Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie, 2018

Pe drum, a trebuit să schimb drumul, bineînțeles drumul a fost teribil. În satul Motygino ne-am oprit la rudele lui Yury, unde am fost primite și hrănite cordial. Acolo ne-am lăsat mașina.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

Apoi am început să ne adunăm pe malul râului.

În amonte trebuia să mergem cam la treizeci de kilometri spre insule, unde ne-am așezat.

Timpul pentru asta a fost deja ora 18.00. După cum știți, a rămas foarte puțin timp pentru pescuitul reușit. Speranța principală, desigur, era în ziua Sabatului, beneficiul pescuitului trebuia să fie toată ziua, de dimineață până târziu seara. În timp ce Yura și tovarășii lui s-au așezat pe plajă, am fost cu Vadim (Vadimych), am decis să nu pierd timpul și să sperăm că prinde ceva cel puțin, au pășit pe apă lângă parcarea noastră. Primele două adunări s-au urmărit una la alta la Vadim. Cea de-a treia copie se afla deja pe fundul barcii, se dovedi a fi o bibanca in 300 de grame. apoi din nou și din nou. La un moment dat, am văzut o bucată de momeală a lui Vadim, asemănătoare cu cea a lui Yelets, un gram de 80. A fost ceva. Dacă n-aș fi văzut această imagine cu ochii mei, n-aș fi avut pentru asta nu când n-am crezut.

Voi spune că am băuturile urmate unul după altul aproape imediat. Brosura a fost luată practic pe fiecare castă, cu o greutate medie de 300 până la 500 de grame. După câteva minute, eu și Vadim am fost prinși în picături, aproximativ 1,5 kg.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

Dar, la urma urmei, nu am mers pentru asta. După aproximativ 30 de minute am prins în cele din urmă un specimen mai demn, de aproximativ 3-3,5 kg.

Tot timpul de pescuit a fost de patru ore. În acest timp am reușit să prindem șapte știulete și 20-30 de gălbei.
Iată o capcană de seară.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

Seara era o masă, era o ureche. Pentru a sta în aer liber nu ni s-au dat țânțari și țânțari. Dimineața, în cort, tavanul era negru de la țânțari.
Pescuitul a doua zi a început la ora 7.30, a decis să meargă în locuri noi și sa oprit doar o dată în același loc lângă parcarea noastră. Am prins primul peisaj. iar următorul a fost un știuc ce cântărea 4-4,5 kg.

Vadim, de asemenea, nu a luat-o razant și mic. În seara zilei anterioare, mi-am stabilit sarcina de a prinde kg de trofee. pentru 5 kg. De aceea, era necesar să găsim un loc potrivit cu iarbă și nu cu groapă mare. Dimineața au uitat să aducă o ancoră cu ei, astfel că nu va fi posibil să se oprească într-un loc promițător de capturare, dar ei și-au amintit locurile și au decis să se întoarcă acolo. Rezultatul pescuitului de dimineață a fost acest pachet.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

Am ancorat și ne-am mutat în locul prețuit. Ce este caracteristic pentru a lua bibanul de oțel cel puțin 400-500 de grame. Vadim a fost prins în fiecare cast. Am făcut o castă lungă și am tras la 500 gr. A mers în același punct, pentru că era foarte greu să ții o lingură fără cârlig de iarbă și imediat am simțit o lovitură. Sa luptat timp de cel puțin un minut și, în cele din urmă, o copie de 5 kg.

Mâinile se agită pe adrenalină, fac o fotografie.

Mergând câteva minute dintr-un val de emoție, mă arunc acolo, repet același lucru și din nou lovit și din nou în barcă o copie de 5 kg. Și din nou facem o fotografie cu trofee.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

Până când am scos din gura stiucii plevușcă Vadim aruncă în punctul meu de lingura si prinde de acolo un cuplu de stinghii 400 râs gr..Posideli, am spus Vadim, am îndiguiți încă o dată pentru a obține abandonat. Poate că colectarea stiuca adunat. Arunca și lovi cu piciorul din nou, Vadim în ah ... ve. Cum am aruncat-o. În ajunul prima zi am pescuit aceeași fleacurile Vadim, a cumpărat în „Fishlayne“, la sfatul lui Eugene (Stockman). Pentru care avea un mare respect. Din cele trei linguri pe care le-a cumpărat, el a fost prins în mod efectiv în două, al treilea nu a tras o dată, deși părea cel mai promițător. Așa că îmi voi rupe Vadimul și o voi prinde pe alta, practic similară celei anterioare.

Vadim cu trofeul meu.

Sunt șocat, Vadim a ieșit. Dar cum ar fi. În cele din urmă, am rupt bobina, am spart netul. Nu este nimic de făcut, trebuie să navigăm pe țărmul din spatele bobinei și să reparăm plasa.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

În parcare, o companie condusă de Yura ne aștepta. Este trist, dar nu au avut timp să pescuiască. Motorul a murit, la baza sa dus la bord, bunul nu a mers departe de parcare. Dar încă prinde ceva ce avea timp.

Am reparat plasa și am schimbat bobina și am navigat în locul lor original, decât diavolul nu a glumit.

Aruncă-te, înțepat activ, Vadim împletit panglica, mă uit la el trăgând o lingură. Mi sa părut că m-am încurcat cu iarba, am tras puțin. Întors în direcția în care ar trebui să fie un spinner, nu sunt acolo, o observ în zona ancorei noastre. Și realizând că există un trofeu de cel puțin 10 kg. Vadim țipă, ia o plasă, în timp ce se agita, am tras puțin peștele. Cred că nu mai puțin de 10-12 kg. Panglica se întindea și fricțiunea scânteia. Ca urmare, nu un spinner nu este o lesa. La marionete, carabina devine o suliță. Este trist. Selectez o altă lingură, doar un capăt este prins.

A decis să navigheze către noi locuri. Au prins un biban, simt o lovitură pe o castă, dar nu pot trece prin linie. Până la barcă, a ținut-o în sus, a ridicat-o până în vârf, dar după smulgere sa desprins. Trofeu pentru 5 kg. Dar nu mă îngrijorez prea mult. La urma urmei, am realizat deja ceea ce vroiam. Ca urmare a zilei, am 4 găleți, Vadim e puțin mai puțin.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

Am stat lângă foc până la ora 2 dimineața, am întâlnit ziua de naștere a lui Jury.

În dimineața următoare, ne hotărâm să plecăm devreme, deoarece trebuie să ne întoarcem în oraș cel puțin 12 ore. Dar planurile noastre au fost încălcate de ploaie, toată lumea a dormit fără a părăsi corturile înainte de sfârșit și a fost deja ora 10. Vadim a ieșit într-adevăr puțin mai devreme să-și lase spatele în speranța că va prinde trofeul cu cel puțin 5 kg. Pescuieste cel putin 30-40 de minute. Captura nu era rau pentru 5-7 stiuca si 15 perch. Toată pescuitul sa terminat.

Stătea afară, se afla pe curentul de-a lungul țărmului și începu să arunce în țărm și adâncime. Dar peștele a fost luat foarte rău. Am ajuns la marginea insulei, am prins 3 ocru, Vadim 2 stiuca si 5 perch. La marginea insulei a decis să întârzie pentru că acolo în ajunul unui știuc. Și la ultima aruncare, Vadim ia în cele din urmă 5 kg de mult așteptate.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

Yura, de asemenea, cu o captură.

Am reușit să mâncăm toate pescuitul. Noi luăm barca și remorcheta lui Yuri în Motygino pentru a trage.

Dar unii chiar vor să prindă altceva, iar pescuitul începe cu trollingul. Deoarece viteza este mare, nu a fost posibil să prindem nimic.

Pescuitul pe hangarul din 19-21 iunie 2009

Cu privire la exploatările lui Jura, nu am ce să scriu, deoarece el crede că mă voi scrie și împreună nu eram în procesul de pescuit.

Pentru pescuit, mulțumiți lui Yura și prietenului său, șoferului nostru Oleg.

Sincer să spun astfel de copaci demn de știut încă prins. Cred că pescuitul a fost complet de 100%. Data viitoare am decis să explorăm aceste locuri mai aproape de toamnă. Vom aștepta cu nerăbdare.