Insula Anguilla

Am o familie de șase, inclusiv eu și soțul meu și petrecerea timpului cu toată lumea este aproape imposibilă. Am decis să mergem într-o călătorie cu multe locuri de vizitat; am decis să mergem la Anguilla.

În primul rând, teritoriile britanice de peste mări, așa că ne-am simțit confortabil acolo, deoarece sistemul era bazat în Marea Britanie. Eu și soțul meu este originar din Țara Galilor (Țara Galilor), și am fost foarte incantat de ideea de o excursie la piscina Karibskoggo țară, mai ales atunci când am auzit povești entuziaste și a citit coloana despre insula minunata si frumoasa Caraibe. Am citit că Anguilla este calmă și liniștită, plină de plaje incredibil de frumoase, cu nisip alb, stațiuni și o colecție de recife de corali care păreau ideale pentru noi. Trebuie doar să ne relaxăm, să ne dăm o mică aventură de răsfăț.

Au fost atât de multe vile, hoteluri, case de oaspeți și hoteluri, care au fost multe de ales. Sotul meu Tim și eu, desigur, au fost uimiți de o alegere atât de diversă. La sosirea la hotel, am fost din nou surprinși de calitatea serviciului pe care l-am primit. Anguilla ne-a salutat cu zâmbete și profesionalism deschis și prietenos. Cine ar fi crezut că aceste insule au acest stil și gust. (☺).

Operatorul de turism de la hotelul în care am stat noi ne-a informat despre recifele de corali disponibile: Dog Island, Seal Island, Pickle Pears, Anguillita și Scilly Cay. Sunt într-adevăr insulite, numite recife de corali, pronunțate ca "chei". Toate acestea sunt încărcate cu plaje de nisip alb, unele sunt în proprietate privată, și fiecare „cheie“ astfel la prăbușirea Anguilla (recif) se poate ajunge ușor cu barca, caiace, feriboturi, și chiar un avion mic. În Anguilla, pot fi întâlnite turiștii din insulele vecine. Martin și St. Barts, care doresc să petreacă puțin ziua sub soarele cald și în extazul exotic total pe aceste insulite nelocuite. Am vizitat Scilly Cay, unde am navigat sub apă în aripioare și o mască cu un tub de respirație, sunbathed și inspirat aerul de mare proaspăt. Era ca și cum aș fi rămas într-un paradis pierdut, Tim și cu adevărat am plâns de această aventură uimitoare. În plus, am reușit să savuram gustul de homar delicios și panglica de rumă de la Anguilla la restaurantul Scilly Kay, aflat în proprietatea cuplului familiei Anguilla. Cu câțiva ani în urmă, restaurantul din Sally-Kay a fost distrus de o furtună tropicală, dar acum totul a revenit la normal, a devenit mai mare și chiar mai bine. După înot și cină, am dansat tigaia din oțel Anguilla și calypso sub melodii vesele efectuate de grupul local de muzică, care zilnic organizează divertisment pentru oaspeți.

De asemenea, a fost foarte interesant să afli că pe insulă există întotdeauna o populație mică, așa cum mulți oameni au lăsat-o din cauza pământului aproape neagră și a lipsei de precipitații. Proprietarii de terenuri au migrat înapoi în Anglia sau s-au îndreptat spre alte insule mari, cu resurse naturale mari, unde clima nu a împiedicat dezvoltarea unor plantații mari (cum ar fi trestia de zahăr). Din această cauză, oamenii erau sclavi și a micilor agricultori africani, care au abandonat în cele din urmă producția plantație de sare extrasă din apa sarata din Anguilla, construcții navale, pescuitul și agricultura țărănească. Numai la sfârșitul secolului al XX-lea, Guvernul va decide să dezvolte turismul aici, dând o preferință clară hotelurilor de lux și vilelor de lux.

Revoluția din Anguilla este unul dintre cele mai importante evenimente din istoria sa. Revoluția a avut loc atunci când Marea Britanie a unit țara în Federația Sf. Kitts și Nevis (Sf. Kitts și Nevis) împotriva voinței poporului. Casa de Adunare cu trei state din Adunarea Legislativă a fost localizată în St. Kitts (St. Kitts), iar Anguilla a primit doar un singur reprezentant. Anguilla a fost supărată de aceasta, crezând că Regatul Unit al Marii Britanii nu acționează în interesul Anguillului. Tim și cu mine eram atât de bucuroși că am aflat despre bogata istorie a Anguillului.

Lucrez ca consilier juridic, iar Tim este un expert în calculatoare. Ne-am gândit adesea la deschiderea propriei noastre companii, dar nu ne-am grăbit să o facem. În tot acest timp, gândurile noastre s-au limitat la Marea Britanie, dar venind aici și primind informații directe și informații despre țară cu taxe reduse, reflectăm complet Anguilla, teritoriul britanic de peste mări. Am decis să creăm o companie offshore în Anguilla, deoarece insula are mijloace de comunicare, stabilitate economică și un guvern pașnic foarte dezvoltat și modernizat. Considerăm că acest lucru oferă Anguilla un avantaj competitiv în dezvoltarea sectoarelor sale financiare și offshore; deci ne-am decis pentru noi înșine - fără echivoc! În timpul vizitei noastre, am realizat, de asemenea, că guvernul din Anguilla lucrează foarte strâns cu Marea Britanie și a creat împreună un sistem digital digital de înregistrare pentru companii. Programul se numește Anguilla, rețeaua comercială de înregistrare online sau abreviată ACORN. Comisia pentru Servicii Financiare din Anguilla este foarte activă în reglementarea sectorului offshore și în stabilirea politicilor, asigurând, de asemenea, respectarea legilor în largul coastelor și construirea afacerilor în ordinea corectă. În plus, Anguilla este într-adevăr un paradis fiscal; ca local (de coastă). atât companiile offshore, cât și cele offshore - sunt scutite de taxe!

Într-adevăr, Tim și cu mine am primit o vacanță mult așteptată și ne-am odihnit foarte mult pe Anguilla, care a devenit a doua noastră casă! Vom reveni în curând și vom crea și compania noastră offshore. Da, am lăsat copiii în casa părinților noștri ...