Sindicat forestier și actori, complot și recenzii

Primul sezon: evenimente

În chiar centrul evenimentelor filmului este personajul principal numit Leonid Zubov. El decide să-și lase stilul de viață prea activ în trecut și să stăpânească profesia neobișnuită de forestier. Neobișnuit, deoarece mai devreme omul a servit în forțe speciale, iar acum el a preferat o viață liniștită într-un mediu liniștit. Dar soarta a decretat altfel, iar în loc de o distracție măsurată în pădure, viața îi prezintă o mulțime de aventuri incredibile, dar în același timp interesante. Și nu este deloc în animalele sălbatice care se găsesc în pădure. Principalul personaj, împreună cu prietenii, trebuie să lupte periculos împotriva braconierilor, a oamenilor de afaceri necinstiți, a criminalilor etc. În plus, Leonid vine adesea în ajutorul locuitorilor din satul local mic Olkhovka.

Este interesant faptul că cel mai loial prieten al eroului îl consideră pe câinele său roșu: împreună reprezintă o adevărată amenințare pentru lumea criminală. Împiedică în mod constant invazia infracțiunilor în plantațiile de pădure și le provoacă într-un fel rău.

În rândul camarazilor fideli ai lui Zubov, Gleb Sivoy, cu care eroul menține relații prietenești încă din copilărie, ar trebui să fie desemnat. De asemenea, în diverse aspirații oneste susține Leonid Viktor Dronov, care este investigatorul principal al procuraturii.

În paralel cu lupta împotriva lumii criminale din seria "Forester", actorii sunt implicați în linia de poveste de dragoste. Protagonistul nu poate decide pentru el îndelung timp dacă este capabil de sentimente puternice pentru o femeie după ce și-a pierdut iubita soție. Noua lui dragoste poate fi un paramedic al policlinicii locale Vera Bolshaeva.

Terenul viitoarelor sezoane

În anotimpurile următoare, lupta lui Leonid Zubov și a asociaților săi împotriva persoanelor necinstite și criminale continuă. În seria "Forester" actorii și rolurile primului plan sunt practic la fel, cu excepția câtorva oameni. Într-o nouă serie de susținători ai justiției - Zubov și prietenii săi - vor expune machinările unui om care controlează exploatarea ilegală a aurului. De asemenea, printre sarcinile principale ale personajelor principale se numără prevenirea atacurilor asupra posturilor medicale și a farmaciilor, în care cazuri de furt de stupefiante au devenit mai frecvente. Nu treceți în jurul personajelor și al proprietarului suspect al unei case de copii de tip familial. În plus, Leonid și alți tovarăși ai săi vor ajuta la cercetarea unui caz foarte interesant, în care vom vorbi despre un piept găsit cu bani de vremuri țariste și o crimă misterioasă.

Procesul de creare a unui film

Proiectul cu mai multe serii "Forester", al cărui actor a reușit să-și amintească și-a plăcut audiența, a apărut pe ecranele spectatorilor datorită eforturilor companiei de televiziune Mostelefilm. Crearea filmului în sine a implicat o echipă mare, formată exclusiv din oameni creativi.

Nouă persoane au fost implicate direct în scrierea scenariului. Grupul de producători a inclus producătorul bine-cunoscut Vlad Ryashin. Sub conducerea sa, nu este filmat un singur proiect de înaltă calitate.

Episoadele au fost sarcina a doi directori - Serghei Artimovici și Viktor Konisevich. Colecția de filme include și numeroase seriale de televiziune de succes, printre care "Cadets", "Passions provinciei" etc.

Interesant - în spatele scenei

Este de remarcat faptul că principalele serii de televiziune au fost împușcate pe teritoriul unuia dintre pădurile din regiunea Bryansk din Federația Rusă. În timpul filmării seriei "Forester", actorii se temeau că s-ar putea pierde într-o pădure atât de mare și densă. În special, unul dintre actori a decis să meargă la o ciupercă de vânătoare la o zi după fotografiere și nu a găsit calea înapoi. Într-o stare de panică, a trebuit să lase câteva saci umpluți cu ciuperci albe și să se grăbească să caute o zonă unde era cel puțin o conexiune mobilă. Doar la sfârșitul zilei, actorul a reușit să ajungă la directorul echipajului de film, iar ultimul la păstorii locali, care l-au salvat pe cei pierduți, la marea bucurie a întregii echipe.

exprimate

În seria TV "Forester" actorii și rolurile sunt distribuite foarte precis - așa reacționează criticii de film. Toate personajele din film se disting prin personaje luminoase, emoții explozive, pe care actorii îl pot transmite spectatorului.

Principalul rol - un personaj Leonid Zubov - a mers la Oleg Stefanko. În filmul "Forester", actorul principal este deja un public bine cunoscut, care la adus aminte de filmul "Scarecrow", "Code of the Apocalypse" și diverse filme din mai multe serii. Rolul prietenului lui Leonid a fost jucat de Alexander Turcan - nu mai puțin renumit pentru cinematografie. La un moment dat, a jucat în serialul de televiziune "Shtrafbat", "Gromovs" și alții.

Alte personaje luminoase au fost actori precum Lesnik, Aleksey Buldakov, Vladimir Timofeev, Vadim Aleksandrov, Vera Peresvetova, Anna Bolshova, Natalia Sanko și mulți alții. După cum remarcă regizorul filmului, Victor Konisevich, lucrul cu oamenii talentați ia adus o mare plăcere și inspirație, ceea ce, la rândul său, a dus la crearea unui proiect de televiziune interesant.

Recenzii ale criticii de film

Filmul foarte serios este construit pe tipul de povești, fiecare dintre ele se potrivește în una sau două serii. Adică, oamenii care încep să se uite nu la început de la început, vor putea să prindă firul complotului.