scooter mic cu un remorcher :) Este foarte cool dacă te grăbești undeva. O va aduce rapid și cu o briză.

Transport pe biciclete (motorete). Acest tip de transport nu a fost testat. Nu știu prețul, dar cred că prețul este chiar mai mare decât pentru tuk-tuki. Totuși, ocolind blocajele de trafic, poți ajunge pe bicicletă undeva mult mai repede. Există o mulțime de biciclete în Thailanda. Puteți închiria o bicicletă (de la aproximativ 150 USD pe zi).

Cluster de biciclete la lumina semaforului

Trenuri electrice. Trenurile de aici nu merg sub pământ, ci deasupra. Am intrat într-un tren. Totul este civilizat, începând cu o mașină electronică care vinde bilete, terminând cu mașini și mesaje curate și frumoase, când există o stație în două limbi.

Și, desigur, există autobuze și diverse microbuze. Am întâlnit multe autobuze frumoase.

Autobuz cu elefanți

Toate produsele sunt proaspete și gustoase. La fiecare colț există vânzători de sucuri proaspete și cervici (sucuri delicioase de răcoritoare cu gheață). Adesea întâlniți vânzătorii de fructe. Pappaya, pepeni verzi, mango, ananas, nucă de cocos și așa mai departe. Fructele vor fi tăiate și vor da o baghetă, astfel încât să fie convenabil să mănânce. Despre fructe voi scrie cumva separat, cu o fotografie și o descriere.

Tava de fructe

Și cu băutul, totul este bine. În magazine, alcoolul nu este vândut după 23 de ani, dar în baruri și pe stradă - totul este disponibil.

Barmaida ne face un cocktail

A mânca în mod normal pentru doi dintre noi este suficient pentru 150 de ruble. Uneori mâncăm ceva exotic și petrecem aproximativ 300. În medie, luăm 350 de ruble pe persoană pentru alimente și băuturi pe zi. Puteți, desigur, să rămânem la o dietă dură și pentru 20 de ruble poiskesya orez și bea Vodcă Ruble pentru 5 sau chiar cumpăra toată mâncarea și gătiți-vă, dar am decis să nu salvați pe alimente. Este mai bine să salvați locuințele :)

Un alt găsit în magazinul din Bangkok, în care tastați exact ceea ce doriți și cât doriți, apoi toate acestea vă pregătiți chiar în spatele mesei. Prețul pentru intrare, cum ar fi, 180 de ruble.

Restaurant - gătiți-vă și mâncați cât doriți

Au vrut cu adevărat să intre în ea, dar au ajuns târziu și restaurantul a fost deja închis ...

Pentru fanii ceva nou, puteți găsi punctele în care puteți încerca gogoși prăjiți, lăcuste, broaște, larve și bug-uri incomprehensibile. Nu pare să arate bine, dar mereu am visat să încerc o lăcustă, așa că nu am putut rezista să o iau. Pentru el am cumparat cateva broaste, o omida si un gandac - care este un pic de rahat.

Din toate acestea, o broasca este mai mult sau mai putin. O gustare interesantă pentru bere) Restul gunoiului. Omida nu este gustoasă, dar nu era nimic de mâncat în gândac și lăcustă. Acest lucru ar putea fi atribuit nu bucătăriei, ci mai degrabă divertisment pentru turiști. Chiar și pentru o fotografie de 10 baht.

Insecte și broaște păsărești

Pe insule, mâncarea părea foarte gustoasă, dar, de asemenea, ceva mai scumpă. Pe insule, totul este mai scump, deci este mai bine să cumpărați pe continent în Bangkok.

divertisment

Divertisment este multe - baruri, restaurante, discoteci, spectacole de incendiu, excursii și excursii și așa mai departe. La fiecare colț puteți face un tatuaj sau un masaj. Masajul în Tae este, în general, un subiect separat. Ieftin și bun. Prețurile pentru masaj în Bangkok sunt aproximativ următoarele:

Prețurile pentru masaj în Thailanda

Pe insule la 50 de mai scumpe.

M-am dus pentru un masaj cu ulei de corp pentru 250 de minute și un masaj pentru picioare. Mi-a plăcut foarte mult. De asemenea, am mers la peștele spa. Puneți picioarele într-un acvariu cu pește și "mușcă". Sentiment amuzant. Înțeleg că acești pești mănâncă bucăți vechi de piele.
În plus față de saloanele de tatuaj, puteți întâlni artiști, muzicieni și dansatori. Toată lumea câștigă așa cum poate :)

Internet în Thailanda

Pentru a fi în mod constant online, am cumpărat un modem (card de aer) și un card SIM de operare fericit DTAC în Bangkok. Așa cum am scris deja, există o legătură aproape peste tot. Numai Internetul nu este la fel de repede cum mi-ar plăcea.

Multe hoteluri au Wi-Fi gratuit pentru oaspeți. În cazuri frecvente este disponibil numai în zona de recepție. Dar în unele locuri puteți folosi wifi direct în cameră / bungalou / casă. Acum scriu doar dintr-o casă cu Wi-Fi gratuit.

Există, de asemenea, numeroase baruri și restaurante cu internet gratuit. De asemenea, foarte des există locuri în care puteți sta pe Internet. Ceva ca un internet cafe. Prețul mediu al accesului în astfel de locuri este 1rub pentru 1 minut de Internet.

Celebrul subiect despre Thailanda. Toată lumea sperie și glumește despre asta. În timp ce eram în Bangkok, am văzut tot timpul 3-4 transvazții. Cel puțin, uitandu-mă la ele, aș putea spune cu încredere că nu eo fată. Pe acele insule unde eram, nu am observat deloc transe. Toți, cel mai probabil, locuiesc în Pattaya și în alte locuri distractive.

În Bangkok, am fost 3 zile. Nu m-am dus la nici un templu, nu am văzut niciun loc din interior. Din excursiile aduse doar barca prin canale. Și chiar și atunci nu ar fi mers dacă nu ar fi scăzut prețul de 2 ori :) Ca și în orice țară din CCA există locuri murdare și sărace. Dar ele nu au umblat deloc impresiile. Vara, soarele, florile și verdeața peste tot și frumoasele acoperișuri ale templelor.