Recenzii despre cartea indianului

Revizuirea cărților Indiana

Rare nudyatin. Și, de asemenea, hipersensibilitatea eroilor, exaltarea excesivă a narațiunii, o abundență de mușchi roz și teribile "drame". Pe scurt, totul este prea mult, chiar și abstractul este măgulitor al acestei cărți.

Jane Austen are o carte bună cu tulpina "Dragoste și prietenie", care se distrează de astfel de romane. Apoi tu și răsuflarea ciudată a complotului. Și drame de viață nesfârșite. Și tinerii care sunt hipersensibili. Pot să înțeleg că cu orice ocazie arunca lacrimi fată nefericit, dar a plânge și leșină tipule seculare cinic. Nu, mulțumesc. Și aceste nesfârșite "a strigat ea", "a strigat"? Complet cu sufletul la gură departe am următoarele puncte: compania veselă este de vânătoare în pădure, atunci când unul dintre vânători plânge că Indiana a căzut vier, și în dragoste cu ea, când au auzit că, mai degrabă decât să le suporte pentru a afla împrejurările, imediat scoate pumnalul să taie gâtul . Aici feyspalm.

Există pluses, ce este cu adevărat acolo. O limbă bună, descrieri foarte elegante, imaginea colonelului este foarte bună. Totuși, trebuie să facem o reducere asupra faptului că aceasta este prima carte a lui George Sand, un lucru tânăr și imatur. Pentru timpul ei, probabil că nu este rău, dar acum arată ca o poveste de dragoste transplantată scrisă în secolul al XIX-lea.

Sunt un mare admirator al creativității lui Georges Sand și în timp ce intenționez să mă familiarizez cu toate lucrările ei. De data aceasta, alegerea a căzut pe romanul "Indiana".

Mă grăbesc să rețineți că acest lucru este destul de o mică lucrare va beneficia de lectura fetelor, deoarece natura oamenilor, expert trase în „Indiana“, cred că nu de mult sa schimbat în ultimul secol, și, eventual, să o podea frumos pentru a reflecta.

De fapt, lucrarea se desfășoară în Franța în anii de după răsturnarea împăratului Napoleon Bonaparte. Tânără origine creol, natura impresionabil, moral vieți pure și mândru într-un castel cu soțul ei, cu mult superioară vârstei ei. Soțul ei, colonelul Delmar, om simplu, dur și îngust la minte se referă la soția sa ca un lucru frumos, unde puteți admira societatea și vecinii săi, ci de a exploata acasă. Indiana îi răspunde soțului cu dispreț mândru și supunere. Apoi, ca și cum în locul ei o altă femeie, mai rustică, putea cuceri acest soldat experimentat și a făcut cu el o uniune fericită.

Împreună cu Indiana și soțul ei din castel, trăiește vărul său Sir Ralph, care întotdeauna îi place să stea departe de ceea ce se întâmplă și indiferent de viață. Dar într-un moment în care o femeie începe deja să se sucească de o astfel de viață și să se gândească la moarte, există un alt bărbat - Baronet Ramone de Ramier.

Și aici începe cel mai interesant. Poate o femeie, care nu a iubit și niciodată dezamăgit în viață, să discearnă dragostea adevărată? Lăudarea și cuvintele false de dragoste ale unei rake cu experiență nu vor pune ochii pe ochi și nu va rămâne un om nobil neînțeles pentru ea, incapabil să vorbească despre sentimentele ei și care pare a fi un egoist din cauza asta? Principala eroină va trebui să treacă prin multe încercări, dezamăgiri și umilințe înainte de a-și da seama cine a fost destinat pentru ea și care o poate face fericită.

Am luat cartea pentru a vă familiariza cu opera faimosului scriitor francez George Sand.

Ce am primit:

1) o silabă foarte imaginativă, supraîncărcată cu adjective

2) stilul ornate, cu înaltă spirit și plictisitor

3) o mulțime de "apă" fără de care romanul s-ar fi dovedit mult mai bine dacă scriitorul ar fi acordat mai multă atenție atmosferei acelui timp sau psihologiei personajelor ei și nu doar descrierilor naturii și vremii.

4) personajele principale: femeile leșindu-se de vânt, iar bărbații nu mai lacrimă lacrimi decât cei dragi. Indiana, ca și eroina ideală a unui roman feminin, este întotdeauna palidă, tristă, tăcută și suferă o dorință morală de lenevie. Iubita ei tot timpul izbucnește să sărute marginea rochiei ei sau să-și apese mâna în inimă, ceea ce, desigur, arde cu dragoste.

5), finala sa dovedit a fi destul de logică, deși începutul dezbaterii mi-a îngreunat puțin.

Acest roman este un PROBLEM al unui roman feminin, dulce de vanilie și vâscos ca mierea, așa cum le numesc de obicei. Recomand fetele cu varsta cuprinsa intre 16 si 20 de ani.

Și cu siguranță mă voi familiariza cu munca scriitorului, citit-o mai târziu creatiile sale, ca o carte, judecând în general despre creativitate, este imposibilă.