Anul Nou în Phuket - recenzii, unde să sărbătoriți independent, sfaturi, ghid pentru Phuket

Cum sărbătoresc o vacanță în hotel?

Multe hoteluri din Phuket organizează mese festive cu spectacole, dansuri thailandeze, muzică live și focuri de artificii. În ajunul în grădină sau în apropierea piscinelor și a unei scene, decorați teritoriul. Oaspeții sunt rezervate în avans și își prezintă locurile. În funcție de tabelele de hotel sunt pentru două, pentru o companie mare sau doar câteva mese lungi. Uneori, oaspeții sunt uniți pe bază de limbă, atunci există toate șansele de a sărbători o vacanță în rândul oamenilor de limbă rusă.

Voi descrie programul aproximativ de Revelion în hoteluri. Detaliile pe care le puteți găsi întotdeauna la recepție. Cina începe în jurul orei 19:00 și durează până la ora 23:00. Pe mese lungi, există tot felul de mâncăruri thailandeze și europene, salate, legume, fructe și deserturi. Costul cina de Anul Nou poate include apă și o sticlă de șampanie pentru doi. Fie toate băuturile vor fi pentru o taxă suplimentară: vin, cocktailuri, băuturi răcoritoare și băuturi răcoritoare. alcoolul în ajunul Anului Nou la hotel li se permite să aducă pentru taxa de astupare sau desfundare a sticlei - o taxă pentru deschiderea unei sticle - baht 500. Clarificați toate nuanțele de la recepție.

Programul de divertisment începe de obicei la ora 21:00 și diferă de nivelul hotelier. Veți vedea dansuri și spectacole thailandeze cu foc, veți auzi cântece de Anul Nou și Crăciun. Cu 10 minute înainte de miezul nopții, încep să avertizeze despre venirea noului an, iar într-un minut sau două începe salutul. A sări peste conte este nerealistă. Celebrarea la hotel se închide mai aproape de o oră dimineața, oaspeții pleacă prin numere sau merg pe o vacanță la plajă.

Sărbătorim Anul Nou în restaurantele din Phuket

Vacanță într-un club de noapte sau în Phuket

Distracția va fi pe plaja din Patong. Puteți să ajungeți pe faimoasa stradă Bangla și să vă plimbați prin baruri și cluburi de noapte. Pentru cei cărora nu le place să stea liniștit și preferă să se distreze activ, propun un astfel de turneu de Anul Nou. Începeți cu muzică live în Red Hot Club, a verifica afară de cocktail la barul New York, bea o lovitură de la Monsoon Bar, nu ratati Bar Aussie, și apoi du-te la focuri de artificii pe plaja, unde spectacolul vor fi afișate cu foc și altfel au Taisia ​​distracție și europeni. De la cluburile de noapte până la Bangla Road, vizitați Illuzion, Seduction, Rock City sau Tiger Disco. N-aș recomanda să mergi pe strada Bangla cu copiii: e foarte zgomotos, în dreapta și în stânga vor exploda focuri de artificii, și o mulțime de oameni tipice, oricum, ca întotdeauna. De-abia Patong se va distra la pubul irlandez Molly Malone, faimosul Cafe Hard Rock sau The Leprechaun bețiv. Excelent partid mulțumit de hotel în barul Top Hotel Swissotel Resort Patong Beach, and White Box, va fi vizibil de la mare și toate focuri de artificii, și bara de la The Kee Resort and Spa.

Dacă nu doriți să mergeți la Patong, unde trebuie să ajungeți în avans din cauza blocajelor de trafic, rămâneți într-unul din barurile de pe plaja dvs. Pe Kata, vizitați Ska Bar, un mic rasta-bar în partea de sud a plajei, va exista cu siguranță un spectacol de foc și alte distracții interesante. Pentru o petrecere șic, du-te la restaurantul Kata Rocks. de unde vor fi văzute saluturile. Mai aproape de nord este Sky Bar 4U Night Club, un discotecă de pe plaja Kata. Pe Karon, cu locuri amuzante, se poate observa pubul irlandez al Angus O'Tool, barul de acoperiș de pe acoperișul hotelului Grand Sunset. Cu toate acestea, puteți sta cu un cocktail lângă barchiki de la Karon Bazar și, priviți la mare, vedeți toate salutările. Pe Bangtao, mergeți la unul dintre cluburile de plajă: Bliss Beach Club, Dream Beach Club sau XANA Beach Club.

Anul Nou pe plajă

Optiunea cea mai simpla si in acelasi timp exotica de a intalni noul an este de a lua un covor, fructe, sampanie, ciocolata si du-te la plaja. Pe plajele populare nu vei fi singur. Poate că, în continuare, veți arăta un spectacol de foc, focuri de artificii și veți vedea cu siguranță un foc de artificii. Pe plajele nordice mai pașnice puteți să savurați cina la hotel direct pe nisip sau pur și simplu petreceți o seară romantică împreună cu partenerul sufletului tău. Pe Patong puteți fi de acord în avans cu o cafenea pe plajă și rezervați o masă.

O petrecere la Phi Phi

O opțiune interesantă pentru o celebrare a Anului Nou este să mergeți la Phi Phi cu o ședere peste noapte. Pe plaja Lodalam organizați petreceri reale pe plajă, cu un spectacol de foc, sărind prin coarda arzătoare și alte concursuri. Puteți să vă plimbați de-a lungul plajei, să vă deplasați de la bar la bar, să dansați direct pe nisip sau să stați pe perne confortabile, lângă marginea mării. Cel mai neglijent este de obicei Slinky Bar. Partea de la Phi Phi este foarte asemănătoare celebrului Fulmun Pati din Pangan. Nu uitați că hotelul de pe insulă trebuie să fie rezervat în avans. dar biletele pentru feribot pe care le puteți cumpăra online.

Părți pentru copii în Phuket

Ce să vezi în Anul Nou în Phuket

În orice caz, sunt sigur că, cu o dispoziție pozitivă, vacanța va trece perfect. Apoi, pentru o lungă perioadă de timp veți spune familiei și prietenilor dvs. cât de mult se bucurau în Phuket. Anul Nou fericit!