Baze de recreere în Migue impresiile mele - excursii de rafting

· În primul rând, locuiesc în apropiere

· În al doilea rând, terenul este pur și simplu conceput pentru recreere cu apă

· În al treilea rând, îmi pot permite

· Și în cele din urmă toate, frumusețea unui astfel de plan ca stânci, insule în mijlocul râului, praguri turbulente, șerpuit albie ... În general, tot ceea ce îmi place să mănânc acolo!

Baze de recreere în Migue impresiile mele - excursii de rafting

Desigur, înțeleg că oamenii au preferințe diferite și că ceea ce-mi place pentru ei poate că nu îți convine deloc. În general, preparați-vă singur ceaiul sau doar să stați confortabil și încă văd în cursul lucrurilor care mi s-au întâmplat vara trecută și sper că se va întâmpla în acest an.

Baze de odihnă în Migei - cum am decis o călătorie

Mai devreme în Migua, m-am dus la pescuit și m-am dus la un kebab shish acolo, dar rafting, a fost o noutate. Rapid despre Internet de lână am aflat despre ce ar trebui să fie luată cu mine și am început să mă asamblez. Dimineața, până la ora șase, când soarele începu să se ridice și eu eram deja în picioare, am auzit un clopot la ușă. Păi, cred că ai ghicit deja cine stătea sub ușă. În general, după o călătorie de o oră în modul somnoros și peeping la fereastra mașinii pentru a admira frumusețile naturii acestei localități, am ajuns la destinație.

Delicious kebab cu opacitate))

Trebuie să mestecăm ceva. Acesta este primul gând pe care l-am vizitat după câteva suspinuri de aer curat în tabăra noastră.

Numai mâna mea a urcat în sacul din spatele stocurilor strategice sub formă de sandvișuri, așa cum am auzit cel mai minunat cuvânt care putea fi auzit în acel moment: "Micul dejun va fi în 20 de minute". După această expresie mi-am dat seama că începeam să-mi plac o astfel de odihnă.

Umple-mi stomacul la dump cu tot felul de bunatati, imi amintesc salate, cartofi pe foc si miasko, am devenit cald pe soare, inca usor incalzind. Nu m-am mințit mult timp, pentru că instructorul ne-a apropiat până la prânz și a început să se colecteze pentru primul briefing. După ce am ascultat o prelegere privind siguranța, regulile de comportament pe apă și sarcinile atribuite fiecărui membru al echipei, am început să realizăm a doua parte a explicațiilor, dar deja pe apă. Desigur, în pantaloni scurți și adidași nu vi se va permite să intrați în plută. După ce am primit veste, căști și așa mai departe, am început să ne cunoaștem aproape de nava pe care urma să se desfășoare călătoria. Nu voi antrena detaliile, voi spune că instructorul, ce ai nevoie!

Primul rafting în Bug și furtuna emotiilor din ceea ce se întâmplă

Baze de recreere în Migue impresiile mele - excursii de rafting

Primul meu raft pe river, cool!

După sarcina pozitivă rezultată ne întoarcem la tabără în cazul în care masa de prânz strans delicioase feluri de mâncare gătite în foc (frigarui, cartofi, ureche) și ora de liniște liniște. Bucurați-vă de soare, ne-am decis să nu se oprească altă zi, în modul de funcționare podea și a mers la cariera, în cazul în care până la înot seara în apa limpede de cristal.

Satul Migeya peste noapte în aer liber

Centru de recreere în cazul în care ne-am odihnit un serviciu complet, asa ca am avut de ales: du-te la hotel cu toate facilitățile sau corturi smoală și petrece noaptea pe un cer senin, înstelat. Într-adevăr, am insistat pe un pat confortabil, televizor și un frigider cu un mini-bar, dar din moment ce în timpul sărbătorilor de care le-am făcut cunoștință cu un cuplu de fete de la Kiev, care au fost susținători ai noapte sub cerul de noapte, desigur, alegerea mea sa schimbat rapid. Aproape două nopți am stat în jurul focului de tabără, povești plante aromatice, a râs, a băut port pentru cartofi la cuptor și am ascultat strigătele de broaște. După o seară excelentă, toată lumea a mers la corturi și, dacă nu pentru țânțarii, ar dormi liniștit. Singurul lucru care mi-a lăsat o impresie negativa, au fost insectele, și toate din faptul că nu am luat nici o protecție împotriva ei.

Baze de recreere în Migue impresiile mele - excursii de rafting

Companie excelenta a adunat ...

Încă două zile ne-am odihnit la Migei în centrul de agrement și, din nefericire, după ce am părăsit-o, dar numai fizic, în amintirile mele am tot timpul un turism și un raft de apă albă. Ce vrei ...