Pescuitul de trofeu pe un pescuit pe hangar - pescuit de vară - articole despre pescuit - pescuit în Siberia

Pescuitul pentru trofeul de pescuit pe râul Angara Pescuitul pe râul Angara

Pescuitul de trofeu și stiuca de pe river. Angara.
Anul trecut am cu Ivan (Van) a încercat să prindă trofeu stiuca Angara, dar apoi mașina sa stricat, ne-am aduce tovarășii noștri de-a lungul drum și am ajuns chiar înainte de fuziune Săgeți Angara și Enisei, în cazul în care, cu toate acestea, sexe Grayling bune. Dar dorința de a vizita râul copilăriei mele, în cazul în care am folosit pentru a petrece vacanța de vară în mod constant cu bunica ei, numai intensificat. Sa raportat că, după depunerea icrelor a devenit prins stiuca pe râul Angara, și tocmai a terminat interdicție de depunere a icrelor de pescuit. Decizia este luată rapid, astfel cum a ales rapid echipa pentru această călătorie, care ma inclus (Athos), Dmitri (1voin), Vadim (Vadimych), și doi dintre Oleg. Deci - Cum trebuie să ia două bărci cu motoare din PVC, apoi a trebuit să zgudui o remorcă pentru microbuz. A acumulat o grămadă de lucruri, și noi toți doar ambalate.

Ca urmare, a plecat abia vineri la ora 3 dimineața. În fața noastră am așteptat 250 km. la satul N. Kargino, unde merge prin feribot prin Yenisei. Iată programul lui.

Pe mal este deja o linie impresionantă de camioane și mașini și ne îndoim că avem suficient spațiu.

Dar feribotul a venit minunat. În cele din urmă, toți veniții se potriveau.

Și acum forțăm prima barieră în apă - Yenisei. Costul traversării feribotului este de 150 de ruble.
80 km este înaintea noastră. până la următoarea traversare a feribotului r. Taseeva.

Acest drum a fost "ucis" de ploi și de echipamente grele și nu a fost ușor pentru noi. Cea mai ofensivă este că am întârziat la feribot. literalmente timp de 5 minute, iar deja pe țărm a observat că avem o roată spartă.

A trebuit să o schimb și să aștept 2 ore pentru următorul bac.
Este mult mai mică decât cea precedentă, dar aici am fost printre primii în linie.

Mai sunt încă 50 km înainte. la feribotul care traversează râul. Angara. După masa de prânz suntem pe feribotul mult așteptat, prin ultima barieră de apă. Angara este atât de frumoasă încât chiar și frigul, vântul și ploaia frumoasă nu te fac să stai în mașină.

În capul meu se revarsă cântecul "Spre dimineața zorilor, pe Angara, pe Angara ...". Alți zece kilometri și suntem în satul Motygino. Au fost greu de găsit un magazin de anvelope. Distracție și inscripție pe toaleta locală.

Ne-am dus la rudele mele din sat pentru a le părăsi mașina. Sunt oameni foarte ospitalieri și nu ne-au lăsat să mergem fără cină, pentru care ei mulțumesc pe mine și pe tovarășii mei. A primit recomandări de la unchiul meu, care a sfătuit unde să meargă pentru pescuit. În curte bug-urile lui, care nu fuseseră prinse în Angara înainte, au uscat. După punerea în funcțiune a unui nou HPP, acest pește va deveni mai omniprezent, dar celălalt va fi redus.

După prânz, coborâm de la malul înalt Angara până la apă, unde pregătim bărci. Cu greu putem pune toată încărcătura pe ele.

Și acum, în cele din urmă, mergem la motoarele de pe râu, care mi-au scufundat pentru totdeauna inima.

Barcile abia au ieșit în avion, așa că le-am încărcat.

Impresionante imense expansiuni de apă. Lățimea Angarului în acest loc este de 7 km. Trecem prin cele mai frumoase locuri, plaje.

Inima este plină de bucurie din amintirile copilariei și de așteptarea unui pescuit timpuriu.

Au urcat pe insulele recomandate, unde au găsit un loc de parcare pe cap. Locurile sunt foarte frumoase, o mulțime de insulițe, golfuri, un canal. Pe plajă, suntem atacați de hoardele de țânțari, care nu sunt repelanți foarte repelanți. În timp ce eu și Oleg am pus tabăra, Dima și Vadim sunt deja pe râu și în cinci minute difuzează deja primele rezultate prin radio. Dar nu ne grăbim. Am pus o masă, corturi, pregătim totul pentru șederea noastră pe insulă.

Ei bine, este timpul să vă sărbătoriți sosirea. Dar următoarele rapoarte pline de bucurie de noi capturi ne forțează să accelerăm taxele de pescuit. Am adunat unelte și ieșim în apă. Ieșirea la locurile promițătoare duce imediat la mușcături.

Și aici mâna taie în mod obișnuit peștele care a atacat momeala. Este primul știuc!

Oleg aici, de asemenea, primește o bobină bună. Trebuie să remarcăm că bibanul local nu este o pereche de peri de la VDNH.

Fiecare copie rezistă furios, adesea frământări de la capturarea următorului cocoș. Ceea ce nu este surprinzător. Greutăți în greutate mai mult de un kilogram aici nu este neobișnuit, ci pești obișnuiți.

Oleg Petrochenko fi o muscatura puternica, rezistenta la scurt si „crocodil“ merge elementul nativ, lăsând Oleg posibilitatea de a lua în considerare spargerea plumb, cu sarcina indicată de 18 kg. Bite de pește continuă să ne placă, rezervorul începe să umple.

În curând, voi trage un alt biban și colțul ochiului văd cum chiar în fața barca, pe circuitul Oleg Kopatilova, la momentul relaxării din cordonul ombilical, înainte de a ieși din spinnere de apă, ar trebui să producă pește imens. Leap, spinning brusc îndoit în jumătate și se îndreptă, lăsând Oleg posibilitatea de a lua în considerare atârnând în PP împletitură de vânt. cu un diametru de 0,25 mm. În ajunul călătoriei, am ajutat Oleg să aleagă și să cumpere o aborda în „Academia Pescuit“ în Piața Roșie și în fața bobinei sfătuiți să se adapteze ambreiajul, că el nu a făcut-o, lăsându-se fără posibilitatea de a obține doza de adrenalină atunci când joacă trofeul. Mușcătura a fost pe-argintiu verde „Atom“ de la Abu Garcia, a cumpărat în același magazin. Oleg mult și mama frumos și stă într-un fum tulburări, pregătește o nouă treaptă de viteză. Până în seara, cârligele se prăbușesc cu câteva picioruri. Un Oleg sa prăbușit pe coloana vertebrală, dar în siguranță a fost adus la podsacheka.

Și deși nu am primit o copie decentă, era clar că sunt aici. Și sunt mulți dintre ei.

Ne întoarcem la tabără, unde gătim supa de pește, peștele, acoperi masa.

Aproape în întuneric, Vadim și Dmitri se întorc. Ei au pescuit mult mai bine, sunt pikes cântărind 3-4 kg. Spre deosebire de noi, care au încercat diferite momeli, au făcut alegerea pe alb cu fâșii roșii de cifre rotative 4-5 și nu au pierdut. Ne sărbătorim vizita noastră în acest minunat loc.

Vodca sub ureche merge bine. Chaha chiar mai bună, 1,5 litri din care a fost luată de Oleg.

Dimineața, fără a lua micul dejun, Vadim și Dima au alergat la râu, puțin mai târziu echipajul nostru a mers acolo. Un vânt puternic a suflat și astfel încât el a ridicat barca împotriva curentului zgomotos al Angariei, înconjurat constant de țărm. Clev dimineața nu a fost rău.

Cu toate acestea, ne-am întâlnit din nou știuca nu mai mare de 3 kg.

Dar o perșă mare se așezase regulat pe cârlige. Am avut un mușcătură de pește bun, fricțiunea a fluierat, tija elastică a jucat, am târât cu greu, dar sigur, peștele, după cum a urmat adunarea. Proasta? Sa dovedit că carabinchikul de pe pivot a fost îndreptat. În plus față de tot motorul a fost bangled, ne-am întors la tabără pentru a ridica pește și urmăriți motorul.

Manya ne-a păzit prinderea de la pescăruși și cioară.

Vadim și Dmitri au reușit, de asemenea, să captureze un număr mare de pești, care stătea pe un kukan lângă țărm.

Era fierbinte și înfundată. Întrebarea a apărut din locul unde a fost ținut captura.

Chiar și podsakul nu a putut să o reziste și sa rupt cu greutatea ei. Bobina, de asemenea, nu a rezistat încărcăturii și a rupt, au venit pentru înlocuire. De asemenea, nu am ratat ocazia de a ne furișa cu această copie.

Inspirat de succes, toată lumea a mers din nou la pescuit.

Dar pentru noi sa încheiat înainte de a începe. După ce au scos câteva zăbrele și câteva găuri bune, care s-au repezit chiar și la astfel de uriași vrăjitori

în cele din urmă acoperit motorul, și vântul nu a permis să plutească la parcare, a trebuit să tracteze o barcă de-a lungul insulei.

Un cadou bun în ajunul zilei mele de naștere a ieșit.

Dar nu este nimic de făcut. Am prăjit o știucă, am făcut o garnitură și am început să ne odihnim.

Dmitri ne-a luat în mașină și ne-am îndreptat spre Motygino, admirând frumusețile din jur.

La revedere, Angara, suntem încă aici să ne întoarcem pentru știuca de trofee.
La domiciliu, am dat familiei mele un stiuc de prajit proaspat.

Principalele concluzii formulate după acest pescuit:
1. Bobinele trebuie să fie puternice, capabile să reziste unei sarcini grele
2. Nu uitați să depanați fricțiunea
3. Contelează pe capturarea unui știuc care cântărește mai mult de 10 kg. prin urmare, ridicarea sub ea a benzilor de încredere, carabine, linia de pescuit.

Mult noroc tuturor! Ne vom întâlni într-o excursie de pescuit.