Pubul irlandez 1

la pod, în cazul în care anii '50 ai împușcat este foarte celebru de film irlandez The Quiet Man (The destul de om. Centrul administrativ al Connemara. Am vizitat pub. biserica locală cu medalioane frumoase. Înapoi în Goluye, a vizitat câteva pub-uri. lui Munroe, unde a încercat lăudata locale Galway Hooker . Ultima zi: 3 a vizitat pub baut 6 halbe, a avut loc 19.4 km, a condus 213 km.Ya într-adevăr dragoste suverniry irlandeză, ei sunt orbiți, și vreau să cumpăr totul pe irlandskiepaby (bine, poate în limba engleză prea) .. Într-o casă atât de mică, pubul ar trebui să fie aici.

- Un spectacol de muzică irlandeză și dans la hotelul Arlington. asortate, supa-chowder din fructe de mare cu pâine irlandeză de marcă - cel puțin o dată, dar merită încercat. Puburile și bucătăriile irlandeze sunt la fel de importante ca și cultură ca muzica. preparați carne de diferite tipuri) și un mic dejun irlandez. Bucătăria irlandeză este simplă și satisfăcătoare; foarte. Un cadru tipic în puburi este o mulțime de lemn și cupru. Acesta este pubul din Galway.

Refugiul fumătorului este puburile irlandeze. Nu, fumatul este pretutindeni și bere pentru a bea. aterizare, ședință, bere, fum, din pub se deschide o vedere uimitoare a coada de așteptare. Doar sub. Dubai. Și aici există un pub irlandez. Fie ca binecuvântarea să coboare asupra irlandezilor arabi cu înclinări. Acuzatorul cel mai activ al compatrioților de origine irlandeză a încercat să liniștească localul. constructorii de pub-uri de fumat în teritorii. finanțarea separatiștilor irlandezi - le înțeleg.

“. El a explicat poporului că irlandezii nu beau în pub-uri, ci "socializează", adică întâlniți cu prietenii. Vremea este de obicei irlandeză. o briză ușoară și un cer cenușiu - foarte convenabil pentru măsurarea echilibrului. Doolin. Și două minute de la BB - un adevărat papă irlandeză. care ni s-au spus de către proprietar. așa că, prin cuvântul irlandez din gură, ne-am stabilit! Lăudați ospitalitatea irlandeză. - Polul Mare de Arcul. Apoi, mergem la o structură tipică irlandeză - un fort din piatră. Fort este situat.

03.06.13 Ivan Blumbergov

acționați la propriul pericol și risc. De exemplu, în Pub Irish există 2 săli. Așa este. REPUBLICA IRLANDA. deja în limba rusă. Ea ne-a spus că bara irlandeză este, desigur, bună, dar totuși dacă. Ebraică și băieți în capcana. O fată din Irlanda Pape ne-a sfătuit să o vizităm pe aceasta.

Dintr-o dată sezonul ploios ne-a târât într-un pub minunat. la etajul 2 din care a fost duminică. comanda alimentelor în pub-uri pe baza experienței noastre: în continuare, pubul este situat în centrul turistic. Noi, turiștii, suntem atât de obosiți încât călătoria spre pub este combinată cu noi cu relaxare în primul rând pentru. frumos pub irlandez. A comandat un steik mediu, Guineea irlandeză soțului ei, și mi-a dat o cană cu irlandezii. Seara ne-am așezat într-un pub în Soho. Trebuie să spun că este foarte reușit. Au comandat un fel de mâncare, dar. În toate puburile, am văzut inscripția: "Vă mulțumim că nu fumați în interior". În mod surprinzător, timp de 13 zile.

Am fost uimit de imensa varietate de cadouri cu o temă irlandez. Nu am mai intalnit niciodata nicaieri. o grămadă de creaturi vii (vaci, cai, oi, iepuri), orașe mici, cu pub-uri indispensabile în centru. mers pe jos. Am intrat cel mai mult în faptul că nici pubul irlandez nu a mai băut. soțul este o cană de Guinness. și un soare strălucitor în doar o jumătate de oră. Natura irlandeză nu va lăsa pe nimeni indiferent și niciodată.

nimic. Lângă Mojito există un pub irlandez. Guinness este pur și simplu superb. Un astfel de văzut numai.

strada (în apropierea apartamentelor Deya). Există o mulțime de pub-uri irlandeze cu muzică live, există un bar cu mare. pub "Dirty Nelly" cu muzică live. O atmosferă prietenoasă, un chitarist, este și cântăreț irlandez.

toate tipurile de cocktail-uri. În mod special, vreau să menționez papa irlandeză. Foarte confortabil, liniștit, există o sticlă.

-spectacole, noapte turcească și de câteva ori ne-am dus la gratar irlandskiypab (există, de asemenea, prezinta.

în hotel - recepția este situată în pubul irlandez. Și aceasta este o instituție pe Via Nazionale. Mic dejun: are loc într-un pub irlandez. Există mai multe opțiuni de alegere. hotel, pot nota cartierul zgomotos cu pubul. în care oamenii se bucură și se bucură până mai târziu.

și peste tot steagurile verde - alb - portocaliu irlandez. Și trebuie remarcat că călătoria. departamente și pur și simplu nu înțeleg cine, îmbrăcat în costume naționale irlandeze, sub orice formă. se poziționează ca irlandezi. Ce putem spune despre adevărate pub-uri irlandeze. din care în New York.

programe de divertisment seara, spectacole și fântâni cântând irlandskogopaba bere gines.Irlandskiypab

părtinire. Mulți vorbitori de engleză, pub-uri irlandeze și câțiva. Destul de ciudat, în Nerja. Nerja, alături de hotel, am mers la pubul irlandez. și acolo toți vorbesc cu toată lumea, un fel comun.

nu de mult, un fel de 3-5. Există bere în sticle și la robinet, bere Guinness pentru iubitorii de la pubul irlandez. Barul este deschis 24 de ore pe zi, iar restul de dimineața până seara, numai pubul irlandez de la ora 14.00 până seara.

lângă magazinul de marcă Emil Reimann, faimosul cofetar din Dresda și Irishpub. cu încă două femei au mers la Irishpub. ne-am comandat o gustare foarte gustoasă și cârnați.