Asp de pescuit pentru filare - sfaturi practice

Continuăm să vorbim despre pescuitul nostru, iar astăzi voi împărtăși bucuria voastră - în sfârșit avem mai mult sau mai puțin învățat să prindă cleanul pe filare. Totul a început cu faptul că, în locul nostru, unde ne prinde biban, începând de la 18 începe să se activ „bate“ asp, atât de mult încât, uneori, pește, uimit de o lovitură puternică la coadă, zbura din apă și de a face tumbe în aer. Așa că am decis să prindem "stinker" prin toate mijloacele)) și prins)

Zherekh este un pește rapid, chiar în mișcare rapidă, cu un corp în formă torpilă, o maxilară inferioară și o coadă puternică de lopată. Prinderea este destul de dificilă, pentru că este foarte precaut, pescarul vede de departe și, prin urmare, atunci când pescuitul este necesar să "skrytitsya" și în orice mod posibil să se ascundă.

Identificarea habitatelor sale este destul de simplă - grevele restante asupra peștilor de pește pot fi învățate de departe. Pur și simplu adoră curentul rapid, rularea, întrerupătoarele și rapidurile. Minunile mici se înfurie de multe ori ca ei să sară din apă, uitând totul în lume. Nu cu mult timp în urmă, am văzut o astfel de imagine - un gram de gram de 400 a fost atât de îndepărtat de căutarea prăjirii care chiar a sărit pe malul de nisip. Salt-salt și sărit înapoi în apă))

În locul nostru există o mulțime de lemn de pluș și de busteni inundați, așa că nu am reuși să aducem succes momelei clasice cu ajutorul tipului microviller și, bineînțeles, la kastmaster, le-am asigura și le-am rupe. Deci a fost decis să se utilizeze momeli superficiale, pentru a reduce la minimum riscul unui cârlig.

Ei bine, în afară de momeala și de spin trebuie doar să aibă afundam cizme sau un costum pentru a ieși în apă și arunca momeala la foarte fluxul, în măsura în care este posibil, în cazul în care zhiruet acest prădător „alb“.

Asp de pescuit pentru filare - sfaturi practice

Primul care a luptat a fost deja câștigat de la noi faima popperului versatil din Kosadaki - modelul Takao. Acesta este acest model care mows toate pește datorită sloturi în branhii. Dimensiunea a fost folosită la 70 mm, deoarece aspensurile erau destul de mari, judecând după explozii. De asemenea, au luat o momeală mare și au continuat să arunce, pentru că nu l-ar lăsa încă aspul. Un popper a zburat la 25 de metri, ca un glonț și într-o scuipatură am reușit să câștigăm mușcăturile acestui monstru suspect. La popper am luat câteva neghină în greutate de kilogram și 1,2 kg.

Takao îi atrage perfect peștele chiar și de la o distanță lungă (acesta este un fel de copie a iconicului Megabass Pop-Max), chiar și prin stropi, am văzut cum se apropia peștele de peștele nostru. Jerek, în general, merge pe "drumul" său, și nu sta liniștit, ca un stiuc. Nu are nevoie de o ambuscadă, e atât de repede încât să poată prinde orice pește. Ei bine și pe lângă captura au fost aproximativ 5-6 mușcături nerealizate, foarte adesea peștele ratat. Da, și tees pe pălărie Kosadaka plin, voi schimba la iznerovskie.

Poklevka - adrenalina pură, o lovitură puternică și o rezistență imediată. Dar nu pentru mult timp, după câteva duzini de secunde, peștele este slăbit și deja se mișcă de-a lungul râului, așa că nu căscați, aveți timp să răsuciți cordonul pentru a preveni slăbirea lui. După captare, adrenalina joacă foarte mult timp)

Asp de pescuit pentru filare - sfaturi practice

A doua atracție, care a reușit să seduce și un kilogram de asp, a fost un lup de la Pontoon 21 - modelul Zani Zag în dimensiunea de 90 mm. Apropo, momeala foarte abrupta de pe suprafata, a fost deja prins de o cantitate decenta de stiuca si stiuca (pe care o luam noaptea pe putine). Chiar și măturea a fost prinsă de curând)

Cablajul este deja rapid, aveți nevoie să rotiți bobina la viteză maximă, cu astfel de cabluri, lupul atrage un șarpe, dar cel mai important este viteza de conectare. Jerex o iubește și o prindă cu momeala, ca o rachetă. Și la fel de repede se atacă.

La abordare - este de dorit să folosiți un cordon cât mai subțire posibil (așa cum vă puteți permite). Am folosit suficientă energie (având în vedere faptul că muscatura soma nu a fost exclusă) - cordonul a fost de 0,15 și 0,14. Și, bineînțeles, dacă vă prindeți cu microblogi precum Chubik sau Camion, dar veți pune și un cablu 0,06-0,08. În ultralight, trăgând un kilogram de asp este mult mai distractiv pe adrenalină decât pe un fulger.

De asemenea, dacă turnarea nu merge prea departe, dar trebuie să mascați cumva, nu striga și nu faceți alte mișcări inutile. Am pescuit de la o distanță mai mare de 20 de metri, așa că nu ne-am deranjat prea mult, muscatele au fost foarte departe și nu ne-a fost frică de asp.

Asp de pescuit pentru filare - sfaturi practice

Am plecat de pescuit în seara de la ora 18, pentru a ajunge cât mai repede la 20-30, așa că am trecut la noapte. După ora 9 pm, ciocănind doar șuncă, vedeți "maxilarul restante" dăruit colților lor.