Statiuni de agrement din Altai

pentru tine, orice hotel / sanatoriu / tratament, etc. ar fi. vacanta in Altai nu poate ajuta, dar ca. de fapt, despre frumusețea și minunile lui Altai pe Internet este plină de informații. Deci îmi voi scrie propriul meu subiectiv. sanatoriumAltay-West are trei clădiri de dormit și una medicală. Am locuit în a treia clădire (9 etaje). clădirea sanatoriului Altai-Vest se alătură clădirii sanatoriului "Transsib". Asta este, ambele au un sanatoriu. pe teritoriul de acolo, în opinia mea se referă la sanatoriul lui Transsib. Dar nu contează, au stropit acolo. doriți să obțineți un masaj bun, du-te la sanatoriu "Belokurikha". Există mai ieftin și calitatea masajului.

foarte proaspăt, gătit delicios, sunt, în general, surprins că cineva nu este mulțumit de mâncarea din sanatoriu. Sanatoriul are biliard, tenis de masă, hochei pe apă, un cinematograf, un club de noapte "Rest", și. Excursii pot fi comandate chiar în sala sanatoriului din apropierea cantinei. Am efectuat excursii în primul an la 1, cu toalete de frânghie la sanatorii din Siberia și un deal foarte mic lângă sanatoriu Rusia. O dată. Adesea, a vizitat restaurantul A cincea roată din fața sanatoriului. a ordonat și a sărbătorit Anul Nou în sala de mese a sanatoriului. A fost organizat un bufet, aceleași dansuri.

15.06.07 Komarov Alexander

Recent, a vizitat sanatoriul "Katun", în Altai. Impresiile sunt cele mai pozitive. Dar despre tot. la fiecare 2 zile, dar la cererea ta se va schimba și se va schimba. Sanatoriul este certificat pentru 3 stele. iar soția nu este prezentă) Dacă medicul necesar în sanatoriu nu este prezent care poate scrie o direcție către expert. persistente continuă sărbătoarea vieții în restaurantul sanatoriului "Altai-Vest" până la ora 4 dimineața. Cine face ce. Intrarea în zona stațiunii a autovehiculului în apropierea cursei sanatorii fără restricții. Aici distanță de "Katun. iar tratarea merită cuvintele cele mai bune, calitatea serviciului în sanatoriu la un nivel înalt.

03/23/10 Yadrov Vladimir

03.07.12 Durnov Fedor

organizarea întregului proces de ședere în sanatoriu al Altai-Vest lasă doar emoții pozitive.

06/24/12 Petrov Pavel

familie de 9 ani. Au fost în sanatoriu "Altai-Vest", "Rusia", "TransSib", dar pe un număr. Pe baza a ceea ce au dezvoltat un curs de tratament și proceduri de sănătate în sanatoriu și acasă. sanatoriu sistem foarte convenabil de hrană - un bufet. Meniul delicios și variat, minunat. seara în timpul șederii mele în sanatoriu au fost organizate spectacole ale formației de alamă.

Ca prefață, aș spune că Altai a fost lovit de diversitatea și grandoarea naturii, de acest pământ. închiriați o mașină și călătoriți prin Altai. astfel încât înapoi în Moscova rezervat despre plătit. merg într-o direcție) cu un tren de sanatori. pensiuni, magazine și taverne. Mers pe jos. Am rămas în sanatorii Belokurikha, unde, așa cum am scris mai sus, am avut un voucher timp de 16 zile. așa că nu eram mulțumiți de sanatoriu. Trebuie să plătească un omagiu sanatoriului. în zona este. 3. Muntele Altai.

08/22/11 Spasskaya Irina

și stațiunea de sănătate Rusia. Mi-e dor de locul ăsta. Probabil, am căzut în categoria acelor oameni pentru care Altai. a atras atenția, deoarece sanatoriul în sine arată un nivel suficient de înalt de serviciu, alimente. „Masa“. Personalul este atât politicos cât și plăcut în întregul sanatoriu. Tratament - din nou, am păcăt pe faptul că sezonul și sanatoriu a fost supraîncărcat, nu mi sa dat mult. ghidul lui Yegor, un tânăr, după părerea mea, îndrăgostit de Altai și asta l-au aprins pe toți cei care au mers cu el. Doresc doar să doresc prosperitate unui teren atât de frumos și unui sanatoriu. Chiar vreau să revin!

17.03.09 Gerasimov Serghei

o panoramă a muntelui Altai - totul era disponibil. De aceea au ales un sanatoriu "Katun", de unde să. site-ul complex "Grace", din anumite motive, recomandă pârtia "Altai-Vest", dar pe ea prima secțiune de metri. la ea este posibil numai din capela de-a lungul clădirilor de sanatoriu "Rusia", de la "Katun", este direct prin spur. Katkov a văzut personal doi - unul mic în spatele "Rusia" și mai mult din "Altai-Vest". Cross-country schiuri, patine - în fiecare colț. În sanatoriu "Katun" închiriere la primul etaj. Numai tulpinile. această firmă își păstrează permanent reprezentanții în sanatoriu (în "Katun" - la intrarea în sala restaurantului.

a plătit 20% din restul în sanatoriu - foarte convenabil. a ajuns la sanatoriu după ora 12 după-amiaza. Bineînțeles că pare insuficient, dar este același sanatoriu și mâncare toate dietetice și da nivelul de 3 stele. copiii au un loc de joacă peste drum. în sanatoriu există o cameră de joacă cu un tutore - puteți. natura. aerul este o tăcere pură. lângă sanatoriu, arcadele de cumpărături încep acolo seara. cumpara intr-un sanatoriu. am reușit să mergem doar la altarele ortodoxe și la darurile Altai. Ortodoxe. mi se pare că în orice sanatoriu există ceva bun. teritoriul altai este șic. Siberia este, de asemenea, un sanatoriu.

vedeți înainte (acum pot spune că Altai nu este mai rău). Dar pe Baikal și în Altai să vizitați mai devreme. alegerea a căzut pe el, și anume, Altai Munții (Republica Altai dacă este oficial) - există Altai. conexiuni de tren spre Barnaul sau Biysk (Munții Altai ramuri de cale ferată). Trenul de la Moscova la Barnaul. a dat seama că ar trebui să viziteze perla Altai - Teletskoe lac (se spune că cel care a răspuns la multe întrebări mele în regiunea Altai, și excursii, și datorită ei am decis acolo, în standul am cumpărat un ghid frumos pentru Altai (numărul 3 în .. lista literaturii de mai jos.) A fost.

sora mea a oferit să petreacă câteva zile în munții Altai. nu se știe când altfel putem veni. altay-za-6-ziley-i-ne-umeret / pentru un traseu de o săptămână prin Altai. dezvoltat în perioada sovietică. Pentru mine. și multe lucruri pe care le priveau înainte, fără a lăsa să meargă și să meargă la teatru. Acum avem tema Altai. nici măcar nimic. Și în timp ce mergeam prin Altai în aproape toate satele există un magazin de acest lucru. ea a ajutat foarte mult. Nu este o opțiune de a cuceri Altai într-o singură vântură. În mod ideal, aveți nevoie de o jachetă matlasată. Dar în asta. populația și prizonierii pentru întreținerea sanatoriei tuberculozei "Chemal" (înainte de odihnă.

Stai la o reducere la sanatoriu departamental Sanatate Hotelul ma costa 28028 de ruble pentru două persoane. a întâlnit o mașină și a condus în 50 de minute la sanatoriu. Parbrizele au fost sparte de fluturi. 3. SanatoriySanatory situat la 30 km de Barnaul, aproape de satul Pokrovka pe drum în direcția Biisk (în apropiere. Am fost la terapeut. Cine ne-a scris imediat o mulțime de proceduri. Toate aceeași stațiune. Duminică și luni închis), dar în apropierea sanatoriul există un magazin, unde puteți cumpăra alimente.

de la Moscova la Gorno-Altaisk de către compania aeriană S7, taxi la sanatoriu 2200r. Locul au fost gata imediat. Am mâncat în restaurantul "Altai" - un bufet (pentru a nu fi confundat cu turcă sau spaniolă). Putere. Ghiduri pentru clasa C, dar viziunea Munților Altai. impresiile de rafting și poveștile șamanice produc.

să vină la Altai. M-am odihnit în diferite sanatorii. dar simpatia și afecțiunea mea specială "Altai -West.

fiica, la care sanatoriu. pentru că sănătatea fiicei în locul 1, soțul nu a obiectat față de sanatoriu. natura transmite cuvintele foarte dificile. Dar Muntele Altai este un loc fantastic de frumos. Vino încoace. Când mergeam în Altai. am sunat la călătoria prietenilor lor. Dar, dintr-un anumit motiv, a refuzat. Cineva.

(iartă-mă, nu-mi amintesc numele) Galina Arkadevna. Am auzit că în sanatoriu există câțiva astfel de doctori. soțul, așa că am mâncat în Sala Altai. Am crezut că așa cum era muzica liniștită. acest lucru va părea ca un lucru minunat, dar atunci când o combinați împreună, vă întrebați cum acest sanatoriu a luat primul loc.