Chuck Palianik - biografie, lista de cărți, recenzii ale cititorilor

Comedia sa dovedit a fi o continuare interesantă a romanului, uneori chiar ruperea celui de-al patrulea perete prin apariția lui Palanik "în cadru". "BK-2" - aceasta este tot ce ne-a plăcut în prima carte, care a fost prezentată aici pe principiul "aceleași lucruri și o îngroșăm". Este necesar doar? Este foarte, foarte controversat. În cele din urmă, prima carte a fost o lucrare finalizată.

Și acum despre lucrul principal! Cred că acest eveniment a afectat foarte mult psihicul Chuck Palahniuk! Și acest lucru este destul de vizibil pentru ce și cum a descris în carte. Unele momente erau prea crude. Unii sunt prea exagerați. În plus, ciudățenia unor lucruri și complet scară! Deși. în cazul acestei povesti - acesta este un plus. Care sunt doar descrierile culorilor. . „Un costum albastru, dar albastru nu este ca un afte obișnuit ou, precum și o candidoză ou, pe care îl găsiți în pădure și vă confruntați că nici unul dintre ea nu ecloza, pentru că puiul este deja mort. Și apoi puiul este încă eclozeze, și vă confruntați , ce trebuie să faceți în continuare. " Sau numele firmelor de avocatură. "Dulya, Dombra și Durynd." Apropo, cartea a fost prezentă și momente destul de urâte. De exemplu, nu am întâlnit niciodată o descriere mai urâtă a unui papagal oriunde.

Dar cazul cu tatăl nu este singurul lucru care a amânat amprenta asupra acestei cărți. La urma urmei, Big Brother este adesea menționat și aceasta este o referință adevărată la anti-utopia din 1984. Desigur, viziunea lui Palanica diferă semnificativ de viziunea lui Orwell. Dar, influența, există influență și din ea nu poate scăpa nicăieri!

"Arată-mi atenția!"
Flash.
Arată-mi adorația!
Flash.
Arătați-mi defalcarea completă.
Flash. "

Acum câteva zile am fost la agenția de modelare pentru a-mi lua portofoliul. Prin coincidență, este în aceeași clădire cu Centrul de clinica Neuroscience si oamenii de acolo poate fi văzut nu în cea mai bună formă fizică, aspectul care starneste nu numai curiozitate și compasiune, dar, de asemenea, înfricoșătoare. În timp ce am fost de așteptare pentru agentul său, la sala cu ajutorul picioroange a ieșit un om, și el a privit destul de înfricoșătoare. În acest moment, am avut pielea de găină a fugit de la conștientizarea a modului în care viețile noastre sunt uneori absurde și ridicole, aducând într-un singur loc oameni care au priorități diferite enorm în viață și toate percepțiile sale. Voiam să știu ce sa întâmplat cu el, cine a fost înainte și de ce a devenit așa după. Și asta e ceea ce el a crezut despre mine - Eu știu, nu am vrut, am fost doar speriat. Am sunat la lift și am plecat, încercând să nu mă uit și să nu mă gândesc.

De ce scriu asta? Da, față de faptul că această carte este despre un om care a primit o traumă teribilă, a devenit un monstru și apoi - invizibil. Nu toți monștrii au un aspect urât? Și să-i faceți pe toți sfinții frumusețea interioară? Cartea este o durere. Și nu este clar ce mai mult - fizic sau spiritual. Suntem toți monștri și suntem cu toții sfinți. A priori. Dar aici este ceea ce trebuie să fim într-o anumită perioadă de timp - ne hotărâm pentru noi înșine și apoi schimbăm decizia și așa mai departe - în mod constant. Fotografiere, camere, luciu, flash - totul este frumos și curat. Și, de fapt, în spatele camerei, - o mulțime de murdărie, o lipsă totală de moralitate și putregai șocant.

"Arată-mi ceva în lumea asta blestemată, ceea ce pare a fi în realitate.
Flash. "