Kamensk-Uralsky, pragul călugărului și al templului din satul Smolinsky

Scopul călătoriei a fost pragul "Revoon" pe râul Iset, care se află în regiunea Sverdlovsk, celelalte lucruri fiind apropiate, așa că le-au vizitat și ele. Sincer în direcția Tyumen în călătoriile mele spre nord, nu m-am schimbat niciodată, prin urmare, după ce am aflat de tovarășul despre pragul "Revun" și templul din Smolinsky, am planificat imediat o excursie în această direcție.

Și deci planificați:
Plecarea în după-amiaza sâmbătă, după prânz. Reveniți duminică, la 14-16 ore.
Echipamente ușoare - cort, sac de dormit, alimente, apă.
Scopul călătoriei este o sondaj / inspecție a unor locuri importante, pragul "Revun" și o biserică abandonată în satul Smolinskoye.

Dezavantaje ale planificării: vremea nu este luată în considerare, era necesar să se poarte haine potrivite, pantofi (cizme, uniforme armate / turistice), iar fondurile de insecte au fost uitate.

Plecarea din Chelyabinsk prin tractul Sverdlovsk. Mai departe, pe autostrada Chelyabinsk - Ekaterinburg, la aproximativ 100 km de satul Tyubuk, în spatele ieșirii din cafeneaua de parcare din Bagaryak. Înainte de așezarea Bagariak, plecăm la dreapta pentru ocolirea satului. În apropierea podului deasupra râului Bagyarak sa făcut o oprire, ieșirea din spatele podului spre dreapta pe grund. Dacă conduceți puțin prin pădure, se deschide o frumoasă priveliște, ceva asemănător unui sat de pe râu.

Dacă nu știți că satul Bagaryak este peste drum, este uimitor cum trăiesc oamenii într-o astfel de salbaticie, în mijlocul pădurii de pe râu. Dacă știți despre sat, înțelegeți că oamenii au cea mai bună vacă din Urals :)
Aici, pe deal, ne-am hotărât să ne luăm masa la prânz, și aici sa observat lipsa de organizare, lipsa de respingere a țânțarilor.
După un prânz scurt, ei au mers mai departe. După începerea satului Bagaryak, zonele de reparații încep, asfaltul s-a rupt de curând, tocmai a părăsit golurile, nu aveau suficient asfalt sau cineva trebuia să meargă la trotuar lângă casă. Deci, semnele de reparații sunt, și mai mult de 1-2 kilometri nu există nimic, nici echipament, nici semne, nimic, iar brusc asfaltul se desprinde la 5-10 metri și apoi merge un drum nou. Apoi deja, mult mai departe se găsește și tehnica. De ce muncitorii nu s-au deranjat să stabilească semne de avertizare pe locuri periculoase nu este clar, ca întotdeauna. Apoi, undeva după satul Kolpakova începe o construcție completă, nu există nici un drum, totul este acoperit cu pietriș, și până la granițele regiunilor. Lângă semnul "regiunea Sverdlovsk" construcția este terminată, iar drumul obișnuit începe, cel vechi, puțin rupt.

C_ER _______ zona și sfârșitul reparației rutiere

Înainte de satul Potaskuev, drumul a părăsit abrupt la stânga, clădirile interesante puteau fi văzute la distanță, dar în cele din urmă nu ne-am oprit vreodată să vedem ce era acolo. Următoarea oprire era deja pe inel, în fața orașului Kamensk-Uralsky, sa oprit să se gândească, să treacă prin oraș sau să treacă dincolo.

Întrebări de navigație pentru o cană de ceai

A fost decis să conducă prin oraș, diferența în drum este minimă, iar orașul vrea să vadă. Și în ultimul moment un țăran, care a cerut orașului, a fost abandonat. Acest om a ieșit din sat pe drumuri, mașina sa desprins. Lângă strada Lenin există Capela lui Alexandru Nevsky. S-au oprit să se uite și să facă o fotografie.

Capela lui Alexandru Nevsky

Pragul râului Howler, Iset

A mers și a inspectat zona, mi-am dat seama că adidații obișnuiți nu sunt potriviți pentru astfel de plimbări. Din cauza ploii, iarba este umedă, adidașii se umezesc repede și chiar și pe pietrele ude din adidași este incertă. După inspecție, au mâncat cina, nu au pus cortul, ploaia a fost în permanență picurând, nu a fost timp să se usuce căștile, pentru că au dormit în mașină, ceea ce nu este foarte convenabil în cel de-al nouălea corp. Pe timp de noapte, ploaia a devenit puternică, iar dimineața se simțea mai rece, de câteva ori era necesar să se încălzească mașina.
Dimineața, micul dejun, vizitarea obiectivelor turistice în lumina zilei. Am vizitat malul drept al râului, pentru asta, prin sat am mers la podul de peste râu, după podul spre stânga, drumul de-a lungul râului. Există, de asemenea, fosta moșie a unui țăran care să facă bine, din care sunt urme de civilizație.

Semnează în fața podului

Ramuri ale civilizatiei din fostul conac

După examinarea malului drept, ne-am dus în satul Smolenskoye. Beklenishcheva se termină la podul de peste râu, după ce podul începe cu Gorny. Trecem pe Gorny și plecăm pe drum, după un timp trebuie să ne oprim la ieșirea din stânga, nu există semne, trebuie să ne uităm la navigator. Templul poate fi văzut deja la intrarea în sat. Apropiat, inspectat, a făcut o fotografie.

După cum sa dovedit, templul nu este atât de pustiu, "călugării" locali colectează bani pentru restaurarea sa. În zilele de duminică există servicii, deși vederea templului este periculoasă acolo. Ei s-au întors în același fel, prin Kamensk-Uralsky. Pe drum, mi-am dat seama că casa va trebui să realimenteze. În Kamensk, nu am găsit stații de alimentare adecvate cu motorină, Lukoil este prea mult de preț, și nu a fost nici un motor diesel pe gasprom cu bashneft. Pentru că ruta trebuia să fie schimbată puțin acasă. După intrarea în regiunea Chelyabinsk, ne-am îndreptat spre Ust-Bagaryak, la ieșirea din care, în direcția Kunashak, există alimentarea cu Bashneft. Deoarece s-au abătut decent de pe traseu, și prin drumul Kunashak mai scurt, au decis să meargă pe o cale scurtă. Așa că am regretat până la Kunashak. Drumul acolo, desigur, este doar starea cuvintele ei nu poate transmite. Nu este urmat deloc, fără patch-uri, fără semne de drum rău, ca și cum ar fi costisitoare. După ce Kunashak începe imediat un drum adecvat, până la autostrada "Chelyabinsk-Ekaterinburg", se poate vedea că este vechi, dar apoi este deja reparate, așa că s-au întors acasă calm.