Steven Sigal, oameni, recenzii

În primul rând, îl respect pe Ștefan pentru realizările sale în Aikido, datorită abilității sale despre el a început să vorbească la Hollywood. Primul său film, deasupra legii, la dus la vârful gloriei. Îmi place personal să vă uit la tehnica sa de luptă, el este un om frumos de 193 cm, Stephen are o voce frumoasă. Filmele mele preferate cu Stephen: Foc din lumea interlopă, Răni infinite, Moarte în ciuda, În asediu 1,2. Segal merge rolurile unor băieți buni răzbunând pentru orice, nu este acel actor câștigător de Oscar, ci armata de fani pe care o are. Este căsătorit de trei ori, are propriul dojo (școala de aikido), prin modul în care nu numai că cunoaște aikido, ci și judo, karate, kendo. Eu respect oamenii cu multe talente, el a făcut totul cu propria sa muncă, și-a făcut propriile trucuri, stelele din anii 80-90. încântați-mă, datorită lui Stephen, lumea a aflat despre Aikido. Îmi adoră coafura frumoasă, nu are o pumnie specială și nu-i face nimic. Linile de dragoste cu participarea sa sunt foarte asemanatoare, personajele sale sunt mereu blând cu femeile, este o placere sa ma uit la filme cu Segal.

Nu, nu am auzit nimic despre tovarășul Segal. Și dacă își bate soția, de ce locuiește această soție cu el? Vorbesc despre altceva. Pe actor.
Stephen Seagal este un actor (IMHO). El este același peste tot. ușor de lemn. Dar în rolul său este foarte bun! Atât de mare, de încredere. Ca un copac din nou))). Când vei viziona un film cu Steven Seagal, știi deja ce se va întâmpla. Stabilitate, copac. Pentru asta, probabil, este iubit.

Nu-mi place deloc. Aproape fiecare film de acțiune, fața lui poate fi văzut. M-am săturat să tremure pe ecran. Pentru totdeauna cu cineva lupta, ca lupta pe partea de bine. Și în viață numai una dintre soția lui a fost bătută, cealaltă. Și, în general, spun că dacă ceva nu merge bine, el începe imediat să-și bată pumnii, nu pot să stau așa.

Odată ce i-am plăcut și i-am urmărit filmele, aici este apărătorul și speranța tuturor celor insultați și umiliți. și apoi am aflat că el a bătut-o periodic pe soția lui și nu numai, mai degrabă de formare la un servitor, uneori. acum filmele sale eroice par a fi ceva dezgustător. astfel de prostii. Nu voi scrie mai multe despre el, de fapt un astfel de bjaka.