Dnepr - recenzie miner și rezultatele meciului - campionatul Ucrainei

Arbitru principal: Evgeny Aranovski (Kiev)

"Dnepr" (Dnepropetrovsk) - "Șahtiar" (Donetsk) 4: 1

Obiective: Ruiz 10, Shakhov 44, Zozulya 50, Bezus 90 + 4 - Malyshev 23

"Dnepr": Lashtuvka, Matheus (Nazarenko 90 + 1), Polito, Fedetskiy, Gueye, Shakhov, Valeriy Luchkevych, Zozulya (Bezus 82) Chygrynskyy, Matos, Ruiz (Gama 72)

"Miner": Pjatov Kovalenko, Kryvtsov Srna, Eduardo, Ferreira (68) Smooth Ordets (Rakytskyy 46), copii Șevciuc Marlos (El 46) Stepanenko

Avertismente: Zozulya 34, Ruiz 36 - Malyshev 34, Nem 56, Srna 59, Rakitskiy 65

Într-un meci din cadrul etapei a 18-a minerilor erau biți de propria sa armă, nu a putut face față cu oaspeții technic hispanicii „Dnepr“, a trecut contra de mare viteză și nu a putut rezista la presiunea sectii Markevich. Un rol imens în meci a jucat "Dnipro" câștigat în partea de mijloc a terenului. Polito și Shakhov outplayed complet Stepanenko și Malyshev, cu toate acestea, a avut de asemenea probleme cu oaspeții în centrul apărării.

În linia de start a FC Șahtiar, în mod neașteptat, nu era loc pentru Rakitsky și Kucher, ambii jucători au început jocul pe bancă, iar în centrul apărării, Krivtsov și Ordets s-au aflat în fața lui Pyatov. Srna și Shevchuk au jucat pe flancuri. Stepanenko și Malyshev trebuiau să cimenteze centrul câmpului. Eduardo, Kovalenko și Marlos au format un grup de atac și au furnizat transferurile pentru a transmite lui Ferreira.

La "Nipru" totul a fost mai previzibil, Lashtuvka a jucat la poarta, Chygrynsky și Papa Guye în pozițiile tsentrbekov, Matos a plecat, Fedetsky pe dreapta. Polytylo și Shakhov în centrul terenului, Luckiewicz și Ruiz pe flancuri, Mateus și Zozulya în atac, dar de cele mai multe ori au schimbat pozițiile forțelor, iar unul dintre ei a mers jos și a ajutat opornikas. De asemenea, toți jucătorii de atac au participat activ la presiune.

Începutul întâlnirii sa dovedit a fi oarecum haotic, ambele echipe încercând să apuce partea mijlocie a terenului, dar în același timp s-au întâmplat multe cu programele și era imposibil să se acorde prioritate oricărui rival. Primele observări, dar nu periculoase lovituri pe goluri, au schimbat minutul pe a cincea. Apoi, treptat a început să apară un mic avantaj teritorial al gazdelor întâlnirii. Ei au închis minerii în jumătatea lor de teren și de multe ori au luat mingea departe de oaspeți.

Și deja în minutul 10 Lucescu a regretat cu siguranță decizia sa de a oferi o oportunitate de relaxare lui Rakitsky și coachman-ului. Prin zona centrală a trecut un atac strălucit în dnepryan, Zozulya a fost implicat în selectarea, și apoi a dat mingea, Ruiz, care a câștigat cu Mateus, el a revenit în sfera partenerului, iar Ioan a luat inerției Ordtsa și Krivtsov, mi-a venit unu la unu cu Pyatov și a trimis calm mingea în plasă. Este interesant faptul că "Dnepr" a marcat acest gol în stil brazilian, așa cum de obicei în Premier League ucrainean face exact "Shakhtar". Matheus a dat trecere a marcat Ruiz călcâi, a primit foarte elegant și, în același timp, în mod eficient.

Imediat „Șahtior“ s-au grabit să-și recupereze forțele mari au început să atace oaspeții și sa simțit că saloanele Markiewicz destul de dificil să conțină presiunea. Prea agățat de porțile lor, „albastru-alb-albastru“ și Papa Gueye de erori în ultimul meci jucat prea simplu, de mai multe ori a adus colțuri și lovituri libere sunt literalmente din senin, și un astfel de standard, a adus același succes a rezidenților Donețk. lovitură liberă Srna de la aproximativ 30 de metri de poarta Lashtuvki bate Dario nu, cu toate acestea, a făcut o trecere genial la Malyshev, care nu a putut ține Valerii Luchkevych. Șeful lui Maxim lovește exact în colțul din dreapta, astfel încât portarul nu a ajuns. 1: 1.

După ce scorul a devenit egal, meciul a ieșit, adesea în centrul terenului a avut loc o luptă, rivalii nu au pierdut unul, iar multe fauluri au fost în mijlocul primei reprize. Toate acestea au afectat tensiunea care a electroliza aerul și jucătorii au trebuit să stropi emoții în situații conflictuale de confruntare. Zozulya și Malyshev au concurat mai întâi în centrul câmpului, apoi s-au certat după unul dintre episoade, când Roman a jucat brutal împotriva lui Stepanenko. Judecătorul cu mare dificultate a spart echipa.

Cu toate acestea, ei nu au uitat să joace Dnipro și Șahtiar, au apărut momente periculoase atât în ​​unele cât și în alte porți. În minutul 29, după ce a aruncat mingea în minerii penale, Polytylo a reușit să facă o trecere la Mateus, iar brazilianul din apropiere a lovit fundul. Portarul Donetsk a jucat bine, parand cu cea mai mare lovitura. Oaspeții au răspuns instantaneu, după o trecere de la adâncurile de la Srna, Ferreira a ajuns într-o poziție bună și a scrântit cu greu fundul în colțul dinspre Losątuvka. O minge se plimba în plin cu mreana.

Și chiar înainte de fluierul pentru pauză, "albastru-alb-albastru" a venit din nou. Și, ca și în momentul în care primul gol a marcat, Dnipro a jucat din nou excelent când sa mutat de la apărare la atac. Leo Matos a schimbat accentul de atac de la marginea din stânga spre centru, urmat de o trecere la Zozulyu, iar Roman a transferat imediat mingea în Shakhov liber. Eugene, care a fost împușcat anterior la porțile lui Pyatov, a decis o altă lovitură din afară. De data aceasta Shakhov a fost corect și a pus mingea în dreapta "șase". În acest episod, axa centrală a lui Șahtiar a fost din nou confundată, nimeni nu sa întâlnit cu jucătorul din Dnipro, iar minerii pur și simplu au văzut pe Shakhov pregătindu-se să treacă prin porțile lor.

Astfel, în prima jumătate a anului, minerii din "Nipru-Arena" au ratat la fel de mult ca și în primele cinci meciuri oficiale din acest an. Dar asta nu este suficientă problemă pentru Șahtior. Imediat după reluarea jocului, "Dnepr" a marcat al treilea gol. Atacul lui Dnipro sa dovedit din nou rapid și aproape de ideal. După ce a intrat mingea în joc de la Lashtuvka Matos la conectat pe Matheus, sa grăbit spre stânga și a făcut o cameră în centrul zonei de pedeapsă. Primul a fost să fie pe minge tot același Matos, dar Leo doar dezorientat apărătorii, le-a luat, iar sfera a venit la Zozulya. Romanul, în capul său de stil corporativ, într-o singură atingere, a tras mingea în plasă.

Aproape imediat după a treia minge, "Dnepr" a fost obligat să înscrie din nou, și din nou pentru a semna la porțile lui Pyatov a fost Zozulya. Dar, după cum știți, picioarele romane joacă mai rău decât capul și după ce lumbago de pe marginea dreaptă a atacantului nu a putut închide bara lungă a lui Luzkevich.

Nu se poate spune că a treia minge a fost spartă de Șahtior - nu, minerii au continuat să atace cu forțe mari, au creat momente bune și au avut ocazia să înscrie cel puțin un gol. Cu toate acestea, ceva a izbucnit în oaspeți, a fost vizibil nervos, de multe ori faulturi, și chiar comportamentul unor jucători cu sânge rece, precum Srna și Rakytsky, au citit o anumită confuzie. În plus, secțiile lui Markevich au continuat să efectueze contraatacuri periculoase. În minutul 66 Zozulya și Matheus în adversarul de pedeapsă au jucat mingea, iar brazilianul a fost față în față cu Pyatov. Portarul ia salvat din nou pe șahtiar cu eforturi incredibile.

Poate este magia unui stadion frumos din Dnepropetrovsk, poate activitatea Dnipro-ului sau alt factor, dar apărarea mineriilor în acest meci nu era similară cu ea însăși. Linia defensivă a funcționat extrem de nereușit, permițând adversarului să gestioneze în propria jumătate a terenului și lăsând prea multe spații libere pentru atacatorii din Dnipro. Chiar și astfel de jucători de fotbal, precum Shevchuk și Srna, au făcut greșeli greșite.

Echipa lui Markevich a jucat cu curaj, controlul mingii a încercat să stingă izbucnirile de activitate "portocaliu-negru", și sa dovedit că dacă nu toată lumea, atunci aproape totul. A jucat cu succes rivalul Dnipro unu-la-unu, a zburat cu viteză în contra-atacuri și ia forțat pe Pyatov să-și exercite salariul în sudoarea feței. În plus, aproape toate recuperările au fost pentru gazdele de pe teren, chiar și în momentele cele mai controversate mingea a zburat la jucători în alb tricouri. Fara nici o problema controlate jocul Dnipro si in final, in plus fata de ultimele 10 minute de joc a mers pe teren, de asemenea, Bezus, care a consolidat semnificativ gazdele. Cu toate acestea, precum și Bruno Gama și Serghei Nazarenko. Acești jucători au pus punctul în meci.

Deja în timp de compensare Gama a luat jocul pe sine, a bătut în zona de pedeapsă a lui Srna, Dario a fost forțat să tragă în jos portughezii și Aranovski fără ezitare a numit o penalizare. Bezus sa apropiat de minge și a învins în liniște Pyatov, stabilind scorul final al întâlnirii și făcând un fel de "cadou" antrenorului principal al lui Șahtior. Echipa Lucescu patru goluri în Ucraina nu a ratat niciodată în istorie.

Citiți cele mai interesante știri de fotbal de pe Facebook și Viber